XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

ben tricep extension aan het doen, gaat er een asian een halve meter voor mij staan en mijn beweging na doet op precies hetzelfde tempo.
 
hij ziet u als een voorbeeld, is toch goed :D
 
Was een vrouw gisteren die ging klagen tegen iemand die rack pulls deed dat hij het zachter moest neerleggen want het bracht andere mensen uit hun concentratie :roflol:
 
boy die mijn deadlift jack tegen mijn deadlift bar aan zet zodat hij dan beter in de spiegel kan kijken tijdens curls.

hoe de fk moet ik deadliften dan gast :roflol:
 
boy die mijn deadlift jack tegen mijn deadlift bar aan zet zodat hij dan beter in de spiegel kan kijken tijdens curls.

hoe de fk moet ik deadliften dan gast :roflol:
hoe moet hij anders kunnen genieten van het zicht van zijn massieve armen?
 
Was een vrouw gisteren die ging klagen tegen iemand die rack pulls deed dat hij het zachter moest neerleggen want het bracht andere mensen uit hun concentratie :roflol:
Wat loop je dan ook te kreunen ouwe. :D:D:D:D:D:D:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Dat was ook de leukste thuis waarschijnlijk
Ik heb ze gewoon weer terug gepakt. Hij ging er mee benchen.... Ik stond welliswaar even pauze te houden en de klemmen waren op...
 
Ik heb ze gewoon weer terug gepakt. Hij ging er mee benchen.... Ik stond welliswaar even pauze te houden en de klemmen waren op...
Lol zoals je het vertelde leek het dat ie het deed toen je bar echt op jouw schouders lag, vandaar mn verbazing :roflol:
 
Lol zoals je het vertelde leek het dat ie het deed toen je bar echt op jouw schouders lag, vandaar mn verbazing :roflol:
O ha, nee dan had ik 'm direct een mep verkocht bovendien.
 
Of al squattende op hem af squatten met een lege bar als slagvoorwerp
 
Als je de uitloop doet voor squat, en op dat moment loopt er iemand ff snel achterlangs...
 
Back
Naar boven