- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Op één been kan ik helaas niet staan
en ik heb geld nodig voor een nieuwe houten poot.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op één been kan ik helaas niet staan
Je kunt mijn reserve poot hebben.Op één been kan ik helaas niet staan
en ik heb geld nodig voor een nieuwe houten poot.
Hartelijk dank dan leen ik myn ooglap wel een maandje uit..
YaaahrrrHartelijk dank dan leen ik myn ooglap wel een maandje uit..

Begin dan maar snel. I count on jou
IOldtimer achter de balie die alleen maar 80er jaren muziek draait.Gelukkig wel op laag volume.
jaren '60,'70,'80-muziek, maar om te trainen inderdaad niet ideaal, of het moet Iron Maiden of Black Sabbath zijn
.Ijaren '60,'70,'80-muziek, maar om te trainen inderdaad niet ideaal, of het moet Iron Maiden of Black Sabbath zijn
.

Je verbrand dan meer calorieën zodat je droger wordt. Serieus ooit iemand horen zeggen.mong*len die met temperaturen boven de 30 graden nog met een sweater of trainingsjack gaan trainen
want dat staat zo cool of weet ik waarom![]()
Je verbrand dan meer calorieën zodat je droger wordt. Serieus ooit iemand horen zeggen.
Je verbrand dan meer calorieën zodat je droger wordt. Serieus ooit iemand horen zeggen.

Negged for bad grammarNou ik ben wel altijd de kilo of 2 lichter als ik dat doe. Dus het verbrand wel degelijk meer.
![]()