XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

die gasten die met hun mobieltje aan het spelen zijn

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

die gasten die met hun mobieltje aan het spelen zijn grrrrrrrrrrr:mad:

Daar heb je ook zo veel last van toch.
Ik zit altijd op m'n mobiel tussen mn sets om mn lifts bij te houden.

Zou ik er goed op kunnen groeien?

O.t

Nog steeds geen enkele irritatie in de gym van 15, 95, gezellig en kan het goed met iedereen vinden.

Oh nee? Dus jou maakt het niks uit als je oortjes uitvallen tijdens een set?
of was jij dat niet :p

Mensen die aan me kop zeuren... Opsoute, laat me gewoon trainen :)
dat is zo

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Oh nee? Dus jou maakt het niks uit als je oortjes uitvallen tijdens een set?
of was jij dat niet :p

.

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Sportschool die tussen 12.30u en 15.30u gesloten is elke dag.

/

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

1. Vrij vervelend als iemand tegen je aan gaat lullen als je net lekker aan het knallen bent.
2. Verder kwam er 2 weken geleden een groep (5) stinkende jongemannen bij ons naar de sportschool, smerig!
3. Iemand die ongevraagd (slecht) advies geeft.
4. Een kerel moet altijd de oefeningen doen die bezet zijn, rot toch op.
haha

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Idd die in hasselt was al erg toen het health city was, nu is het gewoon niet meer te doen :roflol:

.

dat is zo

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

.

/

haha

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

.

Doe eens weggaan.

Daar heb je ook zo veel last van toch.
Ik zit altijd op m'n mobiel tussen mn sets om mn lifts bij te houden.
Lol ik ook, zo een instructeurtje kwam een keer er beidehand over doen. Ik zei: "vriend ik hou al me lifts inclusief rusttijd bij wil je stompe ofso goos?" Toen werd die ecto bang omdat ik srs ben over mijn gains. It's not a game:mad:

Lol ik ook, zo een instructeurtje kwam een keer er beidehand over doen. Ik zei: "vriend ik hou al me lifts inclusief rusttijd bij wil je stompe ofso goos?" Toen werd die ecto bang omdat ik srs ben over mijn gains. It's not a game:mad:

Watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

Er was vandaag een vent die ging even 140 kg squatten in de geweldige gym Basic Fit, maar hij voerde dit helemaal verkeerd uit. Ik zei tegen een maat van mij: "Look at his wonderful squatting". Komt er een wijsneus die ons probeerde wijs te maken dat iedereen elke oefening fout doet, niemand doet het goed. Volgens hem deed iedereen het op zijn eigen manier, lol. "Je moet op je eigen ikke letten anders wordt jezelf ook zo." Zei hij. BRO, DO YOU EVEN LIFT?!?!?!1111!!111

Cool brory sto

Brool torsy co!

Koele verhaal broeder

lach uit luid

Ouwe mensen met een bril en anorexia.

Mannetjes die helemaal geobsedeerd zijn door hunnie lichaam en elke oefening voor de spiegel doen en er bijna in kruipen.

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Ouwe mensen met een bril en anorexia.

Traint er zo 1 bij jou in je homegym?

Klopt, in Hasselt was ook een Health city die naar Basic Fit is veranderd. Tegenwoordig is het meer een verblijfsplaats voor buitenlanders.. Mensen nemen er zelfs een abbo van 16 euro per maand en komen hun gewoon na hun werk daar een ganse maand douchen..

En inderdaad... De standaard taal is daar Turks/Marrokaans geworden.. Dus dan maar even veranderd van Gym

2 jaar bij basic fit lid geweest, veel verschillende nationaliteiten, nooit problemen gehad en altijd goede sfeer onderling, snap het probleem niet

Mannetjes die helemaal geobsedeerd zijn door hunnie lichaam en elke oefening voor de spiegel doen en er bijna in kruipen.

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Traint er zo 1 bij jou in je homegym?

Hee hoi Gezellig dat je weer terug bent

2 jaar bij basic fit lid geweest, veel verschillende nationaliteiten, nooit problemen gehad en altijd goede sfeer onderling, snap het probleem niet

Ik weet niet of je wel is in een sportschool bent geweest maar de sfeer is totaal niet te vergelijken met zo'n healthgebeuren.

Terug
Naar boven