AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

macho's!!

vetkonken die je 24/7 aanstaren.

Als mensen over random dingen gaan praten TIJDENS je setje. Die gasten wil ik echt een dumbell naar 't hoofd gooien.

Als mensen over random dingen gaan praten TIJDENS je setje. Die gasten wil ik echt een dumbell naar 't hoofd gooien.
als mensen tegen je praten terwijl je aangeeft (door headphones te dragen) geen interesse te hebben in enige vorm van gesprek. dat vind ik irriteringtant

wannabe boys die constant lopen te schelden als ze een setje doen

Als ik een keertje pads doe met een trainer voor mijn training en paar series maak mensen para kijken of ik iemand stuk ga slaan of trappen, kom op ben me hele leven al een recreant, doe geen vlieg kwaad.

Ja ja da zegge ze allemaal..

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 23:11 ----------

Ik haat het dat die fokking airco opstaat,krijg ik koppijn van en kan ik geen pr's breken

Ja ja da zegge ze allemaal..

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 23:11 ----------

Ik haat het dat die fokking airco opstaat,krijg ik koppijn van en kan ik geen pr's breken

Bloedheet en geen airco hier bij ons in de hoofdstad, kom maar hier trainen gap!

Lol,nee..ik ben veel sneller

Wil je vechten dan op gala hier in Amsterdam?
Gappie van me organiseert vaak, eind dit jaar wil hij weer organiseren, locatie Zonnehuis, is nog net 100% zeker maar als het doorgaat kan je komen vechten,lijkt met toppie man.

ik moet zeggen dat de gyms hier in sydney vele maken relaxer en beter zijn dan in amsterdam.
Waar ik me thuis aan van alles kon irriteren is hier niet (of niet vaak). Iedereen ruimt altijd alles netjes op, niemand kijkt je raar aan, ook gaan mensen niet zomaar tegen je praten. Het is er schoon en fris. Zelf kluisjes zijn niet aanwezig, je kan je spullen gewoon in opberg vakjes laten (zoals het hoort!!). Dat wordt weer wennen in amsterdam straks :(

ik moet zeggen dat de gyms hier in sydney vele maken relaxer en beter zijn dan in amsterdam.
Waar ik me thuis aan van alles kon irriteren is hier niet (of niet vaak). Iedereen ruimt altijd alles netjes op, niemand kijkt je raar aan, ook gaan mensen niet zomaar tegen je praten. Het is er schoon en fris. Zelf kluisjes zijn niet aanwezig, je kan je spullen gewoon in opberg vakjes laten (zoals het hoort!!). Dat wordt weer wennen in amsterdam straks :(

dat is wel een dik pluspunt.

Dat is bij mijn nieuwe gym ook, dumbells liggen gewoon altijd op de juiste plek, iedereen moet al zijn zooi opruimen.
Gewichten terug leggen waar ze horen, is wel hele vooruitgang :)

Terug
Naar boven