Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Halve deadlifts?? Dat is hetzelfde als een sinaasappel voor de helft schillen en dan helemaal opeten...

Maar in dit geval deed de knakker in kwestie volledige deadlifts voor het squatrek. Oowja wel met bolle rug maar maakt mij niet uit. Des te eerder is die geblesseerd en heeft die een hernia en kan die lekker niet meer voor het squatrek deadliften. Muahaha

Halve deadlift, dat is gewoon een rack pull dus. Prima oefening

luidruchtige, schreeuwende en overdreven hard lachende gasten... :mad:
heeel erg irritant!

Wtf is er met de huidige generatie? Trainen met zonnebril en capuchon op?
Kennelijk is het belangrijker dat je er cool uitziet (terwijl je er in de werkelijk gewoon uitziet als een halve gare...) dan dat je ook serieus concentreert op je training.

Bij ons 2 gasten die altijd met riem om lopen, wat voor training ze ook doen. Niet echt irritant, wel lachwekkend.

Wat wel echt irritant is dat de dumbells altijd maar weer op willekeurige volgorde liggen. Hoe moeilijk is het nou om ze gewoon terug te leggen waar je ze vandaan pakt.

Wat wel echt irritant is dat de dumbells altijd maar weer op willekeurige volgorde liggen. Hoe moeilijk is het nou om ze gewoon terug te leggen waar je ze vandaan pakt.

Zo had gister een kerel daardoor getraint met een db van 16 en 18kg.
Dat heb ik trouwens ook 1x meegemaakt, ik vond het al vreemd dat ik de ene kant makkelijker omhoog kreeg dan de andere kant. :mad:

Mensen die met een dikke trui aankomen, en deze pas uit durven te doen nadat ze eerst biceps curls (3 x 20) en bank drukken (2 x 30) gedaan hebben

Bij ons 2 gasten die altijd met riem om lopen, wat voor training ze ook doen. Niet echt irritant, wel lachwekkend.
Jij weet niet dat je via zo'n riem jezelf ook een andere ademhaling tijdens de training kan aanleren, waardoor je je core anders aanspant? Voor iemand die de neiging heeft om bij alles zijn buik uit te zetten, kan een riem met de training wel degelijk nut hebben. Voor bb doeleinden dan he, niet voor powerlifting ofzo.

Bij ons ook.
En ze kreunen ook nog eens op een ranzige, afleidende manier bij elke rep met lightweight.
Span je core maar eens aan op die manier, tijdens een oefening. Dan maak je gewoon sneller geluid door de inspanning ;)

Mensen die met een dikke trui aankomen, en deze pas uit durven te doen nadat ze eerst biceps curls (3 x 20) en bank drukken (2 x 30) gedaan hebben
Jij hebt het al warm als je de gym inkomt? Of draag jij geen kleding voor de warmte, maar alleen om je lijf te verbergen?

K vind die tymboo zo irritant he bij ons in de gym, altijd maar over volume op de juiste intensiteit en altijd maar zwaar benchen. Volgens mij snapt hij er niets van. Ik ga denk ik maar weer eens een tijdje een bekende dbb coach in de hand nemen, want dit komt niet goed.

Jij weet niet dat je via zo'n riem jezelf ook een andere ademhaling tijdens de training kan aanleren, waardoor je je core anders aanspant? Voor iemand die de neiging heeft om bij alles zijn buik uit te zetten, kan een riem met de training wel degelijk nut hebben. Voor bb doeleinden dan he, niet voor powerlifting ofzo.?

Precies dit, ik draag hem meer als reminder om bewust m'n core aan te spannen en niet m'n rug hol en buik bol te gooien.

- Schaduwboksen in de spiegel.
- Puber ecto's die de hele tijd staan te flexen in de spiegel.
- Mensen die alles zwaar laden, om vervolgens 1/10de rom te doen.
- Zyzz fashion.
- Spotters die al het werk doen.
- Mensen die alles onnodig (lang) bezet houden.

Waar maak je druk om haha, als je traint ben je tog met je zelf bezig?

Terug
Naar boven