XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Haha ook niet ff wachten ofzo

Ik heb dat een keer gehad dat iemand tegen de barbell aan liep terwijl ik aan het benchen was. Gelukkig heel zachtjes en tijdens een warm-up set maar ik heb even goed duidelijk gemaakt hoe dom en gevaarlijk zoiets is.

Ik heb dat een keer gehad dat iemand tegen de barbell aan liep terwijl ik aan het benchen was. Gelukkig heel zachtjes en tijdens een warm-up set maar ik heb even goed duidelijk gemaakt hoe dom en gevaarlijk zoiets is.

Ik was een keer fu r*tard-faced aan het shruggen met muziek in komt een ouwe precies voor me staan begint die te praten.

Ermahgerd.

had een keer bij overheadpress dat er iemand langs liep net toen ik hem weer naar beneden aan het laten was, zo die halter recht op zn hoofd :roflol:

had een keer bij overheadpress dat er iemand langs liep net toen ik hem weer naar beneden aan het laten was, zo die halter recht op zn hoofd :roflol:

In oude gym waar ik eerst trainde namen mensen soms hun kinderen mee.
(ja serieus)

Denk je dat die kinderen rustig op stoel blijven zitten en tv kijken totdat papa/mama klaar is met trainen?

Die liepen gewoon vrolijk rond te rennen en krijsen.

gruwelijk irritant.

Mooiste wat er was gebeurd:

Ik deed incline fly's.

Net toen ik me armen naar beneden deed kwam er een kind aanrennen.
Vol die db tegen zijn hoofd :)
Janken dat kind, niet normaal.
Ik heb gewoon me set afgemaakt :cool:
En tegen papa gezegd dat de gym geen kinderopvang is en eigen dikke schuld is.
Kind had bult op de kop zitten :roflol:

inb4 deadliften en kind loop onder de barbell door als je hem laat zakken.

splat.

zo heb ik een aantal jaar geleden me vriendin in die tijd een hersenschudding bezorgt toen ik de latpulldown machine naar beneden bracht. ze hielp met aangeven en inplaats van dat ze achteruit weg loopt liep ze vooruit weg bam zo dat ding tussen der ogen xD

Kwam vorige week een oude vent de gym binnen op slippers en blote pens met een speedo.
Met een zwembril erbij zou het helemaal aardappel geweest zijn.

zo heb ik een aantal jaar geleden me vriendin in die tijd een hersenschudding bezorgt toen ik de latpulldown machine naar beneden bracht. ze hielp met aangeven en inplaats van dat ze achteruit weg loopt liep ze vooruit weg bam zo dat ding tussen der ogen xD

:roflol: rip relatie

Was laatst dumbell sldl aan het doen, gaat er een wijf voor me tricep kickbacks staan te doen. Vol tegen m'n hoofd

Vandaag weer een 1rm poging verneukt omdat de spotter zo nodig aan de stang moest zitten. Gvd

^Meestal doe ik dat. Ik heb toch al jaren niet gefaald.

Vorige keer ook al. Vroeg ik een curl bro om mijn laatste setje bench te spotten. Houdt ie gewoon continu zijn handen onder de stang. Zelfs wanneer ik touch n go op mijn borst doe. En opwaards natuurlijk zelf mee curlen. Ik vraag het nu alleen nog maar aan gasten waarvan ik denk dat ze op dbb zitten. kutspotters.

Terug
Naar boven