MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Dat hé johnny zie je dus ook regelmatig. Mensen die dus duidelijk wel degelijk spuiten en volgens mij amper tot niets trainen :D:D:D:D:D

Dat heb ik al zeer vaak gezien ja. Nu zie ik geen kuurders meer :) train thuis hahaha.

En dan vergelijken ze hunzelf met gasten die 105 droog wegen op 1m75 met een fysiek voor in de boekjes. Terwijl ze zelf 95 wegen sommigen zelfs baggervet op 1m85. Ja ik heb bijna zijn fysiek hoor.

En paar maand later trainen ze niet meer :)
 
Ik zelf kn me er ook iets bij voortellen dat je inmiddels ook een soort van gevoel van schaamte hebt als je er echt buff bij loopt. Begrijp me niet verkeerd..... Maar het kan natuurlijk toch bepaald overkomen als je nu allerlei types zoals sterretje etc. met hun semi-binken body ziet pronken. Ik heb iig een compleet ander doel gesteld omdat ik niet met dergelijke types geassocieerd wil worden....
Ik weet niet of jij ooit Sterretje zijn fysiek hebt gezien maar als dat je motivatie is als je gaat beginnen doe je toch iets fout:roflol:
 
Ik weet niet of jij ooit Sterretje zijn fysiek hebt gezien maar als dat je motivatie is als je gaat beginnen doe je toch iets fout:roflol:
Zou kunnen haha. Maar denk eigenlijk meer dat het die vriend van die blonde barbie was of zo... Dergelijke TYPES zijn het gewoon.... Van die oer hollandse knapen met petjes met zo'n gayee diamant er op:))
 
Ik weet niet of jij ooit Sterretje zijn fysiek hebt gezien maar als dat je motivatie is als je gaat beginnen doe je toch iets fout:roflol:
neen niet gezien :) Klinkt beetje gay als je jezelf als man sterretje noemt :)
 
sinds wanneer kan je geen berichyen meer verwijderen
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag nog. Dumbbell van maximaal 3 kg kan nog net, verder vooral geïsoleerd op een apparaat trainen zonder dat het ook maar enige moeite kost en keihard ouwehoeren. Irritant dameskransje. Ik duw lekker autistisch doppen in mijn oren en onder meer James Hetfield en Robert Plant laten mij genieten, terwijl ik nog even 180 kg op de angled leg press wegduw. De rest is bloedirritant.
 
Vanmiddag nog. Dumbbell van maximaal 3 kg kan nog net, verder vooral geïsoleerd op een apparaat trainen zonder dat het ook maar enige moeite kost en keihard ouwehoeren. Irritant dameskransje. Ik duw lekker autistisch doppen in mijn oren en onder meer James Hetfield en Robert Plant laten mij genieten, terwijl ik nog even 180 kg op de angled leg press wegduw. De rest is bloedirritant.

Wow :angstig:
 
Vanmiddag nog. Dumbbell van maximaal 3 kg kan nog net, verder vooral geïsoleerd op een apparaat trainen zonder dat het ook maar enige moeite kost en keihard ouwehoeren. Irritant dameskransje. Ik duw lekker autistisch doppen in mijn oren en onder meer James Hetfield en Robert Plant laten mij genieten, terwijl ik nog even 180 kg op de angled leg press wegduw. De rest is bloedirritant.
robert krant ? :D :D
 
Mensen die zichzelf na elk setje in de spiegels staan te bewonderen.
 
Jezelf na elke rep in de spiegel bewonderen is niet na elke rep. Er is nl. geen rep.
 
Ik bewonder graag andere setjes.
 
Ik mis de sportschool #homegymlife :d
 
Ik mis de sportschool #homegymlife :d
lekker hé ?
Knallen zonder al die irritante dwazen om je heen. Lekker dingen uitproberen zonder afkeurende blik van een gefrustreerde gymleraar met een stel ecto armen. Geen spiegelvoyeurs of proleten
 
Back
Naar boven