- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Hij vroeg om aandacht maar kreeg het niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lang aankijken natuurlijk(onbekende)na wat set,s vest uit halen wanneer ik dan weer terug kijk na 4a 5min kijken ze de heel de tijd andere kant opD

Vorige training 3 gasten die voor het dumbell rek staan en niet aan de kant gaan totdat je ze een bertstare geeft..
3x van dumbells moeten wisselen vanwege opwarmgewicht en elke keer stonden ze ervoor, stront vervelend, ga lekker achter het bankje staan als je met z'n 4e aan het trainen bent.
Ik duw meestal zulke gasten opzij, ben niet groot ofzo maar zulke shit is soms heel vervelend. En ze zeggen dan ook niks terug omdat ze weten dat ze fout zitten.
Ik duw meestal zulke gasten opzij, ben niet groot ofzo maar zulke shit is soms heel vervelend. En ze zeggen dan ook niks terug omdat ze weten dat ze fout zitten.

M 29j 1m75 - - , dan zou ik maar niet de "verkeerde" aan de kant duwen.. kan nog wel eens naar uitpakken...![]()

Amen, en mensen die lope te grappen en grollen in de gym. This not a gamemensen die tegen me willen praten. dat ze überhaupt mijn kant op ademen. eigenlijk moeten ze dood.

Ik sta zelf liefst niemand in de weg en wil graag datzelfde terug krijgen. Soms heb ik er begrip voor als er geen ruimte is, maar meestal zijn dat idioten die weten niet eens wat ze zelf doen en daarbij anderen in de weg staan.
Ik heb heel veel geduld, maar dan ook niet altijd en niet in elk geval![]()
Dus ik moet wachten in sommige gevallen totdat ze naar mij kijken zodat ik ze een korte blik kon geven?Lekker asociaal, als jij wat zelfverzekerder was, was een korte blik voldoende. Mensen wegduwen gaat toch echt over de lijn.
Dus ik moet wachten in sommige gevallen totdat ze naar mij kijken zodat ik ze een korte blik kon geven?
En wat heeft dit te maken met zelfverzekerd zijn of niet?