AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Waarschijnlijk denken wij mannen er over het algemeen gemakkelijker over. Ik kan me ook niet goed voorstellen hoe je je voelt in zo'n situatie.
Ik denk dat ik het zou laten escaleren, omdat ik niet zo ' behandeld ' zou willen worden.
Maar of dat de juiste oplossing is?

Je bent een grote jongen, laat eerst maar eens zien of je het zelf kan :aai:
Is goed, kom er zo aan :heart:

Zonder gekheid, je moet gewoon duidelijk tegen zo iemand zijn wat ik eerder zei. je eigen bang maken dat je niet meer durft te trainen is gewoon niet normaal.
Hoe zwaar hij ook is maakt niets uit, hij zal je heus niets doen in gym binnen. Blijf op redelijke afstand en maak hem duidelijk dat je komt om te trainen en met rust gelaten wilt worden, en totaal geen belang hebt bij mannen. liefst met meer mensen erbij en maak een melding bij de gym/ floormanager !

Vanaf 40 sec.

Laat jij eens zien hoe sterk jij bent!

Foto van voor je tweede hernia :trollface:

IMG_8229.jpeg

Chapter 1, 2016:
1696694667918.png

Chapter 2 2018
1696694564020.png

Bijlagen

• 1696694564144.png
    1696694564144.png
    1,1 MB · Weergaven: 34
De laatste man waar ik geen gesprek mee aan ging heeft mij na m'n training achtervolgt tot in m'n straat. Dus sorry dat ik voorzichtig ben.
Dit bedoel ik dus. Als man snap ik zoiets ook niet helemaal, maar weet wel dat het gebeurt.

Ik heb jaren in de horeca gewerkt en we moesten soms meisjes/vrouwen echt verlossen van een heel vervelende kerel.

Mij gebeurt dat natuurlijk ook niet, ik ben 1,96 en rond de 100 kilo… en het is dan makkelijk zeggen dat je iemand een grote bek moet geven.

Trouwens wel kut dat je echt die pepperspray denkt nodig te hebben. Jammer dat het blijkbaar zo onveilig is geworden.

Dit bedoel ik dus. Als man snap ik zoiets ook niet helemaal, maar weet wel dat het gebeurt.

Ik heb jaren in de horeca gewerkt en we moesten soms meisjes/vrouwen echt verlossen van een heel vervelende kerel.

Mij gebeurt dat natuurlijk ook niet, ik ben 1,96 en rond de 100 kilo… en het is dan makkelijk zeggen dat je iemand een grote bek moet geven.

Trouwens wel kut dat je echt die pepperspray denkt nodig te hebben. Jammer dat het blijkbaar zo onveilig is geworden.

Dat allerlei creeps achter lekkere meiden aanzitten is van alle tijden, hoor. Ik denk zelfs dat het vroeger misschien nog wel erger was. Nu is er meer (sociale) controle overal.

Smartphone tokkelen tijdens training

Ukulele tokkelen tijdens de training.

Terug
Naar boven