AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Is Hoody nu hell aant versieren of heb ik dat?

Van de week een ecto die borst aan het trainen was en constant ze korte broekje aan het oprollen was om ze gigantische quads te showen ???

Van de week een ecto die borst aan het trainen was en constant ze korte broekje aan het oprollen was om ze gigantische quads te showen ???

doe ik ook altijd, als ik benen train rol ik me shirtje ook altijd op.

aan de onderkant jwz belly showen

Mensen die voor het squatrek gaan deadliften of BOR en vervolgens na ieder setje hun barbell erop leggen.. Vraag je vervolgens of je het squatrek kan gebruiken, zeggen ze nee: elke keer die stang van de grond op tillen doet pijn aan mn rug. WTF?? Epic Bert stare gegeven en lekker niet weg gelopen. Naast hem gaan staan en uitgelachen

Mensen die voor het squatrek gaan deadliften of BOR en vervolgens na ieder setje hun barbell erop leggen.. Vraag je vervolgens of je het squatrek kan gebruiken, zeggen ze nee: elke keer die stang van de grond op tillen doet pijn aan mn rug. WTF?? Epic Bert stare gegeven en lekker niet weg gelopen. Naast hem gaan staan en uitgelachen

Das wel ergg slecht indd :o

Het kan toch zijn dat mensen halve deadlifts doen? Ik snap niet wat daar zo gek aan is. Waar moet je het anders op doen, een bench press bankje?

rackpulls? :rolleyes:

:o beter had ie gezegd dat ie een luie zol is en geen zin heeft om moeite te doen om de schijven eraf te halen

Ik doe ook BOR in de squat rek, niks mis mee... maar hey... bij ons in de sportschool squat toch bijna niemand... en als ze het doen ze het in de smith :roflol:

7/8 squats en dan héél de gym bijeenroepen...

O ja, klein detail: met +/- 1/2 van zijn BW.
En dan uiteraard na zijn 10rep sets de alpha-look in de zaal

Heel simpel eigenlijk, het niet opruimen van je teringzooi.

7/8 squats en dan héél de gym bijeenroepen... O ja, klein detail: met +/- 1/2 van zijn BW. En dan uiteraard na zijn 10rep sets de alpha-look in de zaal

Plot twist: Hij weegt 450kg.

7/8 is nog niet super slecht toch, 225kg 10 reps

Stuk of zes 16 jarige met 1 kerel ertussen die al een paar maandjes traint, die aan al zijn vriendjes laat zien hoe je een oefening (niet) moet doen.
En dan nemen ze nog wat extra ruimte in waardoor ik niet meer relaxt kon deadliften.

Na 2/3 keer hun te vertellen dat ze het totaal verkeerd doen, werden ze me zat en liepen weg
f**k-yeah.jpg

Met 4 man de bp bezet houden, vervolgens setjes van 4 reps 1/4 ROM. Uiteraard met de spotter die Bor aan het doen was en ook hier de alpha look zo de zaal in.

Het kan toch zijn dat mensen halve deadlifts doen? Ik snap niet wat daar zo gek aan is. Waar moet je het anders op doen, een bench press bankje?

Halve deadlifts?? Dat is hetzelfde als een sinaasappel voor de helft schillen en dan helemaal opeten...

Maar in dit geval deed de knakker in kwestie volledige deadlifts voor het squatrek. Oowja wel met bolle rug maar maakt mij niet uit. Des te eerder is die geblesseerd en heeft die een hernia en kan die lekker niet meer voor het squatrek deadliften. Muahaha

Terug
Naar boven