Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Ik train idd bij een kleinere keten. Hoog huisvrouwen gehalte, maar dat mag de pret niet drukken.

Wacht maar tot die huisvrouwen gaan emanciperen en ze elke dag curls in de squatkooi gaan doen
 
Dan zal ik ze een handje helpen :hornyna:

In die paar keer dat ik de gyms in SH binnen geweest ben was het gewoon 1 trieste bende van huismoeders die zo druk mogelijk bezig zijn met effectief zo min mogelijk doen zonder dat dit opvalt :o

Ik zou ze wel aandrukken though

Omdat ze anders niet allemaal in de container passen :trollface:
 
In die paar keer dat ik de gyms in SH binnen geweest ben was het gewoon 1 trieste bende van huismoeders die zo druk mogelijk bezig zijn met effectief zo min mogelijk doen zonder dat dit opvalt :o

Ik zou ze wel aandrukken though

Omdat ze anders niet allemaal in de container passen :trollface:

Ik zit dus bij 1 van die 2 :p.
Overdag ook vaak studentes...
 
Ik zit dus bij 1 van die 2 :p.
Overdag ook vaak studentes...

Je had volgens mij al gezegd welke van de 2 en ook waar je ergens woonde en wat voor soort auto je had :roflol:

Jammer dat je gaat verhuizen :trollface:
 
Je had volgens mij al gezegd welke van de 2 en ook waar je ergens woonde en wat voor soort auto je had :roflol:

Jammer dat je gaat verhuizen :trollface:

Ik ben al verhuisd :p. Nah nah nah :dumbass:
 
Kan sochtends niet deadliften anders.. krijgen mensen last van geluidsoverlast.

Het zijn ook vooral de oudjes of de werknemers.
Of deze "kan het wat zachter andere mensen willen ook trainen" alsof je 240kg rustig neer kunt zetten alsof het breekbaar is
 
Kan sochtends niet deadliften anders.. krijgen mensen last van geluidsoverlast.

Het zijn ook vooral de oudjes of de werknemers.
Of deze "kan het wat zachter andere mensen willen ook trainen" alsof je 240kg rustig neer kunt zetten alsof het breekbaar is

Breekbaar. Zolang je die 240kg niet in de bar achterlaat zie ik het probleem niet zo.
 
Zag vandaag iemand met een of ander masker op de loopband staan of die veranderd is in darth vader. Iemand die het daar van weet.

Rare hypes ook.
 
Zag vandaag iemand met een of ander masker op de loopband staan of die veranderd is in darth vader. Iemand die het daar van weet.

Rare hypes ook.
Waarschijnlijk een zuurstofmasker om bepaalde omgevingen na te bootsen dat de ademhaling/efficiëntie van zuurstofopname traint.
 
Waarschijnlijk een zuurstofmasker om bepaalde omgevingen na te bootsen dat de ademhaling/efficiëntie van zuurstofopname traint.

Ik probeer een omgeving te bedenken die zo'n masker zou nabootsen maar kan er geen bedenken. Lijkt me dan ook nutteloos. Vaak denken die mensen dat het trainen op hoogte nabootst maar dat doet het iig niet.
 
Ik probeer een omgeving te bedenken die zo'n masker zou nabootsen maar kan er geen bedenken. Lijkt me dan ook nutteloos. Vaak denken die mensen dat het trainen op hoogte nabootst maar dat doet het iig niet.
Tsja, geen idee. Ik heb me nooit verdiept in zo’n ding, maar ik dacht dat het concept erachter was om verminderde zuurstofopname te bewerkstelligen/rode bloedcellen te vermeerderen. Blijkbaar niet dus.
 
Ik probeer een omgeving te bedenken die zo'n masker zou nabootsen maar kan er geen bedenken. Lijkt me dan ook nutteloos. Vaak denken die mensen dat het trainen op hoogte nabootst maar dat doet het iig niet.
Tsja, geen idee. Ik heb me nooit verdiept in zo’n ding, maar ik dacht dat het concept erachter was om verminderde zuurstofopname te bewerkstelligen/rode bloedcellen te vermeerderen. Blijkbaar niet dus.

Kan me weinig situaties voorstellen waarin de 'recreatieve sporter' baat bij zo'n ding heeft.
 
Het is echt een "bro" dus interessant doen it is
 
Bij mij in de gym is er een hele jonge gast (denk een jaar of 17) die echt heel droog is. Als je hem binnen ziet komen denk je "wat een sprinkhaan" want het is niet dat hij breed is of veel massa heeft. Dan traint hij even en heeft hij wat pomp en dan is echt het enige wat die nog doet poseren voor de spiegel en naar zichzelf kijken. In het begin vond ik het nog wel grappig, maar nu is het gewoon irritant geworden.

Daarnaast: mensen die komen trainen in slippers. Doe effe normaal en doe sportschoenen aan. Zaterdag was er zelfs een meisje met slippers aan het legpressen. En natuurlijk als ze gedaan heeft alle gewichten laten hangen en verder sloffen.
 
sommige kereltjes die dun zijn bij beetje pomp gaan patsen bij de dames :o
 
Back
Naar boven