MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

easy joh, gewoon met slippers en zonnebril gaan trainen. geen verkoelende drankjes, want die zijn voor homo's

Haha ja zal het proberen :roflol:
Of gewoon van die cold packs meenemen, lekker koel (of is dat ook voor homo's? Ik zie ze nooit dus ik zal wel echt een trendsetter zijn :cool: )

Haha ja zal het proberen :roflol:
Of gewoon van die cold packs meenemen, lekker koel (of is dat ook voor homo's? Ik zie ze nooit dus ik zal wel echt een trendsetter zijn:cool: )
Je begrijpt me verwijzing niet :(

Maar dat lijkt me geniaal als je dat doet. Zonnebril, slippers, icepack, colaa'tje en natuurlijk een strandmat i.p.v handdoek en dan gaan zonnebakken op de bench press :roflol: Ik doe mee!

Je begrijpt me verwijzing niet :(

Maar dat lijkt me geniaal als je dat doet. Zonnebril, slippers, icepack, colaa'tje en natuurlijk een strandmat i.p.v handdoek en dan gaan zonnebakken op de bench press :roflol: Ik doe mee!

:eek: Ik ben niet altijd zo snugger he, ik begrijp het namelijk nog niet zo :roflol:
Helaas mogen we bij ons geen slippers aan, maar anders had ik het zéker gedaan :D
not srs :o

:eek: Ik ben niet altijd zo snugger he, ik begrijp het namelijk nog niet zo :roflol:
Helaas mogen we bij ons geen slippers aan, maar anders had ik het zéker gedaan :D
not srs :o
wut? wordt er ook echt iets van gezegd? Ik liep in de zomer gewoon op me sokken of met slippers en blote voeten naar binnen (srs). :o traint heerlijk en voeten zijn netjes verzorgd dus dat zit wel goed. misschien ben ik wel knettergek maar meerdere deden het dusja

waarom niet? ben je bang dat mensen je gaan beoordelen? :p gewoon lachen joh
#YOLO

wut? wordt er ook echt iets van gezegd? Ik liep in de zomer gewoon op me sokken of met slippers en blote voeten naar binnen (srs). :o traint heerlijk en voeten zijn netjes verzorgd dus dat zit wel goed. misschien ben ik wel knettergek maar meerdere deden het dusja

#YOLO

Of er iets van wordt gezegd weet ik niet, mag gewoon niet :p Als iedereen het doet, zit er vast iemand tussen die zn voeten niet goed verzorgd en voor je het weet heb je zwemmerseczeem of iets dergelijks. Ik hou mijn schoenen aan :roflol:

Ik kom daar om te trainen, niet om grappig proberen te zijn :roflol:

IRL had je een stomp voor die yolo gehad :o ookal was het niet srs

Of er iets van wordt gezegd weet ik niet, mag gewoon niet :p Als iedereen het doet, zit er vast iemand tussen die zn voeten niet goed verzorgd en voor je het weet heb je zwemmerseczeem of iets dergelijks. Ik hou mijn schoenen aan :roflol:

oh jeez nog nooit zo gedacht :( raakte met me slippers ook niet de grond aan gelukkig.

Ik zeg ook niet dat je grappig moet zijn schat, je moet alleen genieten van de reacties :o

maar ik ga slapen, we hebben genoeg dit topic vervuilt.
oja & COME AT ME BRAH!!!

oh jeez nog nooit zo gedacht :( raakte met me slippers ook niet de grond aan gelukkig.

Ik zeg ook niet dat je grappig moet zijn schat, je moet alleen genieten van de reacties :o

maar ik ga slapen, we hebben genoeg dit topic vervuilt.
oja & COME AT ME BRAH!!!

Van reacties als: omg doe niet zo achterlijk, ga weg, doe normaal ed, kan ik niet van genieten :o
ik ben je schat niet

tumblr_inline_mrzwivse541qz4rgp.gif

Van reacties als: omg doe niet zo achterlijk, ga weg, doe normaal ed, kan ik niet van genieten :o
ik ben je schat niet

tumblr_inline_mrzwivse541qz4rgp.gif
zulke reacties kreeg ik anders niet maarja ben zelf ook gewoon serieus in de sportschool hoor.

Sorry yvonne/yvette (wat was het nou?:o)

-

Laatst bewerkt:

#YOLO

Als je bij ons slippers aan hebt kan je weggestuurd worden

ik doe elke training borst dus dat schiet niet op :p (srs)
Drukte is indd gewoon irritant, mensen gaan zich ook aan je irriteren. Soms is de bench press zo druk dat ik gewoon een bankje pak en het in de powerrack zet, nou dan krijg je een paar boze gezichten van mensen :p
Volgens mij is elke betaalbare sportschool zo hoor, alleen de 40+ euro per maand zijn rustiger

Niet alle sportscholen zijn zo. Een sportschool heeft er over het algemeen ook vechtsporten bij, heeft geen fancy kleedkamer en heeft goed materiaal waar je goed mee kunt trainen. Ook zijn er voldoende olympische stangen en bankjes en squatrekken. Er wordt vaak niet moeilijk over gedaan als je magnesium wil gebruiken en de sfeer is veel gemoedelijker dan bij een healthcenter. Bij een healthcenter draait het er vaak om wie het hipste trainingspakje aan heeft en de mooiste iPod om zijn nek heeft hangen. Healthcenters zijn ook vaak ketens die meerdere lokaties in Nederland hebben.

ik doe elke training borst dus dat schiet niet op :p (srs)
Drukte is indd gewoon irritant, mensen gaan zich ook aan je irriteren. Soms is de bench press zo druk dat ik gewoon een bankje pak en het in de powerrack zet, nou dan krijg je een paar boze gezichten van mensen :p
Volgens mij is elke betaalbare sportschool zo hoor, alleen de 40+ euro per maand zijn rustiger
Elke training borst? Vergeet je je biceps niet mee te pompen dan :rolleyes:

Oorzaak van voetschimmel is vaak Candia, en daar kan je bijna niet aan ontkomen. Maar schimmels doen het goed in warme donkere, vochtige plekjes. Dus je voeten niet goed droogmaken is dé ultieme broedplek ervoor, en teenslippers niet ;)

Ik zou me eerder druk maken om bezwete mensen met wratjes aan hun handen. Lekker als jij dan aan die db's zit :o

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

Als je bij ons slippers aan hebt kan je weggestuurd worden
Waarom eigenlijk? Want als er een schijfje op valt, dan heb je ook weinig aan een schoen...

Slippers zijn toch zo goed als overal verboden? Elke gym waar ik ooit ben geweest iig wel. Terecht ook, vind het echt ranzig :') Stukje veiligheid ook misschien, een 20 kg schijf maakt het idd niet uit of je schoenen aan hebt of niet maar met zo'n 2.5 kg schijfje zal het toch wel schelen of ie op het randje van je blote teen valt of op je schoen.

Zie regelmatig mensen op slippers trainen en ga zelf nog wel s op mn sokken als ik mn schoenen vergeet. Op blote voeten lijkt me niet zo fris, maar daar heeft toch niemand last van?

Zie regelmatig mensen op slippers trainen en ga zelf nog wel s op mn sokken als ik mn schoenen vergeet. Op blote voeten lijkt me niet zo fris, maar daar heeft toch niemand last van?
Ja dat dacht ik dus ook haha. En heb nog nooit gezien dat iemand een schijfje op z'n voeten liet vallen, met of zonder schoenen (zonde, ik hou wel van leedvermaak :D :o )

Schijven laten vallen is bij ons trouwens wel verboden :D

Facking ranzig toch, die zweetafdrukken van z'n voeten op de vloer. Of ze moeten ff stepups op een bankje gaan doen, bleh.

Overigens wel eens een 40 kg dumbell op m'n voet laten fl*kkeren die ik op een bankje had gelegd, was aan het DB rowen en iemand liep met z'n debiele hoofd tegen dat bankje aan terwijl ik niet keek. Echt 3 weken nauwelijks kunnen lopen.

Terug
Naar boven