Yasunni
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Niet letterlijk. All-in fitness Utrecht, kom het broodje aap zelf aanschouwen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ik er goed op kunnen groeien?
die gasten die met hun mobieltje aan het spelen zijn
---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------
die gasten die met hun mobieltje aan het spelen zijn grrrrrrrrrrr![]()
Zou ik er goed op kunnen groeien?
O.t
Nog steeds geen enkele irritatie in de gym van 15, 95, gezellig en kan het goed met iedereen vinden.

Oh nee? Dus jou maakt het niks uit als je oortjes uitvallen tijdens een set?
of was jij dat niet

dat is zoMensen die aan me kop zeuren... Opsoute, laat me gewoon trainen![]()
Oh nee? Dus jou maakt het niks uit als je oortjes uitvallen tijdens een set?
of was jij dat niet
Sportschool die tussen 12.30u en 15.30u gesloten is elke dag.
haha1. Vrij vervelend als iemand tegen je aan gaat lullen als je net lekker aan het knallen bent.
2. Verder kwam er 2 weken geleden een groep (5) stinkende jongemannen bij ons naar de sportschool, smerig!
3. Iemand die ongevraagd (slecht) advies geeft.
4. Een kerel moet altijd de oefeningen doen die bezet zijn, rot toch op.
Idd die in hasselt was al erg toen het health city was, nu is het gewoon niet meer te doen![]()
dat is zo
---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------
.
---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------
/
---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------
haha
---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------
.
Lol ik ook, zo een instructeurtje kwam een keer er beidehand over doen. Ik zei: "vriend ik hou al me lifts inclusief rusttijd bij wil je stompe ofso goos?" Toen werd die ecto bang omdat ik srs ben over mijn gains. It's not a gameDaar heb je ook zo veel last van toch.
Ik zit altijd op m'n mobiel tussen mn sets om mn lifts bij te houden.

Lol ik ook, zo een instructeurtje kwam een keer er beidehand over doen. Ik zei: "vriend ik hou al me lifts inclusief rusttijd bij wil je stompe ofso goos?" Toen werd die ecto bang omdat ik srs ben over mijn gains. It's not a game![]()
Klopt, in Hasselt was ook een Health city die naar Basic Fit is veranderd. Tegenwoordig is het meer een verblijfsplaats voor buitenlanders.. Mensen nemen er zelfs een abbo van 16 euro per maand en komen hun gewoon na hun werk daar een ganse maand douchen..
En inderdaad... De standaard taal is daar Turks/Marrokaans geworden.. Dus dan maar even veranderd van Gym
Mannetjes die helemaal geobsedeerd zijn door hunnie lichaam en elke oefening voor de spiegel doen en er bijna in kruipen.
---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------
Traint er zo 1 bij jou in je homegym?
2 jaar bij basic fit lid geweest, veel verschillende nationaliteiten, nooit problemen gehad en altijd goede sfeer onderling, snap het probleem niet