horsewoman
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 146
Eigenschap van een rep is dat deze zich herhaalt. Als je na elke rep gaat ijdeltuiten, kom je uit het ritme van je reps en is het geen rep meer.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat kan toch gewoon onderwijl?Eigenschap van een rep is dat deze zich herhaalt. Als je na elke rep gaat ijdeltuiten, kom je uit het ritme van je reps en is het geen rep meer.![]()
Ja die doen dat onderwijl. Overigens is het in de beginfase wel erg handig om goed te checken wat je doet.Tja, maar dat werd niet gezegd... De irritatiebron was mensen die zich na elke rep staan te bewieroken.
Ja die doen dat onderwijl. Overigens is het in de beginfase wel erg handig om goed te checken wat je doet.
Ik doe nu soms filmen bij squatten en dl bijv. maar vindt het nu niet echt meer nodig
Dat is raar imo..Ik bij sommige oefeningen wel, bij andere niet. En soms gaat het onverwacht toch min of meer mis. Vanmiddag db flyes en bij rep 6 failure rechts. Balen.
lekker hé ?
Knallen zonder al die irritante dwazen om je heen. Lekker dingen uitproberen zonder afkeurende blik van een gefrustreerde gymleraar met een stel ecto armen. Geen spiegelvoyeurs of proleten
Dan verzoek ik je te gaan trainen in een bordeel.
Dan gaat er volgens mij sowieso al iets niet helemaal goed.Mijn idee. Maar ook rare dingen gebeuren. 2e set ging-ie lekker.
Dan gaat er volgens mij sowieso al iets niet helemaal goed.
Ging vandaag ook niet helemaal lekker. Was best moe en dan toch flink willen trainen om wat meer energie te krijgen. Had bij nader inzien misschien beter tot morgen kunnen wachten.

InderdaadTrainen om meer energie te krijgen? Bij mij werkt dat zo niet![]()

Dat werkt alleen zo als je nog niet sterk genoeg bent. In het begin had ik dat namelijk OOK.. maar naarmate ik sterker werd......Trainen om meer energie te krijgen? Bij mij werkt dat zo niet![]()
Dat werkt alleen zo als je nog niet sterk genoeg bent. In het begin had ik dat namelijk OOK.. maar naarmate ik sterker werd......
Dan train je niet zwaar genoeg om dat megasterke onderstel te prikkelenIk zit al 35 jaar op een paard en heb een megasterk onderstel. Op het bovenlichaam ben ik naar mijn smaak nog niet sterk genoeg. Maar dat komt wel.
Want als je je CNS belast(zoals de bedoeling is..) Ben je normaal gewoon goed uitgeput.... Ik wel iig.. en ZEKER na benen trainen(boven is al stuk eenvoudiger meestal.)))))