Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wat een frustratie jerlmerF. Bij ons lopen er ook ventjes die een tijdje terug moeite hadden met de losse stang en nu 60kg bankdrukken. Mogen ze best trots op zijn hoor, who cares.

het was meer op de manier hoe ze het zeiden, dat irriteerde me

Als het dedicated gasten waren dan had het me niet geirriteert.

Mensen die Rippetoe afkraken omdat ze denken dat 3 oefeningen per training veel te weinig is om te groeien.

de sigarettenrookwolk als je door de bar naar de zaal loopt

Of bij de voordeur..Bah!

en..ik irriteer me altijd aan dat er soms dames op een cardio apparaat staan en dat ik dan denk van Hallo? op zo'n ding moet je bewegen om vet te verliezen..geen druppeltje zweet en op een tempo ?!? pfff..

of vrouwen die teveel cardio doen en er daardoor lelijk mager uitzien.

- mensen die bezweet de apparaten verlaten
- mensen die een cardio apparataat bezet houden OM tv te kijken en ondertussen NIET bewegen...
- instructeur zonder goede kennis/ervaring
- sommige blikken van mensen als ik hard aan het trainen ben en dan de opmerking krijg (verbaal en non-verbaal) dat ik niet zoveel moet trainen omdat ik anders heel breed ga worden...
- mensen zonder goede kennis die denken het beter te weten...en vervolgens alleen maar staan te cardio-en en te legpressen met 10 kg.

Mensen die jaloers naar mij kijken.

Zij bedoeld denk ik dat mensen het desbetreffende apparaat dan niet droog maken na het trainen.

Laatst bewerkt:
Wat een leuk gedichtje PilatesMeisje, alsof die zo van een tegeltje bevestigd aan grootoma's keukenmuur is komen rollen!

Mensen die duidelijk veel te breed en gespierd (als in breder dan ik ben) zijn en toch werksets deadlifts doen met 60 kilo. (als ze al deadliften)

Stakkers die niet weten waarmee ze bezig zijn:S

Vandaag ook, zo'n dikke die elke toestel afgaat, 3x zwaar gewicht wegdrukt en daarna breed gaat lopen!

Henkie's die commentaar geven als je aan het squaten of deadliften bent dat het slecht voor je benen en rug is, dat is echt ZO focking retarded

mensen die denken dat ze echt ALLES beter weten

Terug
Naar boven