Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij ons wordt door het personeel ook altijd nog even een schijfje hier en daar even opgeruimd als iemand het toch per ongeluk vergeet.
Laatst was er wel een pipo die bij het squaten 100kg aan de bar liet zitten. Daarna wilde een kleine dame van 50kg squaten. Die moest eerst alles er af halen. Ik heb haar maar geholpen voordat er ongelukken gingen gebeuren.
Wat is squaten?
 
f04ce6f1-fc5a-41b1-884e-a81e36b19c53.jpg
 
Gisteren...
Kerel spreekt me aan over zijn voorbije weekend en is blijkbaar niet sociaal aangelegd...
want hij heeft niet door dat als iemand oortjes in heeft met muziek, dat heel waarschijnlijk wil zeggen: Leave me the fuck alone while I am training...
 
Gisteren...
Kerel spreekt me aan over zijn voorbije weekend en is blijkbaar niet sociaal aangelegd...
want hij heeft niet door dat als iemand oortjes in heeft met muziek, dat heel waarschijnlijk wil zeggen: Leave me the fuck alone while I am training...

Nou sorry hoor. Loop ik de volgende keer wel naar mat toe die doet niet zo moeilijk.
 
Gisteren...
Kerel spreekt me aan over zijn voorbije weekend en is blijkbaar niet sociaal aangelegd...
want hij heeft niet door dat als iemand oortjes in heeft met muziek, dat heel waarschijnlijk wil zeggen: Leave me the fuck alone while I am training...

Hij wilde gewoon wat aandacht. Niks mis mee toch.
 
Nou sorry hoor. Loop ik de volgende keer wel naar mat toe die doet niet zo moeilijk.

Wel laat ik het zo zeggen...
Ik werk 7 dagen op 7 en heb ook een gezin dat wat tijd met mij wil doorbrengen. Dus tracht ik mijn tijd in de gym zo efficiënt mogelijk te benutten.
Dus nee, ik heb geen tijd om elke dag in de gym ook nog eens een half uur te praten over koetjes en kalfjes zoals de meesten doen. Ik vertrek naar mijn werk om 6u30 en kom om 18u of 18u30 thuis.
Dan wil ik ook geen tijd verliezen in de gym om te trachten om 20u terug thuis te zijn en dan heb ik nog een uurtje of 2 met mijn vrouw en mijn zoontje.
En ja dan vind ik het soms irritant als mensen dat niet snappen.
Als ik sommigen zie: die spenderen dagelijks 2 tot 3u in de gym waarvan ze makkelijk een uur praten links en rechts.
Ik heb daar de tijd niet voor
 
Back
Naar boven