XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik heb echt geen idee wat je probeert te vertellen ???

hij probeert te vertellen dat iedereen hem aankjikt wanneer hij een vest aan heeft, maar als hij dat vest uittrekt kijkt niemand hem meer aankijkt.

hij blend in de crowd, ecto 4 life.

NOSAYIN'

a) Mensen die hun dumbell sets zo dicht bij het dumbel rek doen zodat andere geen andere dumbel in hun buurt nog kunnen aanraken/nemen.
b) Mensen die meer praten dan trainen
c) mensen die 5 verschillende bankjes, halters en toestel bezet houden voor hun supersets, maar wel telkens 10min pauze tussen de sets nemen
d) Mensen die curlen in het squatrek
e) Mensen die advies geven terwijl je ziet dat ze zelf geen kennis van zaken hebben (ecto, AAS-user ten top, doch zonder basis, dikkerdjes, zelf foute aanwijzigngen geven); vooral dan tijdens de uitvoering van je workset
f) Mensen met "normale" kledij, ie. jeansbroek, botinnes, werkbroek met nog een hamer erin ofzo, sandalen of flipflops, ...
g) Mensen die in bloot bovenlijf trainen omdat ze denken breed te zijn (breed of ni; doe 'es normaal man)
h) Mensen die uren in de spiegel naar zichzelf staan te staren
i) Mensen zonder noemenswaardige fysiek die niet anders doen dan vertellen hoe goed ze vroeger wel niet waren

Zo, nu is m'n inspiratie weer even op. :-)

Grtz,

Vorige training 3 gasten die voor het dumbell rek staan en niet aan de kant gaan totdat je ze een bertstare geeft..
3x van dumbells moeten wisselen vanwege opwarmgewicht en elke keer stonden ze ervoor, stront vervelend, ga lekker achter het bankje staan als je met z'n 4e aan het trainen bent.

Vorige training 3 gasten die voor het dumbell rek staan en niet aan de kant gaan totdat je ze een bertstare geeft..
3x van dumbells moeten wisselen vanwege opwarmgewicht en elke keer stonden ze ervoor, stront vervelend, ga lekker achter het bankje staan als je met z'n 4e aan het trainen bent.

Je zou ze ook kunnen aanspreken.

Ik duw meestal zulke gasten opzij, ben niet groot ofzo maar zulke shit is soms heel vervelend. En ze zeggen dan ook niks terug omdat ze weten dat ze fout zitten.

Volwassen.
Ik sta zelf ook als ik curl voor het rek , sinds daar achter de bankjes bezet zijn door lui meestal , 10 reps en je legt ze weg en maakt plaats voor de andere , als mensen dan perse niet even +- 15sec kunnen wachten is dat hun probleem.

Laatst bewerkt:
Ik sta zelf liefst niemand in de weg en wil graag datzelfde terug krijgen. Soms heb ik er begrip voor als er geen ruimte is, maar meestal zijn dat idioten die weten niet eens wat ze zelf doen en daarbij anderen in de weg staan.
Ik heb heel veel geduld, maar dan ook niet altijd en niet in elk geval ;)

Ik duw meestal zulke gasten opzij, ben niet groot ofzo maar zulke shit is soms heel vervelend. En ze zeggen dan ook niks terug omdat ze weten dat ze fout zitten.

M 29j 1m75 - - , dan zou ik maar niet de "verkeerde" aan de kant duwen.. kan nog wel eens naar uitpakken...;)

Gasten die zo hard op zichzelf geilen dat ze zelfs tussen de setjes van armoefeningen hun abs checken.

mensen die tegen me willen praten. dat ze überhaupt mijn kant op ademen. eigenlijk moeten ze dood.

M 29j 1m75 - - , dan zou ik maar niet de "verkeerde" aan de kant duwen.. kan nog wel eens naar uitpakken...;)

Haha wat hebben stats ermee te maken? Heb wel eens grotere gasten weggeduwd hoor, jij moet wel weten hoe je zoiets moet doen. En anders groter betekent niet altijd sterker ;)

Ik sta zelf liefst niemand in de weg en wil graag datzelfde terug krijgen. Soms heb ik er begrip voor als er geen ruimte is, maar meestal zijn dat idioten die weten niet eens wat ze zelf doen en daarbij anderen in de weg staan.
Ik heb heel veel geduld, maar dan ook niet altijd en niet in elk geval ;)

Lekker asociaal, als jij wat zelfverzekerder was, was een korte blik voldoende. Mensen wegduwen gaat toch echt over de lijn.

Lekker asociaal, als jij wat zelfverzekerder was, was een korte blik voldoende. Mensen wegduwen gaat toch echt over de lijn.
Dus ik moet wachten in sommige gevallen totdat ze naar mij kijken zodat ik ze een korte blik kon geven?
En wat heeft dit te maken met zelfverzekerd zijn of niet?

Dus ik moet wachten in sommige gevallen totdat ze naar mij kijken zodat ik ze een korte blik kon geven?
En wat heeft dit te maken met zelfverzekerd zijn of niet?

Als ik dit zou zien gebeuren, zou ik je gewoon als een onzeker mannetje bestempelen.

Als jij daarvan blij wordt, mag je mij 2x zelfs bestempelen.

Terug
Naar boven