MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Weet niet of jullie dit bekend voorkomt maar als je een beetje in daluren traint (heel vroeg in de ochtend bijvoorbeeld) in de gyms waar ik kom, dan krijg je te maken met schoonmakers. Zijn vaak hele vriendelijke oudere vrouwen, maar ze hebben geen flauw idee van hoe het er aan toe gaat in de gym. Soms zit ik ff te rusten tussen zware sets squats en komt zo’n wijf het squatrack een poetsbeurt geven incl het dweilen van de vloer.

Je zal maar uitgleiden met 160kg in je nek. Fucking hell
Bij de Big gym hier heeft de manager nogal eens een rare bui. De (Incline) benchpresses hebben plek om schijven op te hangen die je niet gebruikt. Handig bij gebrek aan voldoende van die losse dingen. Die vrouw besluit regelmatig om die schijven op de grond te smijten terwijl mensen de benches gebruiken 😂 heb al meermaals gezien hoe iemand bijna zo'n schijf op z'n voeten krijgt.

Mirakel dat ze er nog werkt.

Vrouwen met een veel te lekkere kont in een strakke broek .... hele focus weg ...grrr
Vind je dat erg? Ik neem rustig een paar extra minuten om weer te focussen als het moet.

Het leven is te kort om niet te genieten van vrouwelijk schoon. Zeker niet als
Ze het zelf duidelijk willen tonen.

Ik zal geen gymnaam noemen, maar heb nog nooit iemand de apparatuur zien schoonmaken in mijn gym. Als ik daar na het trainen mijn handen grondig was, verkleurt het water dat van mijn handen loopt gewoon donker. De oudere barbells zijn daar zo smerig dat je de knurling nauwelijks meer ziet of voelt. Zit helemaal vol met vuil.
Ja bij mij ook. Soms vergeet ik mn handen te wassen voordat ik iets eet daarna. Love it.

Vind je dat erg? Ik neem rustig een paar extra minuten om weer te focussen als het moet.

Het leven is te kort om niet te genieten van vrouwelijk schoon. Zeker niet als
Ze het zelf duidelijk willen tonen.
Ik kan me dan pas weer focussen na het lossen dus kan vervelend zijn

Chicks die 10 kilo squatten met een pussypad en een bench bij de smitmachine en niet even de moeite nemen om op te ruimen.

Chicks die 10 kilo squatten met een pussypad en een bench bij de smitmachine en niet even de moeite nemen om op te ruimen.

Ik erger me in het algemeen dood aan de meeste vrouwen in de gym. Hebben ze toch goed gezien in al die moslimlanden dat je ze gewoon apart moet houden

Ik erger me in het algemeen dood aan de meeste vrouwen in de gym. Hebben ze toch goed gezien in al die moslimlanden dat je ze gewoon apart moet houden
De vrouwenhaat is compleet. Het doet me deugd dat echt iedereen een moeder heeft en daarom kan ik dit niet heel serieus nemen. Of lrijg ik hier zelfs incel vibes? :roflol:

Ik niet. Goed uitzicht, ze bezetten zelden de plekken waar ik wil trainen, gedragen zich netjes.

Ik heb meer een hekel aan groepjes 16-20 jarigen die met zes komen trainen en dan de bench twee uur bezet houden met zijn allen. Sterf dan een pijnlijke dood.

Vandaag toch gaan trainen.
Drie mensen hebben twee power racks gedurende 80 minuten bezet voor het doen van pull ups met elastieken. Het ergste is dat er een aparte toren staat speciaal voor mensen die pull ups willen doen.
En toen ze klaar waren lieten ze de vier "steps" (of hoe noemen die opstabelbare crap?) gewoon in het rack staan. Heb ze gewoon van het rack platform geduwd. Kan me echt geen ruk meer schelen. Ik moet wel toegeven dat de kerel die daar werkt de boel wel in de gaten houdt en de boel zelf helpt op te ruimen maar hij zegt niks tegen die eikels. Hij is nog heel jong...

Twee idioten staan te curlen tegen het dumbell rack, en leggen dan hun gewichten bovenop andere gewichten omdat ze die niet even op de grond of zo willen leggen. De benches worden niet gebruikt.... alleen maar als tafeltje voor fles en gsm....
Ik begrijp die mensen niet.
Terwijl ik aan het benchen ben, even de schouder testen, komt een koppeltje naast mij preacher curlen. Ze zetten het bankje op 30 cm van mijn heup....
HOE DOM KAN JE ZIJN?

Vorige keer was ik aan het front squatten, gaat een idioot met zijn vriend zitten kletsen tegen de pilaar die grenst aan m'n rack. Als ik fail dan krijgt hij de linkersleeve met gewichten op z'n kop.
Ik begrijp het niet. De gemiddelde intelligentie in die club lijkt lager dan die van een insectenverzameling.

Laatst bewerkt:
Ik heb beroepsmatig insecten verzameld en doodde ze door "pinching". Probeer die fail als dit voor jou te ver gaat.

Vandaag toch gaan trainen.
Drie mensen hebben twee power racks gedurende 80 minuten bezet voor het doen van pull ups met elastieken. Het ergste is dat er een aparte toren staat speciaal voor mensen die pull ups willen doen.
En toen ze klaar waren lieten ze de vier "steps" (of hoe noemen die opstabelbare crap?) gewoon in het rack staan. Heb ze gewoon van het rack platform geduwd. Kan me echt geen ruk meer schelen. Ik moet wel toegeven dat de kerel die daar werkt de boel wel in de gaten houdt en de boel zelf helpt op te ruimen maar hij zegt niks tegen die eikels. Hij is nog heel jong...

Twee idioten staan te curlen tegen het dumbell rack, en leggen dan hun gewichten bovenop andere gewichten omdat ze die niet even op de grond of zo willen leggen. De benches worden niet gebruikt.... alleen maar als tafeltje voor fles en gsm....
Ik begrijp die mensen niet.
Terwijl ik aan het benchen ben, even de schouder testen, komt een koppeltje naast mij preacher curlen. Ze zetten het bankje op 30 cm van mijn heup....
HOE DOM KAN JE ZIJN?

Vorige keer was ik aan het front squatten, gaat een idioot met zijn vriend zitten kletsen tegen de pilaar die grenst aan m'n rack. Als ik fail dan krijgt hij de linkersleeve met gewichten op z'n kop.
Ik begrijp het niet. De gemiddelde intelligentie in die club lijkt lager dan die van een insectenverzameling.
Waarom spreek je ze er niet gewoon op aan in plaats van je alleen maar te ergeren en druk te maken?

Oh wacht, ik had mezelf voorgenomen geen taalfouten meer te corrigeren... :aai:
On topic: Ik erger me niet snel in de sportschool. Train inmiddels al weer 7 jaar in een grote commerciële gym, dus ik ben wel wat gewend qua vreemd gedrag. Zaken waar je geen invloed op hebt, kun je maar beter van je af laten glijden. Je daaraan ergeren is toch verspilde moeite. Of je zoekt een andere sportschool. Maar zodra het gevaarlijk wordt (de situaties die @yasmine beschrijft) mag je diegene daar sowieso op aanspreken. Heb 1x meegemaakt dat een tiener tegen het uiteinde van de bar liep, terwijl ik halverwege een squat zat. Gelukkig wist ik me nog te corrigeren en hield mezelf staande, maar toen moest ik me wel even inhouden om niet fysiek uit te halen naar die knul...

Laatst bewerkt:
On topic: Ik erger me niet snel in de sportschool. Train inmiddels al weer 7 jaar in een grote commerciële gym, dus ik ben wel wat gewend qua vreemd gedrag. Zaken waar je geen invloed op hebt, kun je maar beter van je af laten glijden. Je daaraan ergeren is toch verspilde moeite. Of je zoekt een andere sportschool. Maar zodra het gevaarlijk wordt (de situaties die @yasmine beschrijft) mag je diegene daar sowieso op aanspreken. Heb 1x meegemaakt dat een tiener tegen het uiteinde van de bar liep, terwijl ik halverwege een squat zat. Gelukkig wist ik me nog te corrigeren en hield mezelf staande, maar toen moest ik me wel even inhouden om niet fysiek uit te halen naar die knul...
De man die ik eens de sportschool uitgezet heb, liep ook regelmatig tegen mijn halter aan terwijl ik aan het bankdrukken was...

• Haha
Waarderingen: 6am
Ik heb eens gehad dat iemand in m’n rust een 20kg schijf van m’n stang had gepakt. Had het niet opgemerkt, wou m’n setje beginnen en ‘wtf?’

Classic fit for free in Arnhem centrum. Was ook wel vaker gedoe tussen mensen daar. Niet gek dat ik maar overgestapt ben op een homegym..

De man die ik eens de sportschool uitgezet heb, liep ook regelmatig tegen mijn halter aan terwijl ik aan het bankdrukken was...
Wtf! Gewoon eigenhandig klanten buiten zetten die dingen doen die jouw niet bevallen? Jammer dat ik daar geen getuige van was. Ben wel benieuwd hoe dat in z'n werk ging...

Maar eh... je zegt 'regelmatig'. Kan ik daaruit afleiden dat hij het met opzet deed?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven