Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dat is bij mijn nieuwe gym ook, dumbells liggen gewoon altijd op de juiste plek, iedereen moet al zijn zooi opruimen.
Gewichten terug leggen waar ze horen, is wel hele vooruitgang :)

Ik zag gisteren een vrouw lopen, van de ene kant van de gym naar de andere kant naar de gym, met 2 schijven gewicht. Ze liep een stuk of 3/4 keer.
Hopelijk heeft ze het ook weer terug gebracht -.-'

Bij ons ruimen ze de DB's wel op, maar plates of barbells ho maar :mad:

Die niks opruimen, zijn meestal die gasten die alleen maar lullen in de gym.

Dat is meestal ook het volk dat met te zware gewichten 1/4-1/2 reps maakt, maar opruimen doen ze niet want anders hebben ze minder energie over voor hun volgende set..:rolleyes:

Mensen die constant lopen loeren als je staat de deadliften...

Everyday is upperbody day they believe.

Mensen die constant lopen loeren als je staat de deadliften...

Everyday is upperbody day they believe.

Echt he :p
Vandaag stonden er ook weer 2 van de 3 mensen in het krachthonk me aan te gapen toen ik ging deadliften.
Hoorde er nog 2 praten tegen elkaar ( 15 jaar oid )
'' Maar maat!! Je moet ook geen eiwitten vreten, als je dat later niet meer eet zak je in, ik denk aan me toekomst! ''

Edit:
Later tijdens de training was ik de gewichten op de cables aan het instellen en er hangt een pull up bar tussen de cables in zeg maar ( station ).
Nu bleek dat er iemand snel wat pull ups ging doen terwijl ik met de cables bezig was. Draaide snel om, om naar de andere cable te lopen en had hem niet gezien, dus gaf um per ongeluk een elleboogje in zijn buik tijdens een pull up ( hij zag donders goed dat ik de gewichten aan het instellen was, smerige stealer ).
Hij stond voorover gebukt met zn armen om zijn buik heen, waarop zijn broertje naar me riep: '' HEE! Beter kijk je uit!''

Ik heb geen woord gezegd en ging verder met me oefening. Slechte ervaring met marokkanen, ik dacht in eerste instantie dat het een knokpartij zou worden. Nog nooit zoiets mee gemaakt.
:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Haha die is wel origineel xD. Echt jammer dat ik nooit van dat soort dingen hoor want er komen altijd van die wazige mensen trainen.

Wat ik ook irritant vind is dat je aan de diarree bent, geen idee hebt hoe en dan moet deadliften.

Gister een ouwe vent op de preacher curl, ik stond letterlijk 10 min te wachten want het was mijn laatste set. Doet die gozer 1/5 curls ofzo, constant tension jwt. Rot op joh vent wat doe je isolatie.

Haha die is wel origineel xD. Echt jammer dat ik nooit van dat soort dingen hoor want er komen altijd van die wazige mensen trainen.

Wat ik ook irritant vind is dat je aan de diarree bent, geen idee hebt hoe en dan moet deadliften.

Gister een ouwe vent op de preacher curl, ik stond letterlijk 10 min te wachten want het was mijn laatste set. Doet die gozer 1/5 curls ofzo, constant tension jwt. Rot op joh vent wat doe je isolatie.

Lol bij ons hoor je het elke dag weer. Groepjes gasten van 15-16 jaar met flink wat broscience, geweldig :o

I wantz! In USC is wel serious G. Tenminste de avond dat ik er kwam. Wel buffe gasten lopen daar rond.

Ik ben er pas 1x geweest, in vakantietijd. Toen liepen er weinig buffels rond, denk een stuk of 2.
Van te voor durfde ik mezelf niet te vertonen daar haha, maar er liepen nog wel wat mensen rond die meer ecto waren dan ik :D

Mensen die rear shurgs gaan doen in het squatrack terwijl ik wil squatten, maak jezelf is ff dood:mad:.
1 set langer en ik zou met kaarsen gaan smijten

Zo'n nieuwe gast, die stinkt echt elke keer naar opgedroogd zweet. Te smerig voor woorden. Daarnaast gebruikt hij ook geen handdoek, dus laat overal zweetvlekken achter. Ergste is nog, dat de eigenaar van de gym blijkbaar te gierig is en geen zin heeft om de ventilatie aan te zetten, daar in de plaats van doen ze de deuren open. Resultaat, overal waar je ook staat in de zaal ruik je hem. In het verleden was er ook zo'n figuur, toen hebben ik en een maat even bij het personeel gevraagd of ze die persoon niet konden aanspreken. Maar daar wagen ze zich niet aan, kunnen ze verder niks aan doen. En als er al begeleidend personeel rondloopt (meestal alleen ma-wo), zeggen ze er niks van als je geen handdoek gebruikt..

Laatst bewerkt:
Je hebt toch zelf ook een mond? Of geef hem een keer een busje deo, zet je hem mooi voor lul.

Zo'n nieuwe gast, die stinkt echt elke keer naar opgedroogd zweet. Te smerig voor woorden. Daarnaast gebruikt hij ook geen handdoek, dus laat overal zweetvlekken achter. Ergste is nog, dat de eigenaar van de gym blijkbaar te gierig is en geen zin heeft om de ventilatie aan te zetten, daar in de plaats van doen ze de deuren open. Resultaat, overal waar je ook staat in de zaal ruik je hem. In het verleden was er ook zo'n figuur, toen hebben ik en een maat even bij het personeel gevraagd of ze die persoon niet konden aanspreken. Maar daar wagen ze zich niet aan, kunnen ze verder niks aan doen. En als er al begeleidend personeel rondloopt (meestal alleen ma-wo), zeggen ze er niks van als je geen handdoek gebruikt..

Ik heb ansich geen problemen met mensen die veel zweten omdat ze keihard trainen. Maar gisteren kwam ik de gym in, loop kleedkamer in een stonk het daar een partij naar natte hond... ongelooflijk. En het is ook steeds dezelfde gast. Pleisterwerk flikkert van de muur af door de lucht.

Lucht is zo bizar dat zelfs water er gillend bij weg rent wat het probleem alleen maar groter maakt... En dan begint hij met deo te spuiten... compleet overbodig want die lucht valt alleen maar te bestrijden met iets wat heet douchen, lang, met veel zeep. En je kleren wassen.. op de kook stand. Met een shitload aan wasverzachter tegen de lucht.

@DG80: Ik vind niet dat het mijn verantwoordelijkheid is om hem daar op aan te spreken. Ik ben zijn vader niet en ik sta niet op de loonlijst van de gym. Wat betreft het niet gebruiken van een handdoek kan ik natuurlijk wel een opmerking maken, maar aangezien niemand het controleert heb ik weinig hoop dat hij dat ook zal doen.

@ KevinF: Ik op zich ook niet, maar zo'n lucht kan echt niet goed zijn.. Heel bizar dat sommige mensen blijkbaar nooit douchen. Kan natuurlijk ook een lichamelijke afwijking zijn, maar dan zou ik maar z.s.m. de huisarts opzoeken. En dit is ook nog eens zo'n figuur die flink aan de pre-workouts zit en wie weet zelfs clen ofzo.

:( ik zweet me al de pletter als ik bicep curl doe

OT: de schaduwbokser die tegen het touw zat te boksen die je net nodig heb...

Mense die je aankijke als je aan het traine bent

Terug
Naar boven