Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Facking ranzig toch, die zweetafdrukken van z'n voeten op de vloer. Of ze moeten ff stepups op een bankje gaan doen, bleh.

Overigens wel eens een 40 kg dumbell op m'n voet laten fl*kkeren die ik op een bankje had gelegd, was aan het DB rowen en iemand liep met z'n debiele hoofd tegen dat bankje aan terwijl ik niet keek. Echt 3 weken nauwelijks kunnen lopen.

Haha had ook een keer een dumbell van een kilotje of 25 op het bankje liggen ineens een doffe klap en hij rolde zo heel de sportschool(of is het nou een healthcenter?)door.

Oorzaak van voetschimmel is vaak Candia, en daar kan je bijna niet aan ontkomen. Maar schimmels doen het goed in warme donkere, vochtige plekjes. Dus je voeten niet goed droogmaken is dé ultieme broedplek ervoor, en teenslippers niet ;)

Ik zou me eerder druk maken om bezwete mensen met wratjes aan hun handen. Lekker als jij dan aan die db's zit :o

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

Waarom eigenlijk? Want als er een schijfje op valt, dan heb je ook weinig aan een schoen...

Ik had het over zwemmerseczeem, schimmels zijn wat anders inderdaad, maar toch krijg je dat van je eigen slechte hygiëne en niet van andermans voeten.

Ja dat dacht ik dus ook haha. En heb nog nooit gezien dat iemand een schijfje op z'n voeten liet vallen, met of zonder schoenen (zonde, ik hou wel van leedvermaak :D :o )
25kg schijf op mijn teen laten vallen met schoen. Heb niet eens zo erg lang gehuild.... half uurtje max!

''het contact met schimmels vermijden door in kleedruimtes van zwembaden (en sportzalen) zo weinig mogelijk op blote voeten te lopen, en in badruimtes (waterbestendige) slippers te dragen;''

Oke je hebt gelijk, wat ik zei is hetzelfde als wat jij zei.
Mijn punt was dat slippers in een sportschool niet hygiënisch zijn voor anderen.
Ik ga dus niet op blote voeten of op slippers lopen in de sportschool en vind het dan ook ranzig als anderen het doen.

Niet eens jezelf in slaap gehuild? Was t wel echt 25 kg?
Er stond 25kg op maar in mijn sportschool twijfel ik daar wel eens aan. WIj hebben ook 2 dumbells van 26kg waarvan eentje 24kg weegt. Productiefout of zo.

Iig daarna gaf mijn mama er een kusje op en toen was de pijn minder :$

M'n vingers tussen de schijven krijgen als ik ze weer ophang, zo lekker hard ertussen zonder dat je het merkt. Net als je kleine teen stoten.

Niet alle sportscholen zijn zo. Een sportschool heeft er over het algemeen ook vechtsporten bij, heeft geen fancy kleedkamer en heeft goed materiaal waar je goed mee kunt trainen. Ook zijn er voldoende olympische stangen en bankjes en squatrekken. Er wordt vaak niet moeilijk over gedaan als je magnesium wil gebruiken en de sfeer is veel gemoedelijker dan bij een healthcenter. Bij een healthcenter draait het er vaak om wie het hipste trainingspakje aan heeft en de mooiste iPod om zijn nek heeft hangen. Healthcenters zijn ook vaak ketens die meerdere lokaties in Nederland hebben.

Elke training borst? Vergeet je je biceps niet mee te pompen dan :rolleyes:

Ik doe ook elke training borst, ik volg een fb schema :o pak niet apart de biceps overigens :p
Over sportschool/healthcenter;

Wij hebben geen vechtsport erbij, wel een fancy kleedkamer maar we hebben wel goed materiaal, voldoende olympische stangen, bankjes alleen maar 1 powerrack. Er wordt niet moeilijk gedaan over magnesium, alleen de sfeer is niet heel gemoedelijk. Wij hebben meerdere locaties.
Ik denk dat een healthcenter toch ook meerdere faciliteiten heeft met dingen zoals zonnebank, sauna en dergelijke. Deze hebben wij niet.
Wanneer iets een sportschool is en wanneer een healthcenter is toch lastig vast te stellen (tenzij het bedrijf dit zelf zegt).
Zolang je bij beiden kan doen wat je moet doen, is het prima :D

Er stond 25kg op maar in mijn sportschool twijfel ik daar wel eens aan. WIj hebben ook 2 dumbells van 26kg waarvan eentje 24kg weegt. Productiefout of zo.

Iig daarna gaf mijn mama er een kusje op en toen was de pijn minder :$
Is een pak van m'n hart

Ik doe ook elke training borst, ik volg een fb schema :o pak niet apart de biceps overigens :p
Over sportschool/healthcenter;

Wij hebben geen vechtsport erbij, wel een fancy kleedkamer maar we hebben wel goed materiaal, voldoende olympische stangen, bankjes alleen maar 1 powerrack. Er wordt niet moeilijk gedaan over magnesium, alleen de sfeer is niet heel gemoedelijk. Wij hebben meerdere locaties.
Ik denk dat een healthcenter toch ook meerdere faciliteiten heeft met dingen zoals zonnebank, sauna en dergelijke. Deze hebben wij niet.
Wanneer iets een sportschool is en wanneer een healthcenter is toch lastig vast te stellen (tenzij het bedrijf dit zelf zegt).
Zolang je bij beiden kan doen wat je moet doen, is het prima :D

Who cares hoe het heet, als je er kunt doen wat je wilt doen is het toch goed. Als je toch niet deadlift boeit het geen ruk als je in een sportschool traint waar je niet mag deadliften bijvoorbeeld :p

OT : Toen ik net ging sporten waren er letterlijk 14 mensen van 80 + in het krachtdeel, allemaal matjes door de hele ruimte en buikspier oefeningen doen. ****ing irritant, moest zowat Twister spelen om ergens bij te kunnen.

Who cares hoe het heet, als je er kunt doen wat je wilt doen is het toch goed. Als je toch niet deadlift boeit het geen ruk als je in een sportschool traint waar je niet mag deadliften bijvoorbeeld :p

OT : Toen ik net ging sporten waren er letterlijk 14 mensen van 80 + in het krachtdeel, allemaal matjes door de hele ruimte en buikspier oefeningen doen. ****ing irritant, moest zowat Twister spelen om ergens bij te kunnen.

Lees de laatste zin mijn van post eens :o je praat me na :roflol:

Denk dat die oma's best twister met jou willen spelen :)

Waarom zou een persoon die traint een van de effectiefste oefeningen niet doen? Dat klinkt niet echt logisch.

Terug
Naar boven