ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Onnodig racistisch dit. Kaarten!!!Ik zie er dan weer niet uit als een poepneger, zo heeft iedereen wel iets.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onnodig racistisch dit. Kaarten!!!Ik zie er dan weer niet uit als een poepneger, zo heeft iedereen wel iets.
Ik zie er dan weer niet uit als een poepneger, zo heeft iedereen wel iets.

Is dit geen oxymoron?
Kijk maar in de spiegel

Geen idee, ik zeg ook maar wat.
Nee
Een buffe Aziaat
Dat is inderdaad helemaal kut. Vooral als het een groepje is van 3 ‘bro’s’. Vooral slap gelul en weinig trainen. Wel de apparatuur bezet houden. GrreeDe mong**l voor me die al een uur aan een stuk het kabel station in beslag neemt.
Bij de Basic had je ook zon vrouw die dat ding elke x bezet hield voor minstens 1 uur.Dat is inderdaad helemaal kut. Vooral als het een groepje is van 3 ‘bro’s’. Vooral slap gelul en weinig trainen. Wel de apparatuur bezet houden. Grree
Inderdaad.Dat is inderdaad helemaal kut. Vooral als het een groepje is van 3 ‘bro’s’. Vooral slap gelul en weinig trainen. Wel de apparatuur bezet houden. Grree
Zal ik je een geheimpje vertellen, ben half Nederlands.

Zie aan de nieuwe profielfoto dat je schouders er meer uitpoppen en meer defenitie op de bi/tri allesinds.Momenteel mensen die zomaar komen binnenvallen terwijl ze niet gereviseerd hadden, weet niet hoe lang ze dit wensen vol te houden want ze kunnen iedereen via de check ins and outs gewoon volgen. Had 45 min om met losse gewichten te trainen, hooguit 20 min gebruik van kunnen maken omdat het te vol zat met people die daar niet hoorden te zijn, dit waait hoop ik snel over...
Zie aan de nieuwe profielfoto dat je schouders er meer uitpoppen en meer defenitie op de bi/tri allesinds.
Ach zo lang je geen podium ambities hebt, tijd zat