AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

kerels die na het trainen foto's van zichzelf nemen in de kleedkamer.

Stagelopers die je komen vervelen over hoe het wel moet:rolleyes:

Goed forum btw!

Mensen die tegen me praten wanneer ik aan het trainen ben :) das alles

Polskies die Pools en af ten toe Engels tegen elkaar zitten te bleren. Ik ben zelf ook niet helemaal Nederlands, maar praat gewoon de taal.
Als ik mijn reps eruit probeer te persen hoor je weet dat gezever. :o

Polskies die Pools en af ten toe Engels tegen elkaar zitten te bleren. Ik ben zelf ook niet helemaal Nederlands, maar praat gewoon de taal.
Als ik mijn reps eruit probeer te persen hoor je weet dat gezever. :o

Wat intolerant dat je je daaraan ergert.

En voordat je het weet ben je ****ing paranoia

Wat een figuur zat er weer in de gym vandaag... Een kerel die tussen elke set naar de spiegel loopt en dan op zijn "spieren" zit te geilen... Manmanman :D

Daar doe je het toch voor :P

zoals vanmiddag dat mensen lopen te bellen met hun nieuwe liefde over hoe verliefd hij wel niet is...

Mensen die naar rook stinken..

Mensen die dezelfde oefeningen gaan doe als ik en dan naast me gaan staan met een hoger gewicht om te laten zien "kijk mij eens sterker zijn dan jou" :roflol: overkwam me vandaag !

Mensen die dezelfde oefeningen gaan doe als ik en dan naast me gaan staan met een hoger gewicht om te laten zien "kijk mij eens sterker zijn dan jou" :roflol: overkwam me vandaag !

dat had ik ook is, ik was 28 kg aant curlen dus stang + gewicht he. en komt ze zo een echte magere spier naast me staan. begint die ook evenveel te curlen. maarjah zijn vorm was eerder een hip swing dan een bb curl.

ik was zo gefrustreerd dat ik hem gewoon heb egzegd kijkt zo doe je die oefening, pak nu dat gewicht is en maak 10 reps ofzo. hoeveel dneken jullie dat die er deed?:d alles over 2 is fout:d

ik was zo gefrustreerd dat ik hem gewoon heb egzegd kijkt zo doe je die oefening, pak nu dat gewicht is en maak 10 reps ofzo. hoeveel dneken jullie dat die er deed?:d alles over 2 is fout:d

Haha! Dat zie je bij ons in de gym ook vaak. Als je een oefening aan het doen bent willen ze persé evenveel of meer gewicht gebruiken. Alsof het een wedstrijd is. Ik maak me er niet echt druk om omdat hun uitvoering meestal om te huilen is :(.

Haha! Dat zie je bij ons in de gym ook vaak. Als je een oefening aan het doen bent willen ze persé evenveel of meer gewicht gebruiken. Alsof het een wedstrijd is. Ik maak me er niet echt druk om omdat hun uitvoering meestal om te huilen is :(.
Heel herkenbaar :sukkeltje:

Zo heb ik er ook es eentje gehad, die met zijn hele lichaam aan de lat pully ging hangen om mijn triceps pulldown na te doen. En dan cool kijken "hey, ik kan dit ook" :roflol:
Altijd geweldig die enkele keren in de gym :)

dat had ik ook is, ik was 28 kg aant curlen dus stang + gewicht he. en komt ze zo een echte magere spier naast me staan. begint die ook evenveel te curlen. maarjah zijn vorm was eerder een hip swing dan een bb curl.

Ik denk toch wel 1,5 keer ;p

Wat een figuur zat er weer in de gym vandaag... Een kerel die tussen elke set naar de spiegel loopt en dan op zijn "spieren" zit te geilen... Manmanman :D

gelukkig staan de spiegels in mijn sportschool bij de bankjes, hoef ik niet te lopen

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

moet je gaan deadliften, en dan lachen als hun ruggetje breekt :D

Terug
Naar boven