Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik vroeg altijd of ze er achter konden staan voor het geval dat en of ze pas mee konden helpen wanneer ik een seintje gaf.
Werkt prima.

een van de sportscholen waar ik lid van ben heeft alle old school olympische schijven en stangen ingeruild voor nieuwe rubberschijven en stangen, na een jaar waren alle schijven zwaar beschadigd meeste handvaten gebroken, alle olympische stangen zijn krom als een hoepel.
De stangen en schijven welke de sportschool hiervoor heeft ingeruild meer dan 25 jaar oud, er werd mee gesmeten en gegooid, en er mankeerde echt niks aan.

Dit vindt ik nu echt irritant!

echt rotzooi die schijven van tegenwoordig:http://youtu.be/dQ5uWzFCRPU

de oude goede schijven: http://36.media.tumblr.com/17afeb53a1f3d0d3f7c5877b06f44aa6/tumblr_nshzpk8xtG1tkx0nso1_1280.jpg

Tijdens mijn barbell rows was er binnen 0,02342 seconde een instructeur bij me om te zeggen dat ik de klemmetjes moet gebruiken voor de veiligheid, maar de dude die X-legged squats deed lieten ze gewoon z'n gang gaan. Normaal bemoei ik me niet met anderen want ik ben zelf ook een mong**l maar dit was echt niet cool. Z'n ene knie kwam gewoon voorlangs de andere knie wtf. Ik vroeg hem of hij vaker squats gedaan had en stelde voor dat hij een instructeur naar z'n vorm liet kijken omdat het er niet best uit zag. Hij begreep niet wat hij verkeerd deed en wat het uitmaakte dat z'n ene knie de andere raakte, dus ik zei dit ziet er echt vreselijk levensgevaarlijk kut uit. Hij vond het allemaal wel prima en dat hij andersom in het squat rack stond maakte ook niet uit. Oke... Wilde een instructeur vragen of hij zin had in een ritje naar het ziekenhuis maar toen was die dude hem al gesmeerd, uiteraard alles laten hangen.

Oké goed verhaal doei

boxer die de hele tijd in mijn naad gaat zitten, kan ik me zo aan ergeren

een van de sportscholen waar ik lid van ben heeft alle old school olympische schijven en stangen ingeruild voor nieuwe rubberschijven en stangen, na een jaar waren alle schijven zwaar beschadigd meeste handvaten gebroken, alle olympische stangen zijn krom als een hoepel.
De stangen en schijven welke de sportschool hiervoor heeft ingeruild meer dan 25 jaar oud, er werd mee gesmeten en gegooid, en er mankeerde echt niks aan.

Dit vindt ik nu echt irritant!

echt rotzooi die schijven van tegenwoordig:

de oude goede schijven: [Link niet meer beschikbaar]

Lijkt net of jullie sportschool onze junk heeft gekocht:P Wij hadden namelijk ook zulke apparaten. En exact zulke schijven. Hebben we nog steeds trouwens maar ook nieuwe. Zijn geupgrade versie van die oude.

Licht viel uit tijdens een setje skwats, hele focus weg

Een nieuwe trend in de sportschool, stinkende mensen! Die al van te voren stinken naar zweet, zonder een kilo aangeraakt te hebben bijv.

mensen die zien dat ze in de weg staan wanneer ik walking lunges doe, maar niet aan de kant gaan
had die dumbell gewoon op zijn voet moeten laten vallen :o

bodybuilders die groter zijn dan ikke

Terug
Naar boven