Ik train idd bij een kleinere keten. Hoog huisvrouwen gehalte, maar dat mag de pret niet drukken.
Wacht maar tot die huisvrouwen gaan emanciperen en ze elke dag curls in de squatkooi gaan doen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik train idd bij een kleinere keten. Hoog huisvrouwen gehalte, maar dat mag de pret niet drukken.
Wacht maar tot die huisvrouwen gaan emanciperen en ze elke dag curls in de squatkooi gaan doen

In die paar keer dat ik de gyms in SH binnen geweest ben was het gewoon 1 trieste bende van huismoeders die zo druk mogelijk bezig zijn met effectief zo min mogelijk doen zonder dat dit opvalt
Ik zou ze wel aandrukken though
Omdat ze anders niet allemaal in de container passen![]()
.Ik zit dus bij 1 van die 2.
Overdag ook vaak studentes...

Je had volgens mij al gezegd welke van de 2 en ook waar je ergens woonde en wat voor soort auto je had
Jammer dat je gaat verhuizen![]()
. Nah nah nah 

Maar je traint nog steeds in SH?
Ben binnen de wijk verhuisd ofzo?![]()
Kan sochtends niet deadliften anders.. krijgen mensen last van geluidsoverlast.
Het zijn ook vooral de oudjes of de werknemers.
Of deze "kan het wat zachter andere mensen willen ook trainen" alsof je 240kg rustig neer kunt zetten alsof het breekbaar is
Waarschijnlijk een zuurstofmasker om bepaalde omgevingen na te bootsen dat de ademhaling/efficiëntie van zuurstofopname traint.Zag vandaag iemand met een of ander masker op de loopband staan of die veranderd is in darth vader. Iemand die het daar van weet.
Rare hypes ook.
Waarschijnlijk een zuurstofmasker om bepaalde omgevingen na te bootsen dat de ademhaling/efficiëntie van zuurstofopname traint.
Tsja, geen idee. Ik heb me nooit verdiept in zo’n ding, maar ik dacht dat het concept erachter was om verminderde zuurstofopname te bewerkstelligen/rode bloedcellen te vermeerderen. Blijkbaar niet dus.Ik probeer een omgeving te bedenken die zo'n masker zou nabootsen maar kan er geen bedenken. Lijkt me dan ook nutteloos. Vaak denken die mensen dat het trainen op hoogte nabootst maar dat doet het iig niet.
Ik probeer een omgeving te bedenken die zo'n masker zou nabootsen maar kan er geen bedenken. Lijkt me dan ook nutteloos. Vaak denken die mensen dat het trainen op hoogte nabootst maar dat doet het iig niet.
Tsja, geen idee. Ik heb me nooit verdiept in zo’n ding, maar ik dacht dat het concept erachter was om verminderde zuurstofopname te bewerkstelligen/rode bloedcellen te vermeerderen. Blijkbaar niet dus.
Eerder gewoon een kwestie van interessant doen en professioneel voelen.Kan me weinig situaties voorstellen waarin de 'recreatieve sporter' baat bij zo'n ding heeft.