MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

snail-slurp.gif

Wie is die dikke endo?? die lift zeker niet eens.

Ik word persoonlijk altijd moe van die mensen die vaak tegen andere mensen lult die er minder verstand van hebben het over eetschema's heeft en eiwitten etc. (tijdens de training) Alsof ze hetzelf allemaal hebben uitgevonden

Ik word persoonlijk altijd moe van die mensen die vaak tegen andere mensen lult die er minder verstand van hebben het over eetschema's heeft en eiwitten etc. (tijdens de training) Alsof ze hetzelfde allemaal hebben uitgevonden
Bekend verhaal idd, mensen die 2 maanden trainen denken dat ze personal trainer zijn.

Ja, maar vooral als ze zelf super fat zijn en anabolen gebruiken :)

Ik zie serieus het probleem niet, in elke categorie van sport wordt er gepraat over de sport en dingen die erbij komen kijken.
Als je er last van hebt (als het bij jou gedaan wordt) zeg je dat toch gewoon, heeft weinig zin om je je te ergeren aan wat andere mensen doen bij andere mensen, tenzij het die andere persoon schaadt.

Ja, dat is het nou juist, er zijn van die types bij die dan de personal trainer aan het uithangen zijn en mensen op een verkeerde manier oefening gaan uitleggen waardoor ze hun lichaam verkloten.

Ja, dat is het nou juist, er zijn van die types bij die dan de personal trainer aan het uithangen zijn en mensen op een verkeerde manier oefening gaan uitleggen waardoor ze hun lichaam verkloten.

Want jij weet hoe het wél moet? Ga het hem dan vertellen, dan ben JIJ degene die de personal trainer uithangt.

Daarbij ging het over eetschema's en eiwitten enzo. Dat is wat anders dan iemand de oefening verkeerd laten uitvoeren, want dat doen echte gediplomeerde personal trainers ook.

Het ging me ook meer om het ergeren. Jezelf ergeren over mensen die tegen andere mensen iets zeggen over voeding ed, lijkt me echt een vreselijke moeite en tijdverspilling.

Ik zeg niet dat ik alles perfect weet hoor, maar wel hoe oefeningen uitgevoerd dienen te worden en nee ik ga niet de personal trainer uithangen want dan krijg je toch alleen een grote bek dat je je er niet mee moet bemoeie n.

Het punt is dat net doen alsof ze het heeeel goed met je voor hebben,terwijl 9 van de 10 gewoon de wijsneus wilt uithangen en het liefst nog dat andere mensen het horen en zien. ---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Laatst bewerkt:
Ergeren over :o

Enige wat ik irritant vind is dat mensen hun rotzooi niet opruimen voor de rest doe ik gewoon mijn ding
En houd ik me niet bezig met de andere mensen daar.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Enige wat ik irritant vind is dat mensen hun rotzooi niet opruimen voor de rest doe ik gewoon mijn ding
En houd ik me niet bezig met de andere mensen daar.

Enige waar ik me zelfs echt aan irriteer, is aan mensen die hun gewichten niet opruimen en groepjes die met elkaar apparaten afwisselen.
De rest vind ik meer lachwekkend dan dat ik me er echt aan irriteer.

lmao dacht ff dat die met 4 plates gooide.

fking bumpers.

ik ruim niks op

Mensen die hun handdoek vast op de (in dit geval) seated calf raise machine leggen om vervolgens aan de bar te gaan staan kletsen.
* haalt handdoek weg en gaat oefeningen doen*
Komt ie terug.. "waar ben jij mee bezig?"
"Trainen en jij?"
"ow... ga je gang... " pakt zijn handdoek en gaat weer aan de bar zitten... :rolleyes:

rekt.

:roflol:

Terug
Naar boven