MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

1. mensen die advies me willen geven terwijl ik groter dan hun ben
2. shoulder flys bij de dumbbels. want ik wil dumbbels kunnen pakken?
3. mensen die met elkaar praten en over anderen roddelen
4. fitness handschoenen
5. apparaat zweterig laten
6. mensen die niet hun gewichten opruimen
1. Doe ik ook wel eens. Groter zijn is niet hetzelfde als het beter weten. Ronaldo en Messi hebben ook een trainer. Bovendien is het 'dan zij'.
3. Roddelen doe ik ook, wie niet?

1. mensen die advies me willen geven terwijl ik groter dan hun ben
2. shoulder flys bij de dumbbels. want ik wil dumbbels kunnen pakken?
3. mensen die met elkaar praten en over anderen roddelen
4. fitness handschoenen
5. apparaat zweterig laten
6. mensen die niet hun gewichten opruimen
Goeie instelling in het leven wel.

Wat vind je irritant op het werk...
Een collega die al 5 minuten de bodem van haar kant en klaar maaltijd ligt af te schrapen om toch maar de laatste restjes er uit te schrapen.
Mens, ik denk dat het leeg is hoor... Stop nu met dat schrapen of...
nee laat maar...
Even rustig blijven...

diep ademhalen....

Smakken met eten en slurpen tijdens het koffiedrinken vind ik echt zo irritant.

Elke pauze weer. Keer op keer. Maar niemand zegt er iets van dus hou ik me ook maar stil.

Soms geven we wel stille hintjes. Nou ja stil dan gaan wij ook met 3 man slurpend onze koffie drinken maar het kwartje valt nog niet echt.

1. Doe ik ook wel eens. Groter zijn is niet hetzelfde als het beter weten. Ronaldo en Messi hebben ook een trainer. Bovendien is het 'dan zij'.
3. Roddelen doe ik ook, wie niet?
Ja oke advies kan geen kwaad. (Als ik het wil aanhoren) vorige keer, loop de gym in. Direct loopt een man naarme en stelt de vraag "wil je een tip" ik dacht van nee hoef ik niet want ik leerde van wedstrijdathleten al. Toen zei ik dus met een glimlach "nee hoef ik niet" en zijn antwoord was "niet spuiten" een 60 jarige man met een blubberig fysiek die zegt "ik deed ook wedstrijden was 120kg droog" jaahoorr

Ja oke advies kan geen kwaad. (Als ik het wil aanhoren) vorige keer, loop de gym in. Direct loopt een man naarme en stelt de vraag "wil je een tip" ik dacht van nee hoef ik niet want ik leerde van wedstrijdathleten al. Toen zei ik dus met een glimlach "nee hoef ik niet" en zijn antwoord was "niet spuiten" een 60 jarige man met een blubberig fysiek die zegt "ik deed ook wedstrijden was 120kg droog" jaahoorr
Gewoon een kutantwoord terug geven, zoiets als "ik heb net m'n vriendin nog in haar mond gespoten tijdens het pijpen, wat is daar mis mee?"

Een collega die al 5 minuten de bodem van haar kant en klaar maaltijd ligt af te schrapen om toch maar de laatste restjes er uit te schrapen.
nee laat maar...
Even rustig blijven...

diep ademhalen....
Alleen als ik diep cut lik ik m'n bord geheel af, maar wel enkel als ik alleen thuis ben. Scheelt gelijk weer afwassen.

Treuzelaars en praters..

• Like
Waarderingen: Vonk

Sorry dat ik op het laatst een beetje begon te overdrijven, het was maar 90kg maar leek wel 120 door de geweldige shape.

Ik heb een collega naast mij zitten op het werk die altijd mega slurpt van zijn thee. Achter mij zit een collega die constant fluit, m.n. die Dukes of Hazzard-toeter. Knettergek word ik er van. In de gym op het werk zijn ook een paar gasten die telkens fluitend rondlopen, dat haalt je zo uit je concentratie. Gelukkig train ik tegenwoordig met een koptelefoon met noise cancelling op.

Ik heb een collega naast mij zitten op het werk die altijd mega slurpt van zijn thee. Achter mij zit een collega die constant fluit, m.n. die Dukes of Hazzard-toeter. Knettergek word ik er van. In de gym op het werk zijn ook een paar gasten die telkens fluitend rondlopen, dat haalt je zo uit je concentratie. Gelukkig train ik tegenwoordig met een koptelefoon met noise cancelling op.
Misschien moet jij ook wat meer gaan fluiten...ouwe mopperkont!! :fluit:

Misschien moet jij ook wat meer gaan fluiten...ouwe mopperkont!! :fluit:
Dit is toch het moppertopic? In de gym geef ik niemand commentaar hoor, enkel opbouwende kritiek en feedback. Gewoon autistisch mijn koptelefoon op en mij niets aantrekken van flierefluiters.

Als mensen aan de deur zitten in de kleedkamer als ik zit te schijten als gevolg van de pre-workout die op mijn darmen werkt.
De geur bij binnenkomst van de kleedkamer is het visitekaartje dat luid: 'Welkom, ik zit te schijten.' Daarnaast staat het slot op rood en vervolgens nog als een holbewoner aan de deurkruk rammelen.

Als mensen aan de deur zitten in de kleedkamer als ik zit te schijten als gevolg van de pre-workout die op mijn darmen werkt.
De geur bij binnenkomst van de kleedkamer is het visitekaartje dat luid: 'Welkom, ik zit te schijten.' Daarnaast staat het slot op rood en vervolgens nog als een holbewoner aan de deurkruk rammelen.
Misschien werkte er ook wel iets op hun darmen en scheten ze bijna hun broek vol. Ik heb dat ook wel eens gehad toen ik naar de gym ging hardlopen. Als de gym 100 meter verder was geweest had de dunne langs m'n benen gestroomd.

Misschien werkte er ook wel iets op hun darmen en scheten ze bijna hun broek vol. Ik heb dat ook wel eens gehad toen ik naar de gym ging hardlopen. Als de gym 100 meter verder was geweest had de dunne langs m'n benen gestroomd.

In ieder geval motivatie om de laatste 100 meter nog wat extra kcal te verbranden.

nee laat maar...
Even rustig blijven...

diep ademhalen....
Deze dus +100. Duw dat bakje het liefst door diegene zijn strot

Soms beginnen ze naar 1 minuut weer aan de hendel te trekken, zo van “schiet eens op”. Maar dan blijf ik extra nog wat langer zitten:D

Terug
Naar boven