Ik ben net weer begonnen met trainen want door een blessure een jaar geleden lag ik er een tijd uit. Ik ben aardig wat massa verloren, maar goed; ik zat lekker een superset te doen, ik loop weer terug naar het eerste apparaat en ineens zit daar een hele grote gast. Dat maakt me niks uit, of het nou sniperX of Ronny is, ik ben tegen iedereen vriendelijk, dus ik zeg: "sorry meneer, maar ik was hier nog bezig, mijn handoekje lag er ook nog, zou ik mijn setje mogen afmaken?" zegt hij zo van "betaal je soms ook 2x keer contributie?" Ik denk zo van "wat heeft dat er nou mee te maken?" dus ik zo "nee" zeggen.
En hij zo van "supersetjes doe je maar als het rustig in de gym is". Hij had echt geluk dat ik een jaar geleden die blessure had anders was ik nu veel groter dan hij geweest en dan had ie mooi een portie klappen gehad, de aso.
Even ter verduidelijking, de wereld, het leven, jezelf en het omgaan met anderen enz.. anyway die zin is nie goet
Ten eerste begin je nooit met sorry, Sorry voor wat, je hebt toch niet net ze ma aangereden of ze wijf verkracht.
Ten tweede de uitleg van mijn handoek lag er enz.
Je loopt op de zaken vooruit, als hij vraagt/in twijfel trekt dat je daar bezig was dan kan je dat als argument aanvoeren als je er zin in hebt.
Ten derde"zou ik mijn setje af mogen maken?" Wat zeg je nou?
Jij maakt je setje af, het is geen vraag, het staat niet ter discussie want het is iets dat zeker gaat gebeuren punt.
Ik ben altijd vriendelijk en mensen kunnen mee doen als ik bijvoorbeel lang op de kabel cross, de smith of de bank ben.
Vaak genoeg gezellig met iemand geouwehoerd over van alles en nog wat of ik werd gespot en hij ook omdat we ongeveer op hetzelfde gewicht met schouder presses zaten.
Allemaal toppie gezellie maar niemand gaat mijn spullen weg halen, dumbbells pakken of een apparaat claimen waar ik mee bezig ben.
Kan gewoon niet , wat diegene is of hoe groot enz heb ik niks mee te maken.