AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die alleen maar b**chen over AAS terwijl ze er geen k*t van weten.

Pikkies die schijnboxen met halters van 2 kilo en dan shhh shhh shhh doen.

- Het laten stuiteren van gewichten
- Mensen die geen handdoek meenemen
- Superdudes

Stinkende mensen, reeds voordat ze begonnen zijn met trainen. Er lopen soms van die asocialen rondt, die na de training van de vorige dag niet eens gedoucht hebben en dan met die vieze belegen lijflucht weer gaan trainen.

De laatste tijd erger ik me vooral aan de begeleiders van de sportschool. Ze zitten redelijk vaak slechts op een metertje of 2 van iemand die hardnekkig bezig is zichzelf een blesure te bezorgen en die klojo's trekken hun bek niet open!

Mensen die veeeel groter als mij zijn :(:P

-Slechte muziek
-Ouwe luitjes die je dom aan zitten te kijken als je lekker zwaar bezig bent
-Een bezet apparaat die ook nog es verkeerd word gebruikt

-Mensen die bananen vastknopen aan dumbbells en denken dat ze door extra koolhydraten sterker worden.
-Mensen die geen schoenen aan hebben in de gym, en vervolgens van die zweetkakvoeten hebben
-Mensen die trainen in een spijkerbroek
-Mensen die hun kleinkinderen/neefjes/nichtjes van hele jonge leeftijd meejnemen alsof het een speelzaal is
-Mensen die met een gitaar op de loopband gaan sprinten en ook nog proberen te spelen

[
-Mensen die met een gitaar op de loopband gaan sprinten en ook nog proberen te spelen[/QUOTE]

huh? wat voor hippie sportschool zit jij?

Aan mannen die serieus denken dat je het als vrouw kan waarderen dat ze een gesprek met je aanknopen terwijl je vet geconcentreerd, buiten adem, zwetend en rood aangelopen op de cross trainer staat.....:mad:
En dan vriendelijk blijven he..want je ziet elkaar nou eenmaal bijna dagelijks..dus vooral aardig blijven...en hopen dat het moeilijk kunnen uitbrengen van woorden en wegwrijven van zweet al hint genoeg is..dat het even niet uitkomt haha.. maar vaak lijken mannen dat niet te signaleren, denk dat ze verwachten dat alle vrouwen met een zodanig lage hartslag trainen dat ze vrolijk door kunnen keuvelen! daar heb ikoverigens ook een hekel aan, aan die vrouwen.. oh, erg, lijk is..maar ben eigenlijk heel aardig.. :)

oja, en van die mensen die bij je apparaat komen drentelen, hun handoekje in de aanslag, afwachtende blik in hun ogen... aarggh, je zou toch denken dat ze zien dat je bezig bent..

Ik irriteer me niet zo snel gelukkig.

Alleen aan mensen die me aan zitten te staren.

En verder heb je zooooveel mensen die onzin verkondigen over trainen/eten/aas/alles. Ik reageer er niet eens meer op, heeft toch geen zin. Heb ook wel is moeite gedaan mensen te leren squatten en deadliften maar het is allemaal een hopeloze zaak. Alleen maar luie pussies die wel spiermassa willen zolang ze er niks voor hoeven te doen.
Maar ik laat ze lekker en ondertussen ben ik de enige die mn woorden waarmaakt ;)

Stinkende mensen, reeds voordat ze begonnen zijn met trainen. Er lopen soms van die asocialen rondt, die na de training van de vorige dag niet eens gedoucht hebben en dan met die vieze belegen lijflucht weer gaan trainen.

Haha, zo is er bij ons ook één. :roflol:

Als je s'avonds sowieso al weinig tijd hebt en je werkt in de bouw ga je heus niet douchen trainen en dan weer douchen hoor.

Mensen die de hele tijd achter je aan lopen en je aanstaren en na elk setje die je ergens doet, net hetzelfde gaan doen. En als ze klaar zijn je aankijken met een blik van 'kijk ik kan het ook'.
Wtf?

Mensen die de hele tijd achter je aan lopen en je aanstaren en na elk setje die je ergens doet, net hetzelfde gaan doen. En als ze klaar zijn je aankijken met een blik van 'kijk ik kan het ook'.
Wtf?

:roflol: nog nooit iemand weten doen.

Moet dit eigenlijk ook eens gaan doen bij zo een paar sukkels in men gym die ik niet moet.

Altijd kei ruig aan het doen en het roepen bij hun setjes.
Zal ik ze eens showen dat het pussyweights zijn :D

:roflol: nog nooit iemand weten doen.

Moet dit eigenlijk ook eens gaan doen bij zo een paar sukkels in men gym die ik niet moet.

Altijd kei ruig aan het doen en het roepen bij hun setjes.
Zal ik ze eens showen dat het pussyweights zijn :D

Niet te geloven idd dat er zo freaks rondlopen, maar van u kan ik het nog begrijpen, haha :D J/K...

Ok ja, kan je doen. Maar doe dat dan niet als ik bv. met 5x5 bezig ben en dan gaan proberen om er toch één rep uit te persen... Snap niet waar die mee bezig is mja. Zou het hem misschien beter eens vragen? :p

Niet te geloven idd dat er zo freaks rondlopen, maar van u kan ik het nog begrijpen, haha :D J/K...

Ok ja, kan je doen. Maar doe dat dan niet als ik bv. met 5x5 bezig ben en dan gaan proberen om er toch één rep uit te persen... Snap niet waar die mee bezig is mja. Zou het hem misschien beter eens vragen? :p

Als hij je volgt, ga de meest debiele zelfverzonnen oefeningen doen.

Zien of hij het ook doet :D

Als hij je volgt, ga de meest debiele zelfverzonnen oefeningen doen.

Zien of hij het ook doet :D

Haha ok, nice one! :D
Ga eerst eens pullthroughs etc. gaan doen. Kijken of die volgt:p
En dan zelf wat idiote dingen gaan uitvinden. Suggesties? :P

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Morgen moet ik toevallig max'en op push press.
MF, kijken wat hij dan gaat doen met het gewicht :p

Terug
Naar boven