Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

mensen die deadlift doen voor squatrek, en stang voor het squatrek op grond laten liggen met 3schijven aan elke kant, zodat ik ze met me koude rug moet oppakke om even op die houders te leggen, dan alle gewichten moet afnemen, om vervolgens de stang aan de haken te hangen
guilty :rolleyes:

Mensen die in een zwembroek en slippers komen trainen
Mensen die bij een apparaat tussen de sets door half uur pauze nemen
Mensen die geen handdoek op de apparaten doen.
Mensen die in groepen komen trainen en dan kei luidruchtig zijn en alleen maar in de weg staan
Mensen die stinken

smalle marok met muts boven op zen kop bij 20 graden die me staat aan te staren en dan komt zeggen dat ik een oef niet in de perfectie uitvoer ...
dan heb ik echt zin om te zeggen dat hij beter zen benen zou trainen ipv elke dag bi tri en borst te doen . maar hou wijselijk men bek :mad:

En toen dacht je, ik spreek ze niet aan, ik post het wel op DBB?
Ik heb een gloeiende hekel aan mijn gym aangezien geen mens er benen traint en degene het doen bekeken worden alsof ze van een andere planeet komen, irriteert me mateloos. Daar draait dit topic om dacht ik.

In de douches is er altijd een man die naar me staart:eek:.
:mad: Als ze je volgende keer weer aankijken dan breek je hun benen:)
Bij ons zit er zo een paar, kwartiertje trainen, dan een uurtje in de sauna en douches vertoeven om te kijken hoe anderen zich inzepen. Of gewoon naakt in de kleedkamer gaan liggen. Voor geen geld krijg je me daar nog binnen.

Daar heb ik een veel te goed van karakter voor. :D Misschien omverkegelen met dumbbells.

Ik heb een gloeiende hekel aan mijn gym aangezien geen mens er benen traint en degene het doen bekeken worden alsof ze van een andere planeet komen, irriteert me mateloos. Daar draait dit topic om dacht ik.

True, maar als je gewoon stiekem uitgelachen wordt dan laat je dat toch niet gebeuren? Je moet wel laten zien wat je wel en niet pikt van een stel superdudes anders staan ze je de volgende keer weer uit te lachen.;)

True, maar als je gewoon stiekem uitgelachen wordt dan laat je dat toch niet gebeuren? Je moet wel laten zien wat je wel en niet pikt van een stel superdudes anders staan ze je de volgende keer weer uit te lachen.;)
Neen, maar bij mensen die geen verstand hebben waar ze mee bezig zijn kan je maar moeilijk het verstand erin gaan kloppen.
1. Set afwerken 2. Sweater uit 3. Ernaast gaan staan en identieke oefening uitvoeren. (zonder dat mijn lichaam mee naar voor en achter schommelt weliswaar) In de meeste gevallen stappen ze dan met pruillipjes weg.

mensen die deadlift doen voor squatrek, en stang voor het squatrek op grond laten liggen met 3schijven aan elke kant, zodat ik ze met me koude rug moet oppakke om even op die houders te leggen, dan alle gewichten moet afnemen, om vervolgens de stang aan de haken te hangen

lame dat ze hun zooi niet opruimen, maar schijven kun je er ook gewoon op de grond vanaf krijgen hoor, ez zelfs

hier de makkelijkste oplossing, pak platte grote ronde schijf, leg op de grond naast de schijven op de bar neer, rol de stang op die schijf, nu kun je ze er zo aftrekken op de binnenste na

Laatst bewerkt:
Wat is er mis met TTSSSSSSS, TTSSSSSSSSS, TSSSSSSSSSS geluidjes ?? Ik heb juist graag dat soort geluiden dan heb ik tenminste het idee dat er getrained wordt!

smalle marok met muts boven op zen kop bij 20 graden die me staat aan te staren en dan komt zeggen dat ik een oef niet in de perfectie uitvoer ...
dan heb ik echt zin om te zeggen dat hij beter zen benen zou trainen ipv elke dag bi tri en borst te doen . maar hou wijselijk men bek :mad:
Hij heeft waarschijnlijk een buffere borst als jouw?

lame dat ze hun zooi niet opruimen, maar schijven kun je er ook gewoon op de grond vanaf krijgen hoor, ez zelfs

hier de makkelijkste oplossing, pak platte grote ronde schijf, leg op de grond naast de schijven op de bar neer, rol de stang op die schijf, nu kun je ze er zo aftrekken op de binnenste na

damn dat ik daar zelf nog nooit aan heb gedacht :) thanks mate

edit: vorige week nog meegemaakt dat iemand me kwam zeggen dat ik me tippen naar voren moest zetten tijdens squat, TERWIJL ik bezig was aan me laatste serie, NI ZAGEN GAST, heb ik er nog 3 meer uitgeperst van pissigheid. Na men oefening ga ik vragen waarom dan wel? natural stance is toch beter zeg ik, heb geen zin om me knieën naar de zak te squaten.. zegt ie heb het van horen zeggen, zelf squat ik nooit, hij vind het kak oefening... zucht aap.

Laatst bewerkt:
Een trainingsmaat die halverwege een training zegt dat hij wel wat beters te doen heeft en er van door gaat...

fappen

Ik heb een hekel aan mensen die hun schijven niet opruimen en alles laten rondslingeren.

In mijn gym worden de benen ook niet getraind door 90%, lekker makkelijk voor mij. Dat ze raar staan kijken was enkel in het begin, kloterij is wel dat ze vaak om raad komen vragen, omdat ze mij progressie zien maken :s

Een trainingsmaat die halverwege een training zegt dat hij wel wat beters te doen heeft en er van door gaat...

Haha heb ook ooit zo iets meegemaakt, Ging die er zo halverwege de training vandoor. Gelukkig trainden we toen met zn 3 en die andere is altijd gelukkig wel gemotiveerd :cool:

Enige waar ik mij soms aan stoor in mijn sportschool is dat die vrij klein is zodat je bijna altijd wel moet wachten tot iemand klaar is.

kloterij is wel dat ze vaak om raad komen vragen, omdat ze mij progressie zien maken :s

Haha! Das toch juist goed.

Laatst bewerkt:
Dat je soms van die n*gers ziet trainen die het fysiek hebben van jaren trainen, en dan maar half gebakken trainen met lichte gewichten. En ik maar keihard bezig en weinig bereik.

Terug
Naar boven