broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe moet hij anders kunnen genieten van het zicht van zijn massieve armen?boy die mijn deadlift jack tegen mijn deadlift bar aan zet zodat hij dan beter in de spiegel kan kijken tijdens curls.
hoe de fk moet ik deadliften dan gast![]()
Wat loop je dan ook te kreunen ouwe.Was een vrouw gisteren die ging klagen tegen iemand die rack pulls deed dat hij het zachter moest neerleggen want het bracht andere mensen uit hun concentratie![]()

Was ik niet ik was aan het benchen daarnaast

Dat was ook de leukste thuis waarschijnlijkik had laatst dat er iemand de klemmen van mn bar af ging halen tijdens het squatten....
Ik heb ze gewoon weer terug gepakt. Hij ging er mee benchen.... Ik stond welliswaar even pauze te houden en de klemmen waren op...
Lol zoals je het vertelde leek het dat ie het deed toen je bar echt op jouw schouders lag, vandaar mn verbazingIk heb ze gewoon weer terug gepakt. Hij ging er mee benchen.... Ik stond welliswaar even pauze te houden en de klemmen waren op...

O ha, nee dan had ik 'm direct een mep verkocht bovendien.Lol zoals je het vertelde leek het dat ie het deed toen je bar echt op jouw schouders lag, vandaar mn verbazing![]()
Lol zoals je het vertelde leek het dat ie het deed toen je bar echt op jouw schouders lag, vandaar mn verbazing![]()

O ha, nee dan had ik 'm direct een mep verkocht bovendien.
Maar dat is toch achterlijk om zo iets weg te pikken terwijl er iemand bezig is hahahahahahahahahahahahahahaha
Slaan terwijl je squat! Daar schrikt'ie vast wel van.O ha, nee dan had ik 'm direct een mep verkocht bovendien.