balisongnet
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Polskies die Pools en af ten toe Engels tegen elkaar zitten te bleren. Ik ben zelf ook niet helemaal Nederlands, maar praat gewoon de taal.
Als ik mijn reps eruit probeer te persen hoor je weet dat gezever.![]()

zoals vanmiddag dat mensen lopen te bellen met hun nieuwe liefde over hoe verliefd hij wel niet is...

Mensen die dezelfde oefeningen gaan doe als ik en dan naast me gaan staan met een hoger gewicht om te laten zien "kijk mij eens sterker zijn dan jou"overkwam me vandaag !
ik was zo gefrustreerd dat ik hem gewoon heb egzegd kijkt zo doe je die oefening, pak nu dat gewicht is en maak 10 reps ofzo. hoeveel dneken jullie dat die er deed?:d alles over 2 is fout:d
.Heel herkenbaarHaha! Dat zie je bij ons in de gym ook vaak. Als je een oefening aan het doen bent willen ze persé evenveel of meer gewicht gebruiken. Alsof het een wedstrijd is. Ik maak me er niet echt druk om omdat hun uitvoering meestal om te huilen is.

dat had ik ook is, ik was 28 kg aant curlen dus stang + gewicht he. en komt ze zo een echte magere spier naast me staan. begint die ook evenveel te curlen. maarjah zijn vorm was eerder een hip swing dan een bb curl.
ik was zo gefrustreerd dat ik hem gewoon heb egzegd kijkt zo doe je die oefening, pak nu dat gewicht is en maak 10 reps ofzo. hoeveel dneken jullie dat die er deed?:d alles over 2 is fout:d
Wat een figuur zat er weer in de gym vandaag... Een kerel die tussen elke set naar de spiegel loopt en dan op zijn "spieren" zit te geilen... Manmanman![]()
Haha! Dat zie je bij ons in de gym ook vaak. Als je een oefening aan het doen bent willen ze persé evenveel of meer gewicht gebruiken. Alsof het een wedstrijd is. Ik maak me er niet echt druk om omdat hun uitvoering meestal om te huilen is.