Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Heerlijk herkenbaar als die punten die ik hier lees..

Ik wil het ook even kwijt..
- Natte vloer in de kleedkamer (droog je af in het douchegedeelte..)
- Mensen die dumbbells niet per setje terugleggen (hoe moeilijk kan het zijn om ze naast elkaar terug te leggen?)
- Mensen die zeuren als je in je laatste setje de laatste 2 herhalingen niet strict doet en vervolgens gaan lopen zeiken dat je minder gewicht moet nemen.
- Mensen die bij de benchpress de stang 5 cm laten zakken en dan trots zijn dat ze 50kg hebben gedrukt…(eigenlijk is dit vooral grappig)

Als mensen naar je zitten te staren.

Waar ik echt een schurfthekel aan heb zijn die mannetjes die met 2x 16kg lopen te dumbbell benchen en dan zo'n irritant geluidje maken alsof ze leeglopen, TTSSSSSSSSSS, TTSSSSSSSSSS, TTSSSSSSSSS, gvd wat is dat irritant.

Vandaag 3 beachboys van een jaar of 15-16 die me aan zaten staren toen ik op de leg press zat. Vriend stond er dichtbij en komt me vertellen: die een tegen andere: "Pssst, er zit hier een voetballer, die met zijn sweater, benen trainen is toch echt iets voor mietjes die geen dumbbells willen heffen hé." En ze hadden plezier.

In de douches is er altijd een man die naar me staart:eek:.

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Vandaag 3 beachboys van een jaar of 15-16 die me aan zaten staren toen ik op de leg press zat. Vriend stond er dichtbij en komt me vertellen: die een tegen andere: "Pssst, er zit hier een voetballer, die met zijn sweater, benen trainen is toch echt iets voor mietjes die geen dumbbells willen heffen hé." En ze hadden plezier.

:mad: Als ze je volgende keer weer aankijken dan breek je hun benen:)

In de douches is er altijd een man die naar me staart:eek:.

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

dam ya in een oud sportcentrum was er bij mij ook zo een. die staarde alle mannen aan die zich omkleden:s echt freaky:s

Hahahaha word soms ook vreemd aangekeken als ik goed diep aant squaten ben.

:roflol: hoe hard willen ze falen

:mad: Als ze je volgende keer weer aankijken dan breek je hun benen:)

+1

Waar ik echt een schurfthekel aan heb zijn die mannetjes die met 2x 16kg lopen te dumbbell benchen en dan zo'n irritant geluidje maken alsof ze leeglopen, TTSSSSSSSSSS, TTSSSSSSSSSS, TTSSSSSSSSS, gvd wat is dat irritant.

Dat is inderdaad echt goed irritant! Ik train ook tegenwoordig met m'n mp3 speler op.. kan me op die manier beter concentreren.

Een schoonmaakster die met 1 vijfde gevulde emmer de hele sportschool schoonmaakt, en dan eerst de vloer, en dan de gedeeltes waar je op zit of ligt.

En dat ze het gedeelte van van de mixer die je shake mixed schoonmaken met hetzelfde doekje, waarmee ze ook de bar en zo mee schoonmaken.
Niet gek dat je aan de schijt raakt!
Ik neem er ook geen shake meer!

Dat is normaal, gecontroleerd uitademen bij het krachtzetten. Alleen omdat jij zwaarder kan hoef je het niet irritant te vinden als iemand moeite heeft met een lager gewicht.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

Zie het als een compliment, het mannelijk oog wil ook wat.:D

Overigens zijn mannen niet de enige die staren.;)

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

En toen dacht je, ik spreek ze niet aan, ik post het wel op DBB?

Laatst bewerkt:
mensen die deadlift doen voor squatrek, en stang voor het squatrek op grond laten liggen met 3schijven aan elke kant, zodat ik ze met me koude rug moet oppakke om even op die houders te leggen, dan alle gewichten moet afnemen, om vervolgens de stang aan de haken te hangen

Dat is normaal, gecontroleerd uitademen bij het krachtzetten. Alleen omdat jij zwaarder kan hoef je het niet irritant te vinden als iemand moeite heeft met een lager gewicht.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

Zie het als een compliment, het mannelijk oog wil ook wat.:D

Overigens zijn mannen niet de enige die staren.;)

Een man staard veel meer als een vrouw, zit hem in de aard van het beestje.;)

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

En toen dacht je, ik spreek ze niet aan, ik post het wel op DBB?
:)

Terug
Naar boven