Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die hun schijven niet opruimen !

superdudes die 2 bankjes moeten gebruiken, zodat ze dezelfde buik oefening precies tegelijk kunnen uitvoeren

mensen die denken te groeien door zichzelf op te blazen als ze voor de spiegel staan en mensen die niet fanatiek genoeg zijn in mijn ogen maar wel alles bezet houden door te doen alsof ze zo fanatiek zijn

---------- Toegevoegd om 03:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:53 ----------

Dat je soms van die n*gers ziet trainen die het fysiek hebben van jaren trainen, en dan maar half gebakken trainen met lichte gewichten. En ik maar keihard bezig en weinig bereik.
slaat echt nergens op hoe je dat brengt. dus een n*ger is een ander zoogdier dan ons?

Ik hekel aan de muziek die er gedraaid word

lijken wel of ze denke dat we allemaal wijven zijn

Vooral die moderne Gay shit die ze tegenwoordig draaien. :gay:
Veder stoor ik mij aan het personeel en Personal trainers.
Meeste hebben nog nooit getraind.

hekel aan die instructeurs, als er een lekkere chick binnen komt meteen en ze zit bijvoorbeeld bij een machine gaan ze meteen daar in de buurt allerlei gewichten opruimen etc etc

jij bent toch ook een n*ger, alleen een wat blankere

jazekers. ik mis alleen mn Colt.45 nog;)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/grote-superdudes-2009-topic-195842/index141.html#post4732200

mensen die denken te groeien door zichzelf op te blazen als ze voor de spiegel staan en mensen die niet fanatiek genoeg zijn in mijn ogen maar wel alles bezet houden door te doen alsof ze zo fanatiek zijn

---------- Toegevoegd om 03:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:53 ----------

slaat echt nergens op hoe je dat brengt. dus een n*ger is een ander zoogdier dan ons?

???

1. Staren
2. Je geeft een superdude die 35 kg aan het benchpressen is een hint: laat de barbell wat dieper zakken ( verder dan 30 cm van je borst) en dan krijg je zo'n reactie van eh-oh en hij stopt direct met z'n oefening en loopt hij gaat weer bij zijn superdude-hOmiEs staan en buikspieren trainen..

Dude zo bereik je nooit iets.. JWZ!

Ik ben ook alles behalve multi culti.

Ik juist wel, heerlijk zo een creoolse meid in fitness outfit naast je zwetend op haar bankje.....mmmmm... vindt ze echt prachtig geil.

Maar goed dit was even offtopic LOL LOL LOL ...waar ging het ook alweer over...eehehee

Mensen die konstant met hun gsm bezig zijn, de mijne gaat uit als ik de sportschool binnen kom.

Gasten op teenslippers en hawaihemdje aan.

De 'professor' die in zijn jeans en kostuumschoentjes traint. Als hij opdrukt zie je enkel zijn heup op en neer gaan :D

Mag alleen squatten in de smith, en deadliften hebben ze niet eens genoeg losse schijven voor dus moest ik zelf niet vragen.

Wordt het niet eens tijd voor een andere sportschool?

Heb 5 sportscholen afgegaan, nergens mag/kan je hier deftig trainen, en de prijzen zijn hier waanzinnig hoog, tot meer dan 100 euro de maand. De duurste is all-in 165 euro per maand en 250 euro inschrijvingsgeld.

Dit was nog de beste oplossing met 60 euro de maand, en is maar 5 minuten wandelen.

Porto zuigt als je wilt trainen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven