XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Alsof stats wat in dat geval uitmaken. Snap al helemaal niet waarom iedereen hierzo op stats gelijk let en denkt dat als hij zwaarder is, dan is ie automatisch sterker of beter.

Lui die heel het jaar op 30% bodyfat staan. En continue cardioen op laag tempo.

Ik ga vermoedelijk binnen het jaar terug naar Brussel verhuizen en als ik geen ruimte meer heb voor mijn home gym, dan hang ik me op. Ik kan echt niet meer in zo'n health centers trainen. Ik ga daar een moord plegen.

Genoeg kleine, meer hardcore gyms in Brussel, waar tegenwoordig nog minder irritant volk zit omdat het elders (lees: Basic-Fit) goedkoper is. :)

Basic fit zuigt het grootste schorem inderdaad weg uit de andere gyms :roflol:

Binnenkort wordt de HealthCity waarin ik train een Basic Fit..
Gelukkig wel dezelfde manager, maar ik ben bang voor het volk dat erop af komt :angstig:

Edit: gelukkig sta ik meestal al in de gym als de irritantste gastjes in de schoolbanken zitten :engel:

Er is zo'n CIOS jongetje die de hele tijd met mensen moet praten. Prima, maar ga dan niet tegen mensen praten die hun oordoppen in hebben. Moet ik elke keer mn oordoppen uitdoen, en dan gaat ie mij vertellen dat ik meer herhalingen moet maken. Dat ik minimaal richting de 20 moet omdat ik anders ontzettend traag word en ik nooit zal groeien.
Echt fl**ker nou een keer op man... ziek irritant
Dan doe je toch gewoon alsof je niets hoort? :o

Binnenkort wordt de HealthCity waarin ik train een Basic Fit..
Gelukkig wel dezelfde manager, maar ik ben bang voor het volk dat erop af komt :angstig:

Edit: gelukkig sta ik meestal al in de gym als de irritantste gastjes in de schoolbanken zitten :engel:

Bij mijn vroegere gym gebeurde net hetzelfde. Ben toen maar veranderd toen de voertaal veranderde van Nederlands naar Pools en Arabisch.

Bij mijn vroegere gym gebeurde net hetzelfde. Ben toen maar veranderd toen de voertaal veranderde van Nederlands naar Pools en Arabisch.

Nja dat maakt me opzich niks uit, zolang ze maar tegen mij Nederlands praten (of Engels wil ik ook nog accepteren, ivm basketbal team dat daar traint).
Ben erg benieuwd haha

de Spiegel

Hier ook een jaar geleden van HC naar BF gegaan. Meer schorem, ja, maar bijna al het schorem wat er traint bij ons traint wel serieus en heb je geen last van. Dat heb ik liever, inclusief alle buitenlanders (okay deo moeten ze nog steeds uitvinden), dan al die hippe, met groente shakies rondlopende 50 plussers die verlegen zitten om een praatje en een x aan je biceps willen zitten :o

Ben nu ook nog eens veel minder geld kwijt, daarnaast kan ik nu op steenworp afstand trainen aangezien ze ook ergens anders zitten nu.

Mij hoor je niet klagen :engel:

Hier ook een jaar geleden van HC naar BF gegaan. Meer schorem, ja, maar bijna al het schorem wat er traint bij ons traint wel serieus en heb je geen last van. Dat heb ik liever, inclusief alle buitenlanders (okay deo moeten ze nog steeds uitvinden), dan al die hippe, met groente shakies rondlopende 50 plussers die verlegen zitten om een praatje en een x aan je biceps willen zitten :o

Ben nu ook nog eens veel minder geld kwijt, daarnaast kan ik nu op steenworp afstand trainen aangezien ze ook ergens anders zitten nu.

Mij hoor je niet klagen :engel:

Nja, bij mij blijft locatie hetzelfde, enige voordeel bij mij is dat ik ook in andere BF filialen kan trainen. Mijn vader had een zakelijk pasje bij HC en betaalde netto 5 euro. Nu wordt hij eruit gegooid want zijn baas doet niet aan BF, dus gaan we 16 euro betalen.
Ach, ik zie het vanzelf wel :D

Genoeg kleine, meer hardcore gyms in Brussel, waar tegenwoordig nog minder irritant volk zit omdat het elders (lees: Basic-Fit) goedkoper is. :)

Woon ook in Brussel. Geef er is een paar, ken alleen fire gym in molenbeek.

Zit zelf zo met het idee te spelen om garagebox te huren en kleine gym van te maken

Lelijke mensen

Terug
Naar boven