Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

-

Laatst bewerkt:
Mensen die een te zwaar gewicht pakken en de oefening fout uitvoeren.
mensen die het gewicht gewoon terug laten vallen zodat ze het aan de andere kant van deceereld nog horen
Mensen die kreunen

Toevallig was er vandaag een dunne sprietvrouw die dat allemaal deed grrrr

Mensen die een te zwaar gewicht pakken en de oefening fout uitvoeren.
mensen die het gewicht gewoon terug laten vallen zodat ze het aan de andere kant van deceereld nog horen
Mensen die kreunen

Toevallig was er vandaag een dunne sprietvrouw die dat allemaal deed grrrr
Was jij dat niet toevallig?

En iemand die een oef. fout uitvoert heb ik geen last van, je kunt m ook helpen

Heb ook een hekel aan mensen die constant bij elke set gewichten gooien, zogenaamd te moe om het gewicht naar beneden/naar de vloer te brengen.
Zijn wel paar idioten die dat constant doen, ook bij hoge en lage gewichten, ook bij eerste sets van de oefening.

Mensen die groot zijn alleen vanwege AAS, weten niet waarvoor welke oefening is, of de juiste uitvoering, maar gaan wel andere uitleggen/aanraden een oefening op basis van heel veel broscience.

Enkele voorbeelden zoals bij DL mag je de grond niet raken of presses voor inner pecs.

ik ben tegenwoordig zelfs te lui om mensen advies te geven die advies komen vragen. Ik zeg dan altijd eerst, wil je echt weten wat ik er van vind ? Meestal krijg ik dan al een nee laat maar terug.

een mannetje die curls staat te doen in de bench press -.-

Dat mensen denken dat het 'oke' is om je vies lachend aan te staren terwijl je een oefening aan het doen bent..

Dat mensen denken dat het 'oke' is om je vies lachend aan te staren terwijl je een oefening aan het doen bent..

Gebruik dan de '':rolleyes:'' smiley, misschien dringt het dan tot hem door.
Als dat niet werkt gooi je het gewicht op de grond met een '':mad:'' smiley.

Gebruik dan de '':rolleyes:'' smiley, misschien dringt het dan tot hem door.
Als dat niet werkt gooi je het gewicht op de grond met een '':mad:'' smiley.

Dat laatste werkt alleen als hij dichtbij stond (al keer gedaan bij iemand anders). Dat eerste zal ik volgende keer wel proberen :') :o

Dat laatste werkt alleen als hij dichtbij stond (al keer gedaan bij iemand anders). Dat eerste zal ik volgende keer wel proberen :') :o

Als ik iets haat zijn het mensen die teveel op je letten, raak uit mijn focus en het is gewoon hartstikke irritant, ik wil gewoon liften. Helaas heeft iedere sportschool een dosis staarders :(:o

Terug
Naar boven