MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dit idd, vooral omdat ze shruggen vanaf de rackers (of hoe je de krengen ook noemt waar de bar op ligt).
Als je vraagt of ze het ergens anders kunnen doen krijg je te horen ''nee, ik krijg dat gewicht niet van de grond dus het moet wel hier''.

Ik gaat mensen die squatten in het squat rack wtf laat me curlen

En mensen die hun spullen niet opruimen
En coaches die de hele dag niets doen en dan tegen sluitingstijd gaan vragen of je kunt helpen

u mad, ik shrug ook altijd in het squat rack

Ik vind het irritant dat mensen dingen bedenken die irritant kunnen zijn. ;)

Ik vraag altijd of mensen nog lang moeten squatten, meestal vragen ze of ik mee wil doen, ik zeg dan "nee! want ik ga curls doen!".

Ik shrug ook gewoon in het squatrack:D

Gister kunnen irriteren op een nieuwe ecto. 2 apparaten (rud/triceps) om de beurt 1 set.. Wat is dat voor split shit!?

ben een van de weinige die het squatrack gebruikt dus als ik er in shrug heeft niemand er last van

Dit idd, vooral omdat ze shruggen vanaf de rackers (of hoe je de krengen ook noemt waar de bar op ligt).
Als je vraagt of ze het ergens anders kunnen doen krijg je te horen ''nee, ik krijg dat gewicht niet van de grond dus het moet wel hier''.

Een keer iemand was aan het front squatten met 20kg in het squatrack maar cleant het eerst, dus ik vrij of ik erbij mag.
Nee anders lukt het niet.

Nou voorruit ik wacht wel even, later gaat ze deadlifts doen ik het squatrack. Bar van de vangers af tillen 2m naar achteren lopen en daar deadliften.
vraag weer of ik erbij mag, want ze kan het dan net zo goed van de grond af tillen. Nee ik vind dit zo fijner
:mad: :mad:

Gelukkig nu geen last meer van, grootste probleem nu is dat ik moeilijk kan kiezen welk squatrack ik ga gebruiken:D

Ik squat ook altijd in het curlrack

er liggen bij ons geen losse stangen, ik shrug soms wel eens bij de benchpress als de squatracks bezet zijn :(

Bij een van mijn gyms erger ik me onder meer aan:

curls in het squat rack
barbell rows in het squat rack
stabiliteitsoefeningen op bosu balls in het squat rack
lunges met kettlebells in het squat rack
shrugs in het squat rack
calf raises op een plankje in het squat rack
crunches in het squat rack
deadlifts in het squat rack

curls op het deadlift platform
barbell rows op het deadlift platform
stabiliteitsoefeningen op bosu balls op het deadlift platform
lunges met kettlebells op het deadlift platform
shrugs op het deadlift platform
calf raises op een plankje op het deadlift platform
crunches op het deadlift platform

ja ik wil dood

Vandaag was er iemand bodyweight calf raises aan het doen in het squat rack ???

Dit idd, vooral omdat ze shruggen vanaf de rackers (of hoe je de krengen ook noemt waar de bar op ligt). Als je vraagt of ze het ergens anders kunnen doen krijg je te horen ''nee, ik krijg dat gewicht niet van de grond dus het moet wel hier''.

Peop met een hoofdletter S van schijt.

BOR kan maar shrugz zeker vanuit squatrack. In principe kan alles vanuit het rack, het gaat meer om de tijd die mensen inruimen voor hun 4 a 5 setjes wat ze ook doen.

Dat is het ook enige wat mij na een aantal jaar trainen in sportschool stoort al die nevenactiviteiten met als klap op de vuurpijl: rustig de krant of een weekblad doorbladeren....en het duurt en het duurt.

Ik irriteer me vooral aan aarsvocht dat achterblijft. Met name van grote konten, hoe groter het kont hoe meer aarsvocht op de bank na fysieke inspanning. Bah.

Terug
Naar boven