- Waardering
- 8.803
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is goed, kom er zo aanJe bent een grote jongen, laat eerst maar eens zien of je het zelf kan![]()

Als mijn dochter zulke rondingen had zoals jij, met dito hoog uitgesneden splits in de jurk of gymshorts die omhoog kruipen en dito buste die de aandacht vraagt, dan zat er wel meer in dat tasje van enkel die spray.
Een foto van papa bijvoorbeeld in zijn prime time![]()
Zoals her en der hierboven, bedoel je?Er wordt hier wel meer goedbedoeld advies gegeven dat in de praktijk niet altijd even handig uit zal pakken.

Dit bedoel ik dus. Als man snap ik zoiets ook niet helemaal, maar weet wel dat het gebeurt.De laatste man waar ik geen gesprek mee aan ging heeft mij na m'n training achtervolgt tot in m'n straat. Dus sorry dat ik voorzichtig ben.
"ja wil je ook een puntje?"En als je er een flauwe grap van maakt dan? Zo van, ben je weer lekker je kaken aan het trainen met dat geouwehoer van je?
The f**k is dat?
Hernia
Dat stukje weefsel is van de hernia?
Unkown muscle mass, unlock je na 10 jaar blasten.Dat stukje weefsel is van de hernia?
Maar wat is het?
Dit bedoel ik dus. Als man snap ik zoiets ook niet helemaal, maar weet wel dat het gebeurt.
Ik heb jaren in de horeca gewerkt en we moesten soms meisjes/vrouwen echt verlossen van een heel vervelende kerel.
Mij gebeurt dat natuurlijk ook niet, ik ben 1,96 en rond de 100 kilo… en het is dan makkelijk zeggen dat je iemand een grote bek moet geven.
Trouwens wel kut dat je echt die pepperspray denkt nodig te hebben. Jammer dat het blijkbaar zo onveilig is geworden.
Wellicht

Ik log daar mijn training op.
Wat