MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Heb 5 sportscholen afgegaan, nergens mag/kan je hier deftig trainen, en de prijzen zijn hier waanzinnig hoog, tot meer dan 100 euro de maand. De duurste is all-in 165 euro per maand en 250 euro inschrijvingsgeld.

Dit was nog de beste oplossing met 60 euro de maand, en is maar 5 minuten wandelen.

Porto zuigt als je wilt trainen.
waar woon jij dan :S 100 per maand :S en 250 euro inschijf geld :S dat slaat echt nergens op.

vandale bij de S "sarcasme"

zoek en gij zult vinden

dat ik bij ons alleen kan squaten in de smith en dat dat k*t ding naar achter soms schuift als ik teveel gewicht neem

Haha, vandaag wat meegemaakt :P.
Een gast die zijn biceps behoorlijk licht aan het trainen was en elke keer na 8hh op zijn armen begon te tikken en in de spiegel op een paar adertjes aant geilen was. Terwijl zijn spiermassa 0,0 was :O
En zo ging dat 5 setjes lang hahaha.
Hebben jullie ook zulke gasten rondlopen?? :D

Ik irriteer me niet vaak, maar wat ik wel smerig vind is als gasten puisten gaan uitdrukken voor de spiegels in de sportschool..

Ik irriteer me niet vaak, maar wat ik wel smerig vind is als gasten puisten gaan uitdrukken voor de spiegels in de sportschool..

ul dat is echt ****ing ranzige shit!
irriteer me ook niet vaak behalve als groepjes van 3 ectos naast elkaar gaan staan zodat je er niet langs kan en weer je stem moet verheffen :D.
3 Ectos samen gaan trainen duurt lekker lang altijd.
Mensen die 'teveel' rust nemen en dan heb ik het over 5 minuten of meer.
Mensen in tanktops die dun zijn.
Zweetplekken die ze niet van het apparatuur afhalen ook al heb ik een handdoek (rug+kont kan niet altijd)
kan denk ik nog wel even doorgaan

ul dat is echt ****ing ranzige shit!
irriteer me ook niet vaak behalve als groepjes van 3 ectos naast elkaar gaan staan zodat je er niet langs kan en weer je stem moet verheffen :D.
3 Ectos samen gaan trainen duurt lekker lang altijd.
Mensen die 'teveel' rust nemen en dan heb ik het over 5 minuten of meer.
Mensen in tanktops die dun zijn.
Zweetplekken die ze niet van het apparatuur afhalen ook al heb ik een handdoek (rug+kont kan niet altijd)
kan denk ik nog wel even doorgaan
+1 Daarom train ik altijd met sweater :D

Mensen die naar me kontje kijken als ik bent over rows doe

Laatst bewerkt:
dat ik bij ons alleen kan squaten in de smith en dat dat k*t ding naar achter soms schuift als ik teveel gewicht neem

Naar achteren schuift? ???
Als het een jones smith is moet je die wel vast zetten... Of bedoel je dat de bar draait en die haken dus tegen die ophangpunten komen?

Bij mijn gym hebben ze ook geen squat rek alleen een smith.
Ik leg hem op het dip rek en begin daar te squatten :p

het kan zijn dat de ene smith gemakkelijker gaat om in te squatten dan de andere, ik heb er bij ons nog nooit enige hinder in ondervonden, bij ons kan je los squatten ook, maar ik verkies de smith, omdat ik scoliose in onderrug heb, en bij zwaar bang ben evenwichtsprobs te hebben los. K moet niet zeggen met een spotter, als ik daar dan zoals vaak bij ons aleen ben met een paar 15-jarigen dan zouden die me bij eventuele probs toch neit veel kunnen helpen met een staaf met bv130kg op. Ik vind het veiligste in de smith met de veiligheidsstops op een hoogte, zodanig als ik fail of iets, dat ik er veilig van onder kan

Terug
Naar boven