XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

  • Dan train je niet zwaar genoeg om dat megasterke onderstel te prikkelen :P Want als je je CNS belast(zoals de bedoeling is..) Ben je normaal gewoon goed uitgeput.... Ik wel iig.. en ZEKER na benen trainen(boven is al stuk eenvoudiger meestal.)))))

    Ik vond vandaag zo'n 180 kg op de angled leg press wel mooi :)
     
    Ik vond vandaag zo'n 180 kg op de angled leg press wel mooi :)
    Is niets van te zeggen van een legpress.... Ik heb op legpresses gezeten die met 400kg net zo zwaar voelde als 70 kg op een oldskool andere lp en vice versa. Ook valt er heel makkelijk te cheaten op de LP(diepte etc.) Enige oefeningen om écht kracht te meten - diepe barbell squat(beneden paralel) Dus geen half-kwart squat en dus ook geverifieerd op diepte.) deadlift en full-rom bench overhead press met full rom etc..
     
    Sowieso met isolatie, niets van te zeggen.... Ik kan bijvoorbeeld leg extensions op 200kgx6 maar ik kan ze met betere controle doen op 80x10 en veel zwaarder belast zijn bijvoorbeeld
     
    -Als mensen echt naar me zitten te kijken raak ik afgeleid.
    -Als dingen bezet zijn, ik ben wat dat betreft een neuroot
    -Als ik met iemand aan het squaten ben, we moeten er telkens bij zijn beurt 30kg bijhangen en diegene maakt halve reps.Dan is het lastig om de verleiding te weerstaan om er nog 30 bij te hangen en ook halve reps te gaan maken.
     
    -Als mensen echt naar me zitten te kijken raak ik afgeleid.
    -Als dingen bezet zijn, ik ben wat dat betreft een neuroot
    -Als ik met iemand aan het squaten ben, we moeten er telkens bij zijn beurt 30kg bijhangen en diegene maakt halve reps.Dan is het lastig om de verleiding te weerstaan om er nog 30 bij te hangen en ook halve reps te gaan maken.
    :D:D:D:D:D hij is sterkeuuuur
     
    lekker hé ?
    Knallen zonder al die irritante dwazen om je heen. Lekker dingen uitproberen zonder afkeurende blik van een gefrustreerde gymleraar met een stel ecto armen. Geen spiegelvoyeurs of proleten
    Dat wel, heb ook een homegym maar soms mis ik toch de echte gym :) meer materiaal, meer aparaten etc Oh ja en sociaal contact juist
     
    Instructeurs die kinderen proberen te overtuigen dat een smith machine beter is als je beginnend sporter bent (wat betreft bench press, overhead press, squats etc.)
     
    Dat ik geen gym kan vinden naar m'n zin. Ik ben in januari verhuisd, juist daarna heb ik een zware knieblessure opgelopen en nu kan ik eindelijk terug beginnen. Er zijn maar een beperkt aantal gyms in de buurt en bij de meeste is eigen drank niet toegelaten. Kan toch niet meer? Is zelfs onverantwoord, niet? Dan is er nog een andere maar die is vrij duur en niet eens open op zaterdagmiddag. Is dat open zijn in het weekend dan zo een grote eis of moet ik daar misschien wat inbinden?

    Hier effe op terugkomen! Heb dan toch een gym gevonden waar dit is toegestaan, zelfs op een kwartiertje rijden van mijn deur. Gym met een groot trek-uw-plan-gehalte, staat me wel aan. Maar brengt ook wel een irritatie mee dat veel mensen hun rommel vaak niet opruimen.

    Nog een irritatie: mensen die hun handdoek en/of drinkbus aan een apparaat "vergeten" als ze bv naar de dumbbells gaan...
     
    Hier effe op terugkomen! Heb dan toch een gym gevonden waar dit is toegestaan, zelfs op een kwartiertje rijden van mijn deur. Gym met een groot trek-uw-plan-gehalte, staat me wel aan. Maar brengt ook wel een irritatie mee dat veel mensen hun rommel vaak niet opruimen.

    Nog een irritatie: mensen die hun handdoek en/of drinkbus aan een apparaat "vergeten" als ze bv naar de dumbbells gaan...

    Als je jezelf al irriteert als mensen hun beker of handdoek op een apparaat vergeten dan moet je je wel echt zorgen gaan maken.
     
    Als je jezelf al irriteert als mensen hun beker of handdoek op een apparaat vergeten dan moet je je wel echt zorgen gaan maken.

    Druk me verkeerd uit: het is eerder dat apparaat blijven claimen zodat ze het na hun DB-setjes terug kunnen gebruiken.
     
    Druk me verkeerd uit: het is eerder dat apparaat blijven claimen zodat ze het na hun DB-setjes terug kunnen gebruiken.
    Homegym bro.. VAN AL Dat gezeik af... Wordt je razend van allemaal in een gym.. Wankers en negers zijn het.. Ben blij dat ik thuis train..... Weg van die klote gym
     
    Vorige week in de gym (Fit for Free), 5x5 DL op mijn max (nieuw PR, laatste 2 sets waren echt net aan met veel moeite). Gewoon netjes matjes op de grond gelegd, maar ondanks dat klapte het gewicht redelijk hard op de grond. Komt één van die baliemedewerkster naar mij toe (gelukkig na de laatste set), ik had mijn oortjes in en stond nog uit te hijgen:
    "Je hoort het misschien zelf niet, maar die gewichten petsen behoorlijk hard op de grond; andere mensen hebben hier last van. Zou je dit misschien niet meer willen doen?"
    Nog uithijgend mompelde ik iets terug als: "Ik zal er in het vervolg op letten."

    Man, wat moet je hier nou mee.
     
    Vorige week in de gym (Fit for Free), 5x5 DL op mijn max (nieuw PR, laatste 2 sets waren echt net aan met veel moeite). Gewoon netjes matjes op de grond gelegd, maar ondanks dat klapte het gewicht redelijk hard op de grond. Komt één van die baliemedewerkster naar mij toe (gelukkig na de laatste set), ik had mijn oortjes in en stond nog uit te hijgen:
    "Je hoort het misschien zelf niet, maar die gewichten petsen behoorlijk hard op de grond; andere mensen hebben hier last van. Zou je dit misschien niet meer willen doen?"
    Nog uithijgend mompelde ik iets terug als: "Ik zal er in het vervolg op letten."

    Man, wat moet je hier nou mee.
    Boos kijken en nog 5 sets doen
     
    Vorige week in de gym (Fit for Free), 5x5 DL op mijn max (nieuw PR, laatste 2 sets waren echt net aan met veel moeite). Gewoon netjes matjes op de grond gelegd, maar ondanks dat klapte het gewicht redelijk hard op de grond. Komt één van die baliemedewerkster naar mij toe (gelukkig na de laatste set), ik had mijn oortjes in en stond nog uit te hijgen:
    "Je hoort het misschien zelf niet, maar die gewichten petsen behoorlijk hard op de grond; andere mensen hebben hier last van. Zou je dit misschien niet meer willen doen?"
    Nog uithijgend mompelde ik iets terug als: "Ik zal er in het vervolg op letten."

    Man, wat moet je hier nou mee.

    Zeggen dat ze de tering kunnen krijgen en een andere sportschool zoeken :p
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Home gym?
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik erger mij dagelijks aan Pipo's die hun
    Gewichten niet opruimen en als ze bvb
    Gewichten bijhangen voor de volgende set
    Die dan uit volle kracht tegen de andere duwen zodat je oren er van tuiten. En ja, die
    Schijven bij ons zijn van ijzer en maken zo enorm veel lawaai. Grrrr...
     
    Zeggen dat ze de tering kunnen krijgen en een andere sportschool zoeken :p
    Ik train alleen in het weekend bij de F4F en als ik zin heb om een stukje te rijden train in bij Fox Gym in R'dam (gym van mijn coach).
    Doordeweeks kan ik na werktijd op het werk trainen, geen toezicht, dus kan lekker mijn gang gaan.
    Behalve dat dat mij een vermogen kost als ik mijn huidige schema wil blijven volgen, woon ik in een appartement 2 hoog, dus niet echt praktisch.
     
    Behalve dat dat mij een vermogen kost als ik mijn huidige schema wil blijven volgen, woon ik in een appartement 2 hoog, dus niet echt praktisch.

    Ik ook, vandaag een power rack in elkaar gesleuteld zie foto :wl:
     
    Back
    Naar boven