Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bij onze gym zijn er ook zat vrouwen die naar mannen staren, weet niet of dat vaak voor komt in andere gyms?

Geen idee, als ik train, zijn er vrijwel geen andere vrouwen (en als die er wel zijn, let ik niet op hen) en ikzelf staar niet naar mannen (behalve naar sky dan).

Bij onze gym zijn er ook zat vrouwen die naar mannen staren, weet niet of dat vaak voor komt in andere gyms?

gebeurt vast alleen bij jou ;)

nee wij hebben geen ogen en kijken al helemaal niet naar mannelijk schoons

/end in generalisaties praten

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Geen idee, als ik train, zijn er vrijwel geen andere vrouwen (en als die er wel zijn, let ik niet op hen) en ikzelf staar niet naar mannen (behalve naar sky dan).
meen je dat echt? als er iemand een gave lift maakt, goede techniek heeft of gewoon drop dead gorgeous is...kijk jij niet?

gebeurt vast alleen bij jou ;)

nee wij hebben geen ogen en kijken al helemaal niet naar mannelijk schoons

/end in generalisaties praten

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

meen je dat echt? als er iemand een gave lift maakt, goede techniek heeft of gewoon drop dead gorgeos is...kijk jij niet?

Ik kijk wel, maar ik staar niet. Plus kijk ik niet naar hem zelf, meer naar de techniek en het gewicht :roflol:
Sowieso ben ik met hele andere dingen bezig dan kijken :) Zal wel niet menselijk zijn dan, i dont care..ik doe wat ik wil en als dat ''niet kijken naar een mooie man'' is, so be it.

Ik word alleen nagestaard door mocro's :(

Oudere vrouwen die hun spinningfiets niet schoonmaken........zo irritant! Aan de andere kant, ze hebben toch niet gezweet na drie kwartier spinnen, maar toch..

Question: maken jullie altijd de KT apparaten schoon na gebruik? Ik doe dat nl niét, dan zou ik meer poetsen dan trainen (fin ja...) + ik heb kleren aan (duh!) + ik leg een handdoek onder m'n kont / rug + ik doe mijn cardio (zweetwerk) achteraf.

De cardio stuff kuis ik achteraf wel af, maar een chest press machine of leg press afkuisen na gebruik lijkt me zo, euh, totaal zinloos?!

Question: maken jullie altijd de KT apparaten schoon na gebruik? Ik doe dat nl niét, dan zou ik meer poetsen dan trainen (fin ja...) + ik heb kleren aan (duh!) + ik leg een handdoek onder m'n kont / rug + ik doe mijn cardio (zweetwerk) achteraf.

De cardio stuff kuis ik achteraf wel af, maar een chest press machine of leg press afkuisen na gebruik lijkt me zo, euh, totaal zinloos?!

Nee. Cardio als warming up maak ik niet schoon, simpelweg omdat ik overal vanaf blijf voor die paar minuten. Cardio na kt maak ik wel schoon met papier en spray.
KT apparaten niet, gebruik wel handdoek inderdaad.

Enige wat ik schoonmaak s de stang bij het deadliften, en dat is enkel omdat ik die stang als een mogool langs me schenen schaaf :o. Cardio doe ik niet dus hoeft niet schoongemaakt te worden.

Okay, ik voelde me al een vieze vuile uitzondering ;) In mijn gym (again: Basic Fit) hangt wel uit dat je moet poetsen na gebruik, en (bijna) alle andere vrouwen doen dat ook - maar ik vertik het, en ik word soms wel eens vies bekeken. Moeten zij weten, I save the planet ipv kilo's tissues te verspillen!

Was aan het squaten, loopt zoon kerel naar mij toe kijkt 30 sec van af 4 meter afstand loopt weer weg, en herhaald dit 2/3 keer???

Ja, die meisjes die in hun spijkerbroek en met plamuurlaag komen "sporten"

Hahah en niet te fanatiek anders zweet het make-up eraf.

w7jzbn.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven