- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit vind ik ook een raar zicht, Als er mannen rondlopen waarbij hun tepels langs hun tanktop steken vind ik het best akward.Die overdreve uitgesneden tanktops. Het ziet er meestal niet uit en ze zweten alle bankjes onder.
Dit vind ik ook een raar zicht, Als er mannen rondlopen waarbij hun tepels langs hun tanktop steken vind ik het best akward.

Draag ik hier thuis ook vaakIk draag zulke dingen nooit meer. Zweten als een buffel en het loopt overal, alsof je geen t shirt meer aan hebt. T-shirts met afgesneden mouwen veel fijner![]()
goedkoop oversized t shirt en dan de mouwen er vanaf knippen
ziet er zo slecht nog niet uit
Die heb ik uiteraard ook..En dan van die shirtjes 'no I'm not on steriods' ja dat valt te zien ook![]()
Dat ding is overigens net een vodje wat om me heen hangt, maar heb ehm ook al mega lang. Is uiteraard zelfspot..I see what you did there..Het boeit mij niet of iemand smal is of niet. Het is meer dat die smalle ventjes er zo te koop mee lopen dat ze natty zijn. Alsof dat de rede is waarom ze na 14 jaar trainen nog steeds maar enkele reps met 80 kg pakken op de bench. Nee dat komt natuurlijk niet door een poepmanier van trainen en eten als een klein meisje.
Ik denk dat ik naturel best een prima fysiek heb..

Dat was ik..sorry! Pompen of verzuipen..De mong**l voor me die al een uur aan een stuk het kabel station in beslag neemt.
Die overdreve uitgesneden tanktops. Het ziet er meestal niet uit en ze zweten alle bankjes onder.
Ik ontken allesDit vind ik ook een raar zicht, Als er mannen rondlopen waarbij hun tepels langs hun tanktop steken vind ik het best akward.
Tepels bedekt mag wel hoor, op zijn minst zo een zwart kruisje met tape erover plakkenDie heb ik uiteraard ook..Dat ding is overigens net een vodje wat om me heen hangt, maar heb ehm ook al mega lang. Is uiteraard zelfspot..
I see what you did there..
Het is uiteraard niet te vergelijken met sommige die zich helemaal volproppen met wat ze maar tegenkomen..
Dat was ik..sorry! Pompen of verzuipen..
Ik ontken alles
Ik ontken alles

Ik heb van die tepelkwastjes, is dat ook goed?Tepels bedankt mag wel hoor, op zijn minst zo een zwart kruisje met tape erover plakken![]()
Doet me denken aan mensen in mijn directe kring die al jaren trainen en alleen maar zooi vreten. Maar wel mij beschuldigen van anabolen omdat ik wel fatsoenlijk eet en train en dus gewoon progressie maakHet boeit mij niet of iemand smal is of niet. Het is meer dat die smalle ventjes er zo te koop mee lopen dat ze natty zijn. Alsof dat de rede is waarom ze na 14 jaar trainen nog steeds maar enkele reps met 80 kg pakken op de bench. Nee dat komt natuurlijk niet door een poepmanier van trainen en eten als een klein meisje.

Het is uiteraard niet te vergelijken met sommige die zich helemaal volproppen met wat ze maar tegenkomen..![]()

Doet me denken aan mensen in mijn directe kring die al jaren trainen en alleen maar zooi vreten. Maar wel mij beschuldigen van anabolen omdat ik wel fatsoenlijk eet en train en dus gewoon progressie maak![]()
Ga hoe dan ook ooit juicen maar net als met trainen , als ik het doe wil ik het wel goed doen en volledig weten waar ik mee bezig benMaar jij hebt echt een respectabel fysiekGooi er eens wat juice in! Monster ga je worden.

Ga hoe dan ook ooit juicen maar net als met trainen , als ik het doe wil ik het wel goed doen en volledig weten waar ik mee bezig ben![]()
Ik weet niet waarom maar ik stel deze verhalen verschrikkelijk hard op prijsHet is weer tijd voor een sterk verhaal.
Toen ik vroeger in Malawi woonde had ik een goede vriend, Gary. Een Franstalige Canadees die als ontwikkelingswerker natuurkunde doceerde aan de universiteit van Zomba. Gary had, gezien zijn uiterlijk, waarschijnlijk zowel Afrikaanse als Europese genen. Ik, racist zoals bijna iedereen, vond dat hij een grove kop had met zijn brede neus en dikke lippen maar de dames dachten er anders over, want hij was de meestbegeerde vrijgezel van de stad.
Gary vroeg me of ik in de zomervakantie meeging op een lange fietstocht naar de bergen in het noorden. Klonk aantrekkelijk, maar ik had al andere plannen. Mijn broer kwam me namelijk opzoeken om samen motor te rijden. Toen we weer terug waren in Zomba begon op een ochtend Dilly de Labrador hard te blaffen en mijn broer zei: "er staat onderaan de oprijlaan een n*ger te roepen, ga es kijken wat hij wil." Bijna elke dag stond er wel een Malawier te roepen of er een baantje beschikbaar was. Ze durfden vaak niet naar het huis te komen omdat ze bang waren van de hond, vooral een zwarte hond boezemde angst in i.v.m. associatie met zwarte magie.
Het bleek Gary te zijn, die ook bang was van blaffende honden. Maar wat zag hij eruit! Over zwart gesproken, Gary was werkelijk pikzwart geworden tijdens zijn fietstocht, terwijl hij 'normaal' een nog lichtere huid had dan ik. Bovendien zat hij helemaal onder de restanten van schaafwonden. De dictator uit die tijd, president for life dr. Banda, had bevolen dat 'Mzungus' (blanken) nooit mochten worden gemolesteerd, en daar werd echt naar geluisterd. We konden dus gewoon met onze racefiets of mountainbike op de autowegen rijden als we dat wilden, terwijl de fietsende autochtone bevolking goed moest opletten om tijdig een veilig heenkomen te kunnen zoeken in de onverharde berm als er een auto aankwam.
Gary had dus aanvankelijk, als witte, ongedeerd over het asfalt kunnen fietsen terwijl automobilisten beleefd met een boog om hem heenreden, maar was later van de weg gereden in zijn zwarte versie.

Samenvatting?Ik weet niet waarom maar ik stel deze verhalen verschrikkelijk hard op prijs![]()
Afrikanen rijden anderen afrikanen van de weg en hebben schrik van zwarte honden.
Gary had dus aanvankelijk, als witte, ongedeerd over het asfalt kunnen fietsen terwijl automobilisten beleefd met een boog om hem heenreden, maar was later in zijn zwarte versie van de weg gereden .