AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

  • Dit 1000x

    Maar ook ken ik een gast die altijd met iedereen wilt kletsen over allerlei raar willekeurig dingen. Moet zo hard mogelijk proberen om hem niet aan te kijken anders is mijn hele workout naar de klote gegaan.
    Ff babbelen en zeggen dat je je pump verliest :p
     
    Dit 1000x

    Maar ook ken ik een gast die altijd met iedereen wilt kletsen over allerlei raar willekeurig dingen. Moet zo hard mogelijk proberen om hem niet aan te kijken anders is mijn hele workout naar de klote gegaan.
    O ben jij dat..
     
    Dat in die kl#tegym van mij kapotte apparaten en schijven niet vervangen/gerepareerd worden en de leden de schuld krijgen.
    Dat de airco alleen aan gaat bij 40+.
    Dat er niks opgeruimd wordt na gebruik, zelfs niet door de eigenaar.
    Dat er nooit schoongemaakt wordt.
    Dat de MP3 speler alleen Jlo, gabber, BelgianMaroc rap, Alberti of Hazes speelt... en dan liefst in random.
    Dat de nieuwe schijven/apparaten/monteurs iedere week volgende week komen.

    Dat het de hoogste tijd is voor een andere gym.... (maar deze is zo irritant lekker dichtbij:scold:).
     
    Dat in die kl#tegym van mij kapotte apparaten en schijven niet vervangen/gerepareerd worden en de leden de schuld krijgen.
    Dat de airco alleen aan gaat bij 40+.
    Dat er niks opgeruimd wordt na gebruik, zelfs niet door de eigenaar.
    Dat er nooit schoongemaakt wordt.
    Dat de MP3 speler alleen Jlo, gabber, BelgianMaroc rap, Alberti of Hazes speelt... en dan liefst in random.
    Dat de nieuwe schijven/apparaten/monteurs iedere week volgende week komen.

    Dat het de hoogste tijd is voor een andere gym.... (maar deze is zo irritant lekker dichtbij:scold:).
    datis een klote gym.. tijd voor een homegym!!!
     
    Homegym is niks voor mij, maar wel zoekende naar een alternatief.
    Er zijn er veel in de buurt, maar alles stukje verder dan de huidige of healthclubs.... Voordeel (of nadeel) is dat ik hier wel alles kan doen.
     
    Dat in die kl#tegym van mij kapotte apparaten en schijven niet vervangen/gerepareerd worden en de leden de schuld krijgen
    Het zijn ook wel de leden die het stuk maken.
    Opruimen zou ook door de leden zelf moeten gebeuren maar het kan natuurlijk niet dat de eigenaar dit niet zelf doet indien het niet gebeurd.
     
    Het zijn ook wel de leden die het stuk maken.
    Opruimen zou ook door de leden zelf moeten gebeuren maar het kan natuurlijk niet dat de eigenaar dit niet zelf doet indien het niet gebeurd.

    Eigenaar niet idd., kleine kans ook dat je die tegenkomt in een BF :D Overigens valt het mij heel erg op dat er in de ene BF helemaal niemand zijn zooi opruimt en in de ander weer wel. Is echt heel erg afhankelijk van de locatie en hoe men stuurt op het terughangen van de gewichten. Nijmegen is zo'n beetje de ergste tot nu toe, beide BF's ruimt echt niemand zijn shit op, lui kutvolk :o
     
    Het zijn ook wel de leden die het stuk maken.
    Opruimen zou ook door de leden zelf moeten gebeuren maar het kan natuurlijk niet dat de eigenaar dit niet zelf doet indien het niet gebeurd.

    Slechts gedeeltelijk imo... er wordt verder nooit iets aan (preventief) onderhoud gedaan.
    Nog een voorbeeld ; onlangs brak de kabel van de row, kerel sodemieterde achterover en mag van geluk spreken niets opgelopen te hebben. Gaf er melding van bij de balie en kreeg een uitbrander dat hij waarschijnlijk teveel gewicht erop had gelegd. ???:D
     
    Vaak zijn het juist de mensen die veel tillen te lui om die 20kg plates er weer af te halen.
     
    Vaak zijn het juist de mensen die veel tillen te lui om die 20kg plates er weer af te halen.
    Bij mij in de gym zijn het juist de kleine jonge kutventjes die pas kort bij de sportschool zitten. Alle serieuze lifters ruimen hun shit weer op.
    Maar misschien komt er ander publiek naar ironhouse dan de gemiddelde BF of F4F
     
    Bij mij in de gym zijn het juist de kleine jonge kutventjes die pas kort bij de sportschool zitten. Alle serieuze lifters ruimen hun shit weer op.
    Maar misschien komt er ander publiek naar ironhouse dan de gemiddelde BF of F4F
    Merk bij mij ook wel dat degene die het meest liften ook degene zijn die het opruimen.
     
    Dit 1000x

    Maar ook ken ik een gast die altijd met iedereen wilt kletsen over allerlei raar willekeurig dingen. Moet zo hard mogelijk proberen om hem niet aan te kijken anders is mijn hele workout naar de klote gegaan.

    Dit beschrijft echt letterlijk en precies een gast uit mijn gym :D.
     
    Dat ik geen gym kan vinden naar m'n zin. Ik ben in januari verhuisd, juist daarna heb ik een zware knieblessure opgelopen en nu kan ik eindelijk terug beginnen. Er zijn maar een beperkt aantal gyms in de buurt en bij de meeste is eigen drank niet toegelaten. Kan toch niet meer? Is zelfs onverantwoord, niet? Dan is er nog een andere maar die is vrij duur en niet eens open op zaterdagmiddag. Is dat open zijn in het weekend dan zo een grote eis of moet ik daar misschien wat inbinden?
     
    Dat ik geen gym kan vinden naar m'n zin. Ik ben in januari verhuisd, juist daarna heb ik een zware knieblessure opgelopen en nu kan ik eindelijk terug beginnen. Er zijn maar een beperkt aantal gyms in de buurt en bij de meeste is eigen drank niet toegelaten. Kan toch niet meer? Is zelfs onverantwoord, niet? Dan is er nog een andere maar die is vrij duur en niet eens open op zaterdagmiddag. Is dat open zijn in het weekend dan zo een grote eis of moet ik daar misschien wat inbinden?
    Hoe moet ik dat voorstellen: eigen drank niet toegelaten? Je mag geen water meenemen?
     
    Jep, eigen water of wat dan ook mag niet, je mag enkel drank die je daar aankoopt consumeren...
    .
    Ze mogen je het niet eens weigeren. En daarbij zou ik er idd niet eens willen trainen.
     
    Back
    Naar boven