MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Nope

"Het feminisme komt op voor vrouwenbelangen, streeft juridische en feitelijke opheffing na van ongelijkheden tussen mannen en vrouwen, ijvert voor lichamelijke autonomie voor vrouwen en het op een gelijkwaardige en evenwichtige manier onder de aandacht brengen van onderwerpen die belangrijk zijn voor vrouwen en strijdt tegen huiselijk en seksueel geweld. "

Opheffing van ongelijkheden tussen mannen en vrouwen.

Feminisme van nu (vrouw meer rechten) is niet het originele feminisme, welke jaaaaaaren geleden begon door oa stemrecht.

Nope

"Het feminisme komt op voor vrouwenbelangen, streeft juridische en feitelijke opheffing na van ongelijkheden tussen mannen en vrouwen, ijvert voor lichamelijke autonomie voor vrouwen en het op een gelijkwaardige en evenwichtige manier onder de aandacht brengen van onderwerpen die belangrijk zijn voor vrouwen en strijdt tegen huiselijk en seksueel geweld. "

Opheffing van ongelijkheden tussen mannen en vrouwen.

Feminisme van nu (vrouw meer rechten) is niet het originele feminisme, welke jaaaaaaren geleden begon door oa stemrecht.

:rolleyes:

Hier reactie van de sportschool, toeni k vroeg of 'nette' tanktops ook niet zouden mogen (die waarbij de armopening niet te laag doorloopt en niet een te grote v-hals etc.

"7. [/FONT]Geen mouwloze Shirts: Wij willen geen verkeerd imago met ons sportcentrum vandaar deze huisregel. Veel mannen en vrouwen voelen zich zeer comfortabel met dit beleid in ons sportcentrum, dus gaan wij deze regel niet aanpassen. Iedereen is vrij om wel of geen lid te worden van ***** en natuurlijk ook om zijn lidmaatschap op te zeggen vanwege deze huisregel."

[/FONT]
Ze hebben honderden kilo's aan plates, heel veel plate loaded apparatuur, squat racks etc. Dus het is geen huisvrouwen gym ofzo. Zelfs rubberen ondergrond voor het olympische liften. Dus beetje apart dit :P.

Klinkt hetzelfde als de basic fit waar ik train en daar komen genoeg huisvrouwen. Zegt dus niet zoveel

Mijn gym heeft een redelijk huisvrouwengehalte maar tanktops zijn absoluut geen probleem.. ???

Op een gelijkwaardige en evenwichtige manier onder de aandacht brengen van onderwerpen blabla

Dus wel met gelijkwaardigheid.

Maargoed jij hebt gelijk etc.

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Maar Hell is geen vrouw, ze is een ''meid :o''.

Nee jij bent een 'meid' :o :o

wat me wel opvalt is dat veel mensen zich irriteren aan andere mensen in de sportschool ??? Ik kom daar voor mezelf om te trainen en let niet echt op wat andere mensen doen. Als ze iets doms doen lach ik daar eerder om.

shots fired :eek:

Op een gelijkwaardige en evenwichtige manier onder de aandacht brengen van onderwerpen blabla

Dus wel met gelijkwaardigheid.

Maargoed jij hebt gelijk etc.

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Nee jij bent een 'meid' :o :o

als een man in elkaar geslagen wordt door een vrouw hoor je die feministjes niet, maar oooh weee moest een vrouw aangeraakt worden...gelijkheid zei je toch? ;)

wat me wel opvalt is dat veel mensen zich irriteren aan andere mensen in de sportschool ??? Ik kom daar voor mezelf om te trainen en let niet echt op wat andere mensen doen. Als ze iets doms doen lach ik daar eer:eek:der om.
Nou ik vind het anders toch behoorlijk irritant als ze de gewichten niet opruimen en onnodig dingen bezet houden.

als een man in elkaar geslagen wordt door een vrouw hoor je die feministjes niet, maar oooh weee moest een vrouw aangeraakt worden...gelijkheid zei je toch? ;)

Je snapt het niet he. De ''feministen'' waar jij het over hebt (de modernere, die zichzelf al te graag feministen noemen want VROUWEN zijn belangrijker) zijn geen echte, klassieke feministen. Feminisme NU is verpest door de vrouwen die denken dat het gaat om vrouwenrechten.
''die feministjes'' zijn dus de modernere vrouwen die zo zeuren om ''je mag geen vrouwen slaan'' maar niks zeggen als een man geslagen wordt. Zij hebben de echte betekenis verpest.

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

dat is waar. Maar bijvoorbeeld ergeren aan wat iemand aan heeft, of dat die persoon geluid maakt ???

Ik kan me wel ergeren als iemand geluid maakt, ligt eraan hoe en waar ed.
Als ze keihard schreeuwen bij elke rep dan gaat het me wel irriteren ja, verpest mijn concentratie wel.

volgende keer geluid maken vind ik wel beetje geil

Mensen die een apparaat bezet houden, terwijl ze heletijd te zitten whatsappen :@

Terug
Naar boven