Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kaarsen gooien omdat je te ecto bent om met dummels te gooien he. HAHA

Mensen die je fakking ongevraagd komen spotten. Daar kan ik bijna boos om worden. Sinds wanneer heb ik een spotter nodig als ik niet tot failure train. Ik zat lekker in me setje dumbbell presses, komt een of andere idioot ongevraagd achter me staan om te helpen.
Debiel :')
Dat hij niet hoefde te helpen, maar me focus was gelijk weg natuurlijk. Moest me set vroegtijdig staken. Ik was best wel pissed![]()
Ja das waar. Hij flikt het iig geen tweede keer
.
.Ja das waar. Hij flikt het iig geen tweede keer.
Hij heeft het tot twee keer toe geprobeerd btw. De eerste keer was ik net klaar met me setje. De tweede keer was ik nog bezig en toen zag ik hem weer naar me toe lopen om te helpen. Volgens mij wilde hij me heeeel graag spotten.
Ja das waar. Hij flikt het iig geen tweede keer.
Hij heeft het tot twee keer toe geprobeerd btw. De eerste keer was ik net klaar met me setje. De tweede keer was ik nog bezig en toen zag ik hem weer naar me toe lopen om te helpen. Volgens mij wilde hij me heeeel graag spotten.
Ja das waar. Hij flikt het iig geen tweede keer.
Had hij donker haar, bril en was zijn naam Pablo?Mensen die je fakking ongevraagd komen spotten. Daar kan ik bijna boos om worden. Sinds wanneer heb ik een spotter nodig als ik niet tot failure train. Ik zat lekker in me setje dumbbell presses, komt een of andere idioot ongevraagd achter me staan om te helpen.
mensen die al meer dan 200 kilo wegen en er nog steeds vertrouwen in hebben dat ze hun droomfiguur kunnen bereiken door 1x in de week ff een kwartiertje op een loopband te lopen

mensen die al meer dan 200 kilo wegen en er nog steeds vertrouwen in hebben dat ze hun droomfiguur kunnen bereiken door 1x in de week ff een kwartiertje op een loopband te lopen
inb4Mensen die je fakking ongevraagd komen spotten. Daar kan ik bijna boos om worden. Sinds wanneer heb ik een spotter nodig als ik niet tot failure train. Ik zat lekker in me setje dumbbell presses, komt een of andere idioot ongevraagd achter me staan om te helpen.