Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met vijf man het squat rek bezet houden omdat je er zo nodig bicep curls moet doen!

de sigarettenrookwolk als je door de bar naar de zaal loopt

Hahaha dat heb ik ook nog meegemaakt in het begin. Of mensen die tussen hun setjes door gingen roken![]()
dat ZIJ roken maakt me maar weinig uit, maar dat ik met een gasmasker naar de zaal moet en dan na de oefening ofwel doodga van de dorst ofwel doodga door de rookgassen pffffMaat van mij drukt altijd net zn peuk uit voordat ie gaat sporten...longinhoud van een Griekse Zeehond met astma
Klopt...ja ik snap je wel maar dat vind jij.
maar als ik tgeen een vrouw zegt die iets meer vet% heeft maar die verders gewoon mooi gevormd is zou ik ook snel zeggen van daar hoef niks van af en dan zou ik het bedoelen als compliment.
maar ik begrijp je standpunt totaal je vind het gewoon irritant als mensen dat zeggen tegen je terwijl je zelf vind dat er veel meer af moet, zou ook zoiets wezen als ze tegen mij zeggen je bent gespierd genoeg.
Neem een homegym en blijf vooral weg uit een openbare sportschool.

Mensen die me heletijd aankijken en precies kijken welke oefening ik doe en hoe zwaar etc.