Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en wat is het irritante deel?
oh je wou natuurlijk dat het een man was
![]()

Bedankt voor je toevoeging!

boxer die de hele tijd in mijn naad gaat zitten, kan ik me zo aan ergeren
boxer die de hele tijd in mijn naad gaat zitten, kan ik me zo aan ergeren

personen die in je periferisch zicht mijn concentratiegebied inlopen tijdens het squatten
dit dus:
. *doet WoW opstarten*een van de sportscholen waar ik lid van ben heeft alle old school olympische schijven en stangen ingeruild voor nieuwe rubberschijven en stangen, na een jaar waren alle schijven zwaar beschadigd meeste handvaten gebroken, alle olympische stangen zijn krom als een hoepel.
De stangen en schijven welke de sportschool hiervoor heeft ingeruild meer dan 25 jaar oud, er werd mee gesmeten en gegooid, en er mankeerde echt niks aan.
Dit vindt ik nu echt irritant!
echt rotzooi die schijven van tegenwoordig:
de oude goede schijven: [Link niet meer beschikbaar]
Wij hadden namelijk ook zulke apparaten. En exact zulke schijven. Hebben we nog steeds trouwens maar ook nieuwe. Zijn geupgrade versie van die oude.Een nieuwe trend in de sportschool, stinkende mensen! Die al van te voren stinken naar zweet, zonder een kilo aangeraakt te hebben bijv.
Heel misschien onbewust?

Een nieuwe trend in de sportschool, stinkende mensen! Die al van te voren stinken naar zweet, zonder een kilo aangeraakt te hebben bijv.