XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik draag ook handschoenen. Vind het met sommige oefeningen moeilijker, maar dan doe ik ze af. Gebruik enkel ijzer he, dus geen handschoenen op machines.

Maar ik heb vreselijk last gehad van eelt en deed pijn, dus maak a.u.b niet iedereen uit voor superdude die handschoenen dragen. :D

Ik heb twee dikke eeltbulten op mijn handen, vandaag deed ht voor het eerst echt pijn bij de oefeningen. Ik dacht eraan om handschoentjes te kope maar ik wil niet als superdude uitgemaakt worden:(

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Misschien hoorde hij het niet goed
:roflol:

Ik heb twee dikke eeltbulten op mijn handen, vandaag deed ht voor het eerst echt pijn bij de oefeningen. Ik dacht eraan om handschoentjes te kope maar ik wil niet als superdude uitgemaakt worden:(

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

:roflol:

Ronnie Coleman draagt ze soms ook! :D

Eelt haal je eraf met een scheermesje. Geen excuus

Ik draag ook handschoenen. Vind het met sommige oefeningen moeilijker, maar dan doe ik ze af. Gebruik enkel ijzer he, dus geen handschoenen op machines.

Maar ik heb vreselijk last gehad van eelt en deed pijn, dus maak a.u.b niet iedereen uit voor superdude die handschoenen dragen. :D

Er zijn altijd uitzonderingen. Maar bij het merendeel van degenen die hanschoenen draagt is het puur imago:p Niet omdat het functioneel is:p

Voorbeeld: Jongen( 1.80 bij ~60kg ) komt de sportschool in en gaat liggen benchen met 10kg per kant terwijl hij handschoenen aanheeft. Dan denk ik; waarom draag je handschoenen?

Waarschijnlijk omdat zijn handen dan vies worden?;p

Er zijn altijd uitzonderingen. Maar bij het merendeel van degenen die hanschoenen draagt is het puur imago:p Niet omdat het functioneel is:p

Voorbeeld: Jongen( 1.80 bij ~60kg ) komt de sportschool in en gaat liggen benchen met 10kg per kant terwijl hij handschoenen aanheeft. Dan denk ik; waarom draag je handschoenen?

Guilty :o.

Maar dat kwam omdat ik altijd ontiegelijke zweethandjes had/heb en we daar geen magnesium mochten gebruiken. Had dus echt handschoentjes nodig om enigszins grip te houden.

Nu train ik trouwens wel gewoon met magnesium, veel fijner.

Ik ga is wat opletten bij ons kijken of ik iemand op slippers kan betrappen :roflol:

mijn eigen zweetpoep

Ik snap niet goed hoe je je kunt irriteren aan wat iemand anders draagt ??? (bv slippers)

Mensen die niet doelgericht trainen.

Dat ze as zaterdag alweer een hele dag dicht zijn :mad:
Verbouwen, pff... doe dat buiten de openingstijden ofzo...

Dat ze as zaterdag alweer een hele dag dicht zijn :mad:
Verbouwen, pff... doe dat buiten de openingstijden ofzo...

Uberhaupt; sportscholen die in het weekend maar beperkt open zijn. Juist in het weekend heb ik vaak extra tijd om te trainen!

WTB Gold Gym 24/7 zoals in Nieuwegein! :D

Uberhaupt; sportscholen die in het weekend maar beperkt open zijn. Juist in het weekend heb ik vaak extra tijd om te trainen!

WTB Gold Gym 24/7 zoals in Nieuwegein! :D

Haha, indd ook wel mee eens!!! Ik moet me meestal haasten om een goede training in het weekend te kunnen doen. Sluiten om 3 uur al, waarom? Die arme studentjes willen vast wel meer werken in het weekend, laat die sportschool eens wat langer open ;)

Haha, indd ook wel mee eens!!! Ik moet me meestal haasten om een goede training in het weekend te kunnen doen. Sluiten om 3 uur al, waarom? Die arme studentjes willen vast wel meer werken in het weekend, laat die sportschool eens wat langer open ;)
Had je maar een vak moeten leren.

---------- Post added at 18:01 ---------- Previous post was at 18:00 ----------

Eelt haal je eraf met een scheermesje. Geen excuus
Yep doe ik ook altijd, wel onder de douche.

Wc die niet schoon zijn :)

Terug
Naar boven