apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Ik train tegenwoordig op een tokkelbaan, nergens last van.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik train tegenwoordig op een tokkelbaan, nergens last van.
Je hoeft heus niet in elk topic te reageren of je mening te geven![]()
Dat stukje weefsel is van de hernia?
Maar wat is het?
En nu? Weer beter? Of blijft het de rest van je leven ruk?Dat stuk weefsel is een groot deel van een tussenwervelschijf, welke microchirurgisch is verwijderd. Pijnklachten van een hernia zijn het resultaat van de situatie waarbij het vlies dat de tussenwervelschijf beschermt en daar houdt waar het hoort, slapper wordt onder de druk van de ruggenwervel, waarbij het vlies ook kan scheuren. Dat laatste was twee keer het geval bij mij en dan ligt er zo’n 4-5cm weefsel op je zenuwen te drukken. Dat resulteert in een shitload aan medicatie en een chirurgische ingreep, want dat weefsel gaat, eenmaal vrij, nooit meer naar huis achter zijn vliesje.
Kiespijn komt in de buurt, maar doe maar gerust x miljoenmiljard.
En nu? Weer beter? Of blijft het de rest van je leven ruk?
Wat was de oorzaak? Liften?
Rennen is er niet echt bij, ja soort van ala Lucille Werner,

Maar wel kut maat, damn. Hopelijk dat ze er met moderne medische wetenschap iets op vinden in de nabije toekomst.

Ik heb mijn trainingen old skool op papier
Ik gebruik een app. Houdt alles bij. 👍🏼
Maar waar erger je je aan?Ik irriteer me eigenlijk nergens aan. Doe gewoon mijn ding zonder van iemand eigenlijk wat aan te trekken. Scheelt misschien dat ik meteen als de deuren open ga sporten en het vaak niet zo druk is.
Gisteren hebben me kinderen met me koptelefoon rond gelopen en kwam er vandaag achter in de sportschool dat deze aan 1 kant geen geluid meer geeft.
Dat is dan wel het meest vervellende wat ik mee maak in de gym.
Van die gasten die zwaarder curlen dan ik

Ik kwam vroeger vaak in mijn spijkerbroek en wollen trui trainen en trok dan bij het poseren af en toe een laagje uit.Shirtloos trainen en stinken, terwijl shirtloos trainen tegen de regels is. Ook al is het in de nacht.
Ik heb ook als barman in discotheken en cafés gewerkt en er kwamen elk weekend wel meisjes/dames af die zeiden dat ze werden lastig gevallen. 9/10 is het ook zo, soms is de vrouw wel eens het vervelende jong, dus goed oppassen wie je buiten zet als de dames komen vragen dat ze worden lastig gevallen.Dit bedoel ik dus. Als man snap ik zoiets ook niet helemaal, maar weet wel dat het gebeurt.
Ik heb jaren in de horeca gewerkt en we moesten soms meisjes/vrouwen echt verlossen van een heel vervelende kerel.
Mij gebeurt dat natuurlijk ook niet, ik ben 1,96 en rond de 100 kilo… en het is dan makkelijk zeggen dat je iemand een grote bek moet geven.
Trouwens wel kut dat je echt die pepperspray denkt nodig te hebben. Jammer dat het blijkbaar zo onveilig is geworden.
) die me wou opwachten. Is niet slim als we altijd met heel de crew+buitenwippers etc ongeveer samen vertrokken. En de meesten hebben ook niet door hoeveel man er in sommige zaken werken 
In "ouderwetse" sportscholen is er meestal sociale controle.Ik heb ook als barman in discotheken en cafés gewerkt en er kwamen elk weekend wel meisjes/dames af die zeiden dat ze werden lastig gevallen. 9/10 is het ook zo, soms is de vrouw wel eens het vervelende jong, dus goed oppassen wie je buiten zet als de dames komen vragen dat ze worden lastig gevallen.
Ook al gehad dat na mijn shift zo'n kutkerel (ik ga de nationaliteit niet vernoemen want ik weet het niet maar bij zuiderse types gebeurde dit vaker) die me wou opwachten. Is niet slim als we altijd met heel de crew+buitenwippers etc ongeveer samen vertrokken. En de meesten hebben ook niet door hoeveel man er in sommige zaken werken
![]()
Dat is al snel toch.

Dat snap ik, heeft totaal geen zin. Beter minder gewicht pakken en perfecte mmc hebben.
Zwaar gaan is sowieso overrated, impopulaire mening I know![]()
Denk dat slimmer trainen een stuk populairder is dan zwaar trainen. Die hele macho cultuur in het liften is wel echt voorbij inmiddels.