XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Deed een poosje terug een ecto bij ons ook. Had een grote gast zijn handdoek ook weggelegd.

Ecto: meneer ik was hier nog bezig.
Grote gast: betaal je ook 2x contributie?
Ecto: nee
Grote gast: precies, ga lekker supersetjes doen als het rustig in de sportschool is
Ecto: oke, en loopt weg xD

Even ter verduidelijking, de wereld, het leven, jezelf en het omgaan met anderen enz.. anyway die zin is nie goet ;)

Ten eerste begin je nooit met sorry, Sorry voor wat, je hebt toch niet net ze ma aangereden of ze wijf verkracht.

Ten tweede de uitleg van mijn handoek lag er enz.
Je loopt op de zaken vooruit, als hij vraagt/in twijfel trekt dat je daar bezig was dan kan je dat als argument aanvoeren als je er zin in hebt.

Ten derde"zou ik mijn setje af mogen maken?" Wat zeg je nou?

Jij maakt je setje af, het is geen vraag, het staat niet ter discussie want het is iets dat zeker gaat gebeuren punt.

Ik ben altijd vriendelijk en mensen kunnen mee doen als ik bijvoorbeel lang op de kabel cross, de smith of de bank ben.
Vaak genoeg gezellig met iemand geouwehoerd over van alles en nog wat of ik werd gespot en hij ook omdat we ongeveer op hetzelfde gewicht met schouder presses zaten.
Allemaal toppie gezellie maar niemand gaat mijn spullen weg halen, dumbbells pakken of een apparaat claimen waar ik mee bezig ben.
Kan gewoon niet , wat diegene is of hoe groot enz heb ik niks mee te maken.

Gelukkig is dat niet hoe ik in het echt praat :D Post was n reactie op post van tieme, maar het is minder lollig als ik het moet uitleggen :o

Ik was aan het upright rowen, uiterste concentratie enso, komt er een of andere meathead mogool me midden in me set vrage hoelang ik nog moest -.-'

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

De volgende keer krijgtie stompe, maakt nie uit hoe groot ie is

Wanneer iemand het squat rack gebruikt om biceps te trainen !!!

Wanneer mensen mij vragen waarom ik curl in het squatrek terwijl dr ook speciale bars zijn om te curlen. Irritante mensen laat me met rust joh! :S

Wanneer mensen mij vragen waarom ik curl in het squatrek terwijl dr ook speciale bars zijn om te curlen. Irritante mensen laat me met rust joh! :S
echt he, wie zijn die stervelingen om te zeggen wat goed of fout is. fok haaters en praaters ik verandur voor niemant

opa's die naakt rondlopen in de kleedkamer

lang aankijken natuurlijk(onbekende)na wat set,s vest uit halen wanneer ik dan weer terug kijk na 4a 5min kijken ze de heel de tijd andere kant opD

Terug
Naar boven