MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Als je de uitloop doet voor squat, en op dat moment loopt er iemand ff snel achterlangs...
Haha, heb jij die basic fit reclame onder die post gezet :D:D:D:D:D Staat zo'n banner LOOOL xD
 
Hhahahaha dat zou er echt over geweest zijn. :D
Dat doen ze we in die prank videos op ytube echt misselijk.. Als iemand die platen er af zou trekken bij mij................... Ha!!! Da´s gewoon pure poging tot moord hé.,.
 
ben ik walking lunges aan het doen, stopt er iemand midden de weg om met zen vriendje te babbelen, terwijl die naar mij keek
 
ben ik walking lunges aan het doen, stopt er iemand midden de weg om met zen vriendje te babbelen, terwijl die naar mij keek
je wordt niet graag bekeken? Ik wel.
 
waarom lunge je er dan niet effe rond heen? alsof je aan het langlaufen bent. ?????????:o:o:D:D:D:D:D
 
Ik erger mezelf het meeste aan paupervolk in de gym. Maar goed, ik zoek het dan ook op met mijn studentenbudget momenteel.
 
ben ik walking lunges aan het doen, stopt er iemand midden de weg om met zen vriendje te babbelen, terwijl die naar mij keek
gewoon blijven stappen en als je voor hem staat gewoon de dumbbell laten vallen op zijn voeten, hij zal het snel wel leren
 
gewoon blijven stappen en als je voor hem staat gewoon de dumbbell laten vallen op zijn voeten, hij zal het snel wel leren
dit flitste wel even in mn hoofd maar dat leek me te harsh :o
 
Als iemand bicep curls met een barbell gaat lopen te doen
 
Back
Naar boven