AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wat wel echt irritant is dat de dumbells altijd maar weer op willekeurige volgorde liggen. Hoe moeilijk is het nou om ze gewoon terug te leggen waar je ze vandaan pakt.

Bij jullie worden ze tenminste nog opgeruimd, bij ons slingert alles op de grond rond. Je moet hink-stap-springend ergens heen en opletten dat je je nek niet breekt. Meestal mag je ook eerst een flink aantal 25 kg schijven van een stang afhalen voordat je je warming-up kunt beginnen, omdat degene voor je te lui was om z'n troep op te ruimen.

ik vind het irritant als de sportschool beladen is met mooie vrouwen en ik dus continu wordt afgeleid :( kost me extra tijd om te trainen en tijd is geld, geld is bier!

ik vind het irritant als de sportschool beladen is met mooie vrouwen en ik dus continu wordt afgeleid :( kost me extra tijd om te trainen en tijd is geld, geld is bier!

Ja en meer bier is weer minder vrouwen

dus netto gaat je aantal vrouwen wel omhoog

in je rust oid hah, moet altijd lachen ipv dat ik me irriteer :p

Laat ze de t*ring krijgen, jij moet je concentreren in je rust en daarna als een beest het gewicht wegdrukken.
Hou je koppie bij de training, dat hun niet serieus zijn moet jou niet kunnen storen:cool:.

Bij jullie worden ze tenminste nog opgeruimd, bij ons slingert alles op de grond rond. Je moet hink-stap-springend ergens heen en opletten dat je je nek niet breekt. Meestal mag je ook eerst een flink aantal 25 kg schijven van een stang afhalen voordat je je warming-up kunt beginnen, omdat degene voor je te lui was om z'n troep op te ruimen.

bij ons ruimt bijna iedereen wel op, ben ook wek eens aangesproken omdat ik vergeten was er af te halen das wel goed

bij ons ruimt bijna iedereen wel op, ben ook wek eens aangesproken omdat ik vergeten was er af te halen das wel goed
Hier ruimt de eigenaar het op, als je spullen te lang laat slingeren. En als hij het opruimt, zie je het voorlopig niet terug.

Werkt perfect, is altijd netjes :)

Laat ze de t*ring krijgen, jij moet je concentreren in je rust en daarna als een beest het gewicht wegdrukken.
Hou je koppie bij de training, dat hun niet serieus zijn moet jou niet kunnen storen:cool:.
Mooi gezegd

true story ! mja soms kijk je wel eens rond, of je gaat wisselen van oefening oid dan zie je wel een paar clowns waar je om moet lachen ;)

---------- Post added at 11:29 ---------- Previous post was at 11:28 ----------

Hier ruimt de eigenaar het op, als je spullen te lang laat slingeren. En als hij het opruimt, zie je het voorlopig niet terug.

Werkt perfect, is altijd netjes :)

Mooi gezegd

ja totdat iemand anders dinfen niet opruimt, en hij beegt het op dan zie jij het ook niet weer terug das wel kut..

tenzij iedereen zich er aan houdt, dan is het een uitstekende regel.

bij ons is de eigenaar alleen bezig met ze auto bedrijf die naast de gym zit haha

ja totdat iemand anders dinfen niet opruimt, en hij beegt het op dan zie jij het ook niet weer terug das wel kut..

tenzij iedereen zich er aan houdt, dan is het een uitstekende regel.

bij ons is de eigenaar alleen bezig met ze auto bedrijf die naast de gym zit haha
Iedereen 'kent' elkaar bij ons in de gym. Dus als iemand iets heeft laten slingeren dan wordt hij er door de rest van de gym op aangekeken, dus het werkt echt top. Is alleen niets voor een grotere sportschool

Mwoah, bij RPB wordt er altijd heilig opgeruimd na het trainen. Dat is gewoon common sense.
Op mijn werk ( ietsie groter en iets meer vestigingen ) hebben we mensen rondlopen. Die worden betaald om daar rond te lopen. Dus mogen ze ook de rondslingerende rommel opruimen.

Waar wij wl een punt van maken bij de gasten:

- je handdoek niet vergeten van je station af te halen
- je flesjes niet rond laten slingeren

Maar dat is meer gericht op het feit dat wanneer handdoeken of flesjes bij machines of racks staan, men denkt dat het bezet is. Bloedirritant is dat, zeker als blijkt dat iemand het gewoon vergeten is.

Schoonmaken moedigen wij juist aan vr dat je een apparaat gebruikt. Om de simpele reden dat je er niet op moet vertrouwen dat je voorganger zo netjes is geweest.
Zorg voor jezelf.

Ik heb ook weleens gevraagd of ze soms een speciaal abonnement hebben, zodat ze alles mogen laten slingeren. Maar dat wordt me meestal niet in dank afgenomen.

Ik heb ook weleens gevraagd of ze soms een speciaal abonnement hebben, zodat ze alles mogen laten slingeren. Maar dat wordt me meestal niet in dank afgenomen.

Klinkt bekend. En daarna gaan ze ook nog zeuren dat de gewichten door elkaar liggen ;)

Jochies die het sqaud rack gebruiken om hun biceps te trainen

- special place in hell -

- Drukte in combinatie met een niet functionerende airco
- Kapot sportschoolapparatuur
- Broscience
- Slechte muziek
- Spotters die luidruchtig het aantal reps van hun trainmaatje tellen, zodat de hele gym kan meegenieten
- Te weinig dames die aan KT doen, zie spoiler

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gelukkig is een groot deel van de hier bovenstaande punten opgelost door mijn iPod.

- Drukte in combinatie met een niet functionerende airco
- Kapot sportschoolapparatuur
- Broscience
- Slechte muziek
- Spotters die luidruchtig het aantal reps van hun trainmaatje tellen, zodat de hele gym kan meegenieten
- Te weinig dames die aan KT doen, zie spoiler

Gelukkig is een groot deel van de hier bovenstaande punten opgelost door mijn iPod.

op kapotte sportschoolapparatuur na is dit toch wel de gemiddelde gym

Mensen die lijstjes maken over waar ze een hekel aan hebben in de sportschool, maar ondertussen hun energie beter in iets anders kunnen stoppen.

dat de benches veel te glad zijn. Heb je een mooie arch gezet, voel je gewoon zijdens het benchen jezelf langzaam wegglijden en de arch weggaan en veel spanning verliezen. Dat is echt zo´n kut gevoel..

Jochies die het sqaud rack gebruiken om hun biceps te trainen - special place in hell -

afgelopen week nog gedaan (srs). Tja, wat moet je als de andere racks bezet zijn.

Terug
Naar boven