Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Lui die setjes met hun max gewicht doen op een cable station, bijvoorbeeld seated row en dan na de laatste rep de grip loslaten waardoor die gewichtplaten met een teringvaart en idem herrie terug in de machine klappen. Eerst doe ik mijn :mad: face op en kijk ik ze indringend aan, als ze het daarna nog eens doen leg ik ze uit dat ze normaal met de materialen om moeten gaan, omdat ik anders de volgende week weer zo'n kaartje tref dat de machine kapot is omdat de kabel geknapt is o.i.d.

Snap ook niet dat men niet beseft dat die laatste rep ook gains zijn :dunno:

Lui die setjes met hun max gewicht doen op een cable station, bijvoorbeeld seated row en dan na de laatste rep de grip loslaten waardoor die gewichtplaten met een teringvaart en idem herrie terug in de machine klappen. Eerst doe ik mijn :mad: face op en kijk ik ze indringend aan, als ze het daarna nog eens doen leg ik ze uit dat ze normaal met de materialen om moeten gaan, omdat ik anders de volgende week weer zo'n kaartje tref dat de machine kapot is omdat de kabel geknapt is o.i.d.

Snap ook niet dat men niet beseft dat die laatste rep ook gains zijn :dunno:
Je begrijpt het helemaal verkeerd. Na je laatste rep moet je het gewicht zo hard mogelijk terug laten klappen, zodat je de aandacht van de hele sportschool hebt en iedereen kan zien wat een baas je bent, omdat je de maximale weight stack gebruikt.

Met barbells hetzelfde. Na de laatste rep zo hard mogelijk op de grond smijten en dan heel stoer weglopen zonder op te ruimen.

Je begrijpt het helemaal verkeerd. Na je laatste rep moet je het gewicht zo hard mogelijk terug laten klappen, zodat je de aandacht van de hele sportschool hebt en iedereen kan zien wat een baas je bent, omdat je de maximale weight stack gebruikt.

Met barbells hetzelfde. Na de laatste rep zo hard mogelijk op de grond smijten en dan heel stoer weglopen zonder op te ruimen.
Opruimen is sowieso voor homo’s.

Bij mij in de sportschool wordt, over het algemeen, de boel wel netjes opgeruimd. Goed opgevoede mensen bij ons :p

Ok ok. Bij ons lopen niet de allerstoerste bb’ers rond. Daar heb je wel ween punt. Daarentegen wel een boel lekkere vrouwen :cool:

Bij mij in de sportschool wordt, over het algemeen, de boel wel netjes opgeruimd. Goed opgevoede mensen bij ons :p

Bij ons wordt het steeds erger. En ik erger me er dood aan. Het is toch een kleine moeite om je rommel weer netjes terug te leggen?

Over het algemeen is het in kleine (geen keten zoals BF of zo) wel beter.

BF is gewoon drama, al die laagopgeleide anabolenhenkie's die voor een appel en een ei toegang krijgen tot een gym met nagenoeg alles wat je maar wensen kunt (de grotere filialen). Tel daarbij op dat de formule van BF geen ruimte biedt voor personeel dat meer taken krijgt dan portier spelen = totale anarchie van tijd tot tijd. Gelukkig kun je als 1 van de grotere in de gym daar wel genoeg mensen op aanspreken. Een betere gym begint bij jezelf of zoiets.

Zo was er laatst ook een knul van een jaar of 20 bezig op de plate loaded lying chest press. Deed goed zijn best en hij moest nog 1 setje, prima wacht ik wel even. Maar die knakker had geen handdoek neergelegd en zweette als een otter. Zegt ie "Ik ben klaar", waarop ik zei, joh ik hoef toch niet in jouw lichaamssappen te gaan badderen hier? Overal staan barretjes met daarbij papier en een flesje desinfecteer, dus als je het even schoon wilt maken? "Oh ja tuurlijk, sorry meneer". Dan voel ik me meteen weer op mijn plaats gezet, met zijn meneer :mad:

Jij bent ook gewoon een ouwe meneer ^^.

Merk inderdaad wel het verschil tussen bf en f4f. De oranje is meer een grote kooi. En de rode een grote speeltuin met vaak iets meer poppetjes qua personeel.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ja wanneer de jeugd je met u en meneer gaat aanspreken dan bevestigd dat gewoon dat je oud wordt. :(
Doe ik ook soms en ik zie het meer als een vorm van respect, moest vroeger op middelbare school ook altijd meneer zeggen. Heeft voor mij weinig met leeftijd te maken.

Vroeger gebruikte ik regelmatig de hele stack + extra schijven, soms van 50kg. Als ze je daar mee zien zeulen, hoef je geen extra geluiden meer te maken om de aandacht te trekken. Kreeg wel eens ruzie met de eigenaar, de apparaten konden er niet altijd tegen.

Dat doen sommige bij ons ook. Lekker voor het apparaat is dat want zo komt er mooi speling in en gaat alles sneller kapot. En dat gebeurt dan 4x als ze 4 werksetjes doen. Het kan een keer gebeuren natuurlijk maar ze doen het bij elk apparaat en bijna bij elke set.

• Like
Waarderingen: 040B
Klef setje crossfitters die constant aan mekaar zaten.
Uberhaupt dat crossfitgepeupel, rot op naar een speeltuin ofzo.:mad:

Bij ons wordt het steeds erger. En ik erger me er dood aan. Het is toch een kleine moeite om je rommel weer netjes terug te leggen?

Bij ons wordt door het personeel ook altijd nog even een schijfje hier en daar even opgeruimd als iemand het toch per ongeluk vergeet.
Laatst was er wel een pipo die bij het squaten 100kg aan de bar liet zitten. Daarna wilde een kleine dame van 50kg squaten. Die moest eerst alles er af halen. Ik heb haar maar geholpen voordat er ongelukken gingen gebeuren.

Terug
Naar boven