AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Nja dat maakt me opzich niks uit, zolang ze maar tegen mij Nederlands praten (of Engels wil ik ook nog accepteren, ivm basketbal team dat daar traint).
Ben erg benieuwd haha

Waar woon je? Dan weet ik of je in dezelfde HC traint als mij. Zou wat zijn.

Woon ook in Brussel. Geef er is een paar, ken alleen fire gym in molenbeek.

Zit zelf zo met het idee te spelen om garagebox te huren en kleine gym van te maken

• Florida Gym in Elsene (VUB/ULB)
  • Olympic Training Center in Molenbeek (Simonis): Hier ging ik zelf naartoe en na het verlopen van mijn BF-abbo keer ik er terug. Groot genoeg, de free weight sectie is wel een beetje cramped, maar na 20u is het relatief rustig. 50 m van de metro. Vriendelijk personeel, geen nitwits, ook Nederlandstalig. Genoeg douches en grote kleedkamer en lockers en een sauna. Groepslessen zijn afgezonderd van de rest van de zaal, dus geen last van. Strikte regels: geen gsm, enkel sportkledij, geen flipflop, handdoek verplicht. Er is nog hardcoreder (?) dan deze, maar al een stuk aangenamer dan die discountgyms waar de helft in de weg loopt.
  • American Gym in Elsene (niet ver van Florida Gym)
  • Body Gym Center in Schaarbeek
  • Halteromania in Ukkel (Hoogte 100): De naam zegt het, buiten een paar cardiotoestellen, gefocust op kracht, redelijk klein en verouderd, maar wel goedkoop.
Een eigen gym is idd veel beter, maar zijn de prijzen voor een box ni ongelooflijk hoog?
En hoe is Fire Gym? Was voor mij ook nog een mogelijkheid ipv Olympic.

OT:
Gisteren waren een paar van die snotneuzen met die fitnessballen aan het gooien en voetballen... :mad:
En sommige mensen moeten dringen deo leren ontdekken :barf:

als da waar zou zyn, zou ick lkrlkr door blyven gaan omda ju me nix kan maken met:
rond de 74kg
BP:8x60
MP: 8x35
Squat: 8x70
Deadlift: 8x90

umad

Altijd weer hetzelfde verhaal hier :roflol:

Dan doe je toch gewoon alsof je niets hoort? :o

Ja ik had hem vorige keer dus genegeerd, maar dan blijft ie gewoon tegen je praten en doen totdat je reageert. Liep ie weg en kwam ie na 5 minuten terug toen ik net aan het rusten tussen setjes was...

Altijd weer hetzelfde verhaal hier :roflol:

Ja ik had hem vorige keer dus genegeerd, maar dan blijft ie gewoon tegen je praten en doen totdat je reageert. Liep ie weg en kwam ie na 5 minuten terug toen ik net aan het rusten tussen setjes was...

Ther**** is er aan de hand met deze kerel :roflol:

We hebben ook zo een eentje lopen, denk Parnassia-patient of ex-parnassia. Zo een mocro, altijd gekleed als een G, met T-shirt 3 maten te groot.
Gaat eerst als een gek cardio doen, komt daarna meestal naar de kracht gedeelte en gaat als een malloot optrekken of opdrukken. Dan pakt ie paar apparaten veels te zwaar, spreekt onderweg iedereen aan en praat altijd over coïtus.
In de jaren dat ik daar sport is ie geen grammetje veranderd.

• Florida Gym in Elsene (VUB/ULB)
  • Olympic Training Center in Molenbeek (Simonis): Hier ging ik zelf naartoe en na het verlopen van mijn BF-abbo keer ik er terug. Groot genoeg, de free weight sectie is wel een beetje cramped, maar na 20u is het relatief rustig. 50 m van de metro. Vriendelijk personeel, geen nitwits, ook Nederlandstalig. Genoeg douches en grote kleedkamer en lockers en een sauna. Groepslessen zijn afgezonderd van de rest van de zaal, dus geen last van. Strikte regels: geen gsm, enkel sportkledij, geen flipflop, handdoek verplicht. Er is nog hardcoreder (?) dan deze, maar al een stuk aangenamer dan die discountgyms waar de helft in de weg loopt.
  • American Gym in Elsene (niet ver van Florida Gym)
  • Body Gym Center in Schaarbeek
  • Halteromania in Ukkel (Hoogte 100): De naam zegt het, buiten een paar cardiotoestellen, gefocust op kracht, redelijk klein en verouderd, maar wel goedkoop.
Een eigen gym is idd veel beter, maar zijn de prijzen voor een box ni ongelooflijk hoog?
En hoe is Fire Gym? Was voor mij ook nog een mogelijkheid ipv Olympic.

OT:
Gisteren waren een paar van die snotneuzen met die fitnessballen aan het gooien en voetballen... :mad:
En sommige mensen moeten dringen deo leren ontdekken :barf:

BF? Basic Fit? Welke train je? Die in Jette? Klinkt wel interresant voor mij (krijg korting via UZ Jette en is op 5 min stappen)

Garagebox valt goed te doen als je met 2 bent (kost ongeveer 100-120 per maand)

Is al meer dan 10 jaar geleden dat ik nog in Fire gym ben geweest (deed er toen nog karate), beetje klein maar wel hardcore genoeg. Vriendelijk personeel. Op site staat dat er zelf paar pro's trainen.

Na 20u kom ik niet meer in de buurt van Simonis :D kom met de auto en parkeren is daar nogal vrij moeilijk.

Rest ligt allemaal aan de andere kant van Brussel, kan ik beter gaan trainen in Body Magic in Peutie (ook maar kwartiertje met de auto). Ziet er erg groot uit en vooral gericht op BB.

BF? Basic Fit? Welke train je? Die in Jette? Klinkt wel interresant voor mij (krijg korting via UZ Jette en is op 5 min stappen)

Ik zit in die aan het Centraal Station. Is 5 min fietsen van thuis. Niet te ver en ik maak er direct mijn opwarming van :)
Die aan het UZ, is dat geen Healtcenter? Of hebben ze die ondertussen ook al naar BF getransformeerd?
Schijnt goed te zijn, vooral populair bij studenten en UZ-personeel :)

Rest ligt allemaal aan de andere kant van Brussel, kan ik beter gaan trainen in Body Magic in Peutie (ook maar kwartiertje met de auto). Ziet er erg groot uit en vooral gericht op BB.

Sorry, maar het oosten van Brussel is mij nogal onbekend en net iets te ver voor mij :p
Die in Peutie ziet er goed uit :)

Bij ons loopt een kerel die strak staat van het testosteron en nog meer meuk. Hij traint met zijn 20 jaar jongere vriendin en betast haar tijdens d'r setjes. Irritant is het voor mij niet, meer voor haar denk ik. Doe je tricep extensions en steekt die dikke opeens een vinger in je poes... :')

Mensen die me onderbreken tijdens een set... Je zou voor minder een zwaar gewicht naar hun hoofd gooien!

Bij ons loopt een kerel die strak staat van het testosteron en nog meer meuk. Hij traint met zijn 20 jaar jongere vriendin en betast haar tijdens d'r setjes. Irritant is het voor mij niet, meer voor haar denk ik. Doe je tricep extensions en steekt die dikke opeens een vinger in je poes... :')
Broodje aap.

die gasten die met hun mobieltje aan het spelen zijn

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

die gasten die met hun mobieltje aan het spelen zijn grrrrrrrrrrr:mad:

ik ben zo'n gast en werd er laatst ook op aangesproken.

Lullige is alleen dat ik niet met mijn mobiel speel maar mijn stats bij houd in een app ipv dat ik pen en papier mee sleep, dus fuark die dude.

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

die gasten die met hun mobieltje aan het spelen zijn grrrrrrrrrrr:mad:

zijn jouw jimmies geritseld? en je valt ook nog eens in de herhaling

[Link niet meer beschikbaar] waar Mat op geilt. Laatst liep er eentje serieus met zijn joggingbroek bijna tot op zijn knieën door de gym. En dan ook nog een 'bro schema' (doet eigenlijk maar wat). Op een gegeven moment ging hij ook nog eens op de barbell van de bench press waar hij zijn vriendje moest spotten. Volgende keer ff een setje geven :) Verder niks tegen homo's, traint hier ook een normaal volwassen stel dat buffer is als de gemiddelde DBB-er :)

Bij mijn vroegere gym gebeurde net hetzelfde. Ben toen maar veranderd toen de voertaal veranderde van Nederlands naar Pools en Arabisch.

Klopt, in Hasselt was ook een Health city die naar Basic Fit is veranderd. Tegenwoordig is het meer een verblijfsplaats voor buitenlanders.. Mensen nemen er zelfs een abbo van 16 euro per maand en komen hun gewoon na hun werk daar een ganse maand douchen..

En inderdaad... De standaard taal is daar Turks/Marrokaans geworden.. Dus dan maar even veranderd van Gym

Klopt, in Hasselt was ook een Health city die naar Basic Fit is veranderd. Tegenwoordig is het meer een verblijfsplaats voor buitenlanders.. Mensen nemen er zelfs een abbo van 16 euro per maand en komen hun gewoon na hun werk daar een ganse maand douchen..

En inderdaad... De standaard taal is daar Turks/Marrokaans geworden.. Dus dan maar even veranderd van Gym

Idd die in hasselt was al erg toen het health city was, nu is het gewoon niet meer te doen :roflol:

Terug
Naar boven