Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was jij dat niet toevallig?Mensen die een te zwaar gewicht pakken en de oefening fout uitvoeren.
mensen die het gewicht gewoon terug laten vallen zodat ze het aan de andere kant van deceereld nog horen
Mensen die kreunen
Toevallig was er vandaag een dunne sprietvrouw die dat allemaal deed grrrr
een mannetje die curls staat te doen in de bench press -.-
Dat mensen denken dat het 'oke' is om je vies lachend aan te staren terwijl je een oefening aan het doen bent..

Dat mensen denken dat het 'oke' is om je vies lachend aan te staren terwijl je een oefening aan het doen bent..
'' smiley, misschien dringt het dan tot hem door.
'' smiley.Gebruik dan de '''' smiley, misschien dringt het dan tot hem door.
Als dat niet werkt gooi je het gewicht op de grond met een '''' smiley.

wojjooh skyblazer gaat um klappuh!Dat mensen denken dat het 'oke' is om je vies lachend aan te staren terwijl je een oefening aan het doen bent..
Dat laatste werkt alleen als hij dichtbij stond (al keer gedaan bij iemand anders). Dat eerste zal ik volgende keer wel proberen :')![]()

Als ik iets haat zijn het mensen die teveel op je letten, raak uit mijn focus en het is gewoon hartstikke irritant, ik wil gewoon liften. Helaas heeft iedere sportschool een dosis staarders![]()

Jij moet gewoon alle smileys gebruiken! Wie weet zit er eentje tussen die hem afschrikt!![]()