XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

aventura muziek

Met vijf man het squat rek bezet houden omdat je er zo nodig bicep curls moet doen!

Met vijf man het squat rek bezet houden omdat je er zo nodig bicep curls moet doen!

Bij ons heb je van die opperhoofden die doodleuk een bankje onder het squatrack plaatsen om vervolgens te gaan benchen. Dat zou dan zogenaamd veiliger zijn wegens de safety bars. Als die safety bars dan ook daadwerkelijk hoger liggen dan het bankje zou het nog geloofwaardig zijn ???

de sigarettenrookwolk als je door de bar naar de zaal loopt

*ik haat ecto's die 1/20e reps maken met gewichten die veel te zwaar zijn en dan bij hun vriendjes beweren dat ze 'die dikke dumbbells' de baas kunnen
*mensen die stinken - oké je komt om te zweten, maar sommigen stinken naar oud zweet dat er al meerdere dagen opligt
*mensen die een bankje bezet houden en blijven lullen ipv hun sets te doen
*kerels die denken dat ze met een shake hun slappe training/slechte eetpatroon kunnen rechtzetten
*kerels die andere kerels 'tips' geven die totaal fout zijn
*kerels die schaduwboksen en vertellen hoe ze iemand hebben aangepakt (mocro's dus)
*vrouwen die zo'n strakke broek aanhebben dat je de cellulitis erdoorheen kan zien
* enz enz...

Maat van mij drukt altijd net zn peuk uit voordat ie gaat sporten...longinhoud van een Griekse Zeehond met astma
dat ZIJ roken maakt me maar weinig uit, maar dat ik met een gasmasker naar de zaal moet en dan na de oefening ofwel doodga van de dorst ofwel doodga door de rookgassen pffff

Man oh man, hou op, ik weet dat dit een bloedserieus topic is, maar ook door die filmpjes lig ik helemaal gevouwen onder de bank hier van het lachen!!!!

Maar okee, ook ik herinner me wel wat irritaties in de sportschool en deze zijn al vele malen genoemd hierboven:

- socializers / talkers,
- mensen die hun troep niet opruimen (ik ging nog wel eens aan de bak om de schijven op te ruimen) , zwaar of licht trainen, heb het besef dat je de trainingsruimte deelt en dat dus niet iedereen met hetzelfde gewicht traint als jij, toch?
- welness centres waarin zogenaamde gestudeerde mensen jou komen vertellen dat je het niet goed doet of te zwaar omdat ze je zien zweten of echt kracht zetten, ik hoor die kerel nog zijig verkondigen dat je hier kwam om je lekker te voelen en ontspannen in te spannen in plaats van zwaar gaan... "het is geen sportschool" zei hij nog, staand tussen de dumbbells en barbells en een overdaad aan cardioapparatuur ..... man, ik wist niet hoe gauw ik dat abbonnement weer ongedaan moest krijgen, toen .....

Grtz,

Aad ~ Doix

slechte muziek
mensen die niets opruimen
mensen die me aanstaren als ik aan het trainen ben
mensen die ik niet ken en niet wil kennen die tegen me beginnen te praten
mong*len die je na gaan doen
mensen die aan je gaan zitten
mensen die vragen als je nog lang bezig bent
mensen die vragen wat voor oefening ze moeten doen
mensen die stoer gaan doen als ze iets zwaarder doen dan jou terwijl ze 5/10 jaar ouder zijn
zo kan ik nog wel even door gaan xD

ja ik snap je wel maar dat vind jij.

maar als ik tgeen een vrouw zegt die iets meer vet% heeft maar die verders gewoon mooi gevormd is zou ik ook snel zeggen van daar hoef niks van af en dan zou ik het bedoelen als compliment.

maar ik begrijp je standpunt totaal je vind het gewoon irritant als mensen dat zeggen tegen je terwijl je zelf vind dat er veel meer af moet, zou ook zoiets wezen als ze tegen mij zeggen je bent gespierd genoeg.
Klopt...
Als je een complimentje wil maken zou ik wat anders zeggen (ik zeg nl. net dat er nog een pak spieren op moet, en vet vanaf!).
Neem een homegym en blijf vooral weg uit een openbare sportschool.

Mensen die me heletijd aankijken en precies kijken welke oefening ik doe en hoe zwaar etc.

Mensen die hun gewichten niet netejs terug hangen\zetten.
Stinkerds ga douchen voordat je gaat trainen dat 2 weken oude zweet laat je maar thuis.

Grappig vind ik dat je dudes ziet trainen met teveel gewichten en de oefening amper half goed uitvoeren ne maar omzich heen kijken om er andere kijken hoe geweldig veel gewicht ze erop zetten whahwhawha :D

Ik had vandaag een erg vreemde situatie. Eerst hield een kerel het gunrack bezet, en ik had hem nodig omdat ik flink wat setjes military press ging doen. Mocht ik hem eindelijk gebruiken en had ik er net 2 van de 8 setjes opzitten, komt ie terug, of hij zo weer mocht.
Maarja, gezegd dat ik hem nog wel even nodig had. Ben ik uiteindelijk klaar, komt ie naar me toe, zegt ie dat dat ook wel wat sneller mocht, om vervolgens te gaan curlen in het gunrack.

Klapdebiel.

Superdudes!!:mad:

als er iemand rondloopt die groter is dan mij:(

Als er geen mooie meiden zijn in de gym :(

dat de gym snachts gesloten is.......ze moeten hem 24u perdag opengooien!!!!!!!:D;)

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

wat een ander in de gym intresseert me echt geen ene **** ik kom daar om te trainen ik merk eigenlijk niet dat er andere mensen zijn:p:p:p:p:p

Mooiboys die constant praten over hoeveel ze gezopen hebben, vroeg maandag aan zo'n hennie of hij er thee bij wou hebben met een koekje, wat een stumpert.

En hij was helemaal trots op het feit dat hij 10 keer 40kg kon benchen.. en een top benchste van 60kg...

Stakkers..

EN HET ERGSTE NOG, hij was helemaal trots op zijn benen, echt van die fragiele lucifers houtjes.

Blij als dat volk weer oprot

Terug
Naar boven