Niet iedereen hanteert dezelfde definitie.Tut is de tijd die een set in beslag neemt. Je legt het gewicht niet terug tussen de reps, toch.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet iedereen hanteert dezelfde definitie.Tut is de tijd die een set in beslag neemt. Je legt het gewicht niet terug tussen de reps, toch.
Okay maar zo begint het meer op school te lijken dan sportschoolDat is muscle control maar daarvoor heb je dan wel een goed mmc nodig.
Old school, toch wel de moeite om je een beetje in te verdiepen maar you do you.Okay maar zo begint het meer op school te lijken dan sportschool![]()
Dat dacht ik altijd ook, maar de laatste tijd merk ik toch dat ik ook mijn achterlopende spiergroep, de pecs, aan het groeien krijg door betere MMC.Mmc is zwaar overtrokken. Natuurlijk moet je je doelspier voelen bewegen. Maar op mmc concentreren gaat je niets extra’s geven.
Komt door betere uitvoering. Waarschijnlijk namen je triceps het over.Dat dacht ik altijd ook, maar de laatste tijd merk ik toch dat ik ook mijn achterlopende spiergroep, de pecs, aan het groeien krijg door betere MMC.
Zegt dat iets over mmc, of over hoe jij het daarvoor gooide/uitvoerde? Iets met balans enzoDat dacht ik altijd ook, maar de laatste tijd merk ik toch dat ik ook mijn achterlopende spiergroep, de pecs, aan het groeien krijg door betere MMC.
In tegenstelling tot wat sommigen denken, gooi(de) ik haast niet! Maar ik zag grote pecs bij mannen die zwaar bankdrukten, dus dat kopieerde ik in het verleden, helaas zonder veel resultaat. Nu heb ik wel MMC met de pecs en betere resultaten.Zegt dat iets over mmc, of over hoe jij het daarvoor gooide/uitvoerde? Iets met balans enzo
Doe eens een biceps curl waarbij je focus ligt op het naar boven te bewegen van de arm en doe dan eens een curl waarbij je de focus legt op het activeren van de biceps, bij een goede mmc gaat de arm dan al "vanzelf" omhoog.Zegt dat iets over mmc, of over hoe jij het daarvoor gooide/uitvoerde? Iets met balans enzo

Benchen is voor het gros van de mensen dan ook een sucky oefening voor borst.In tegenstelling tot wat sommigen denken, gooi(de) ik haast niet! Maar ik zag grote pecs bij mannen die zwaar bankdrukten, dus dat kopieerde ik in het verleden, helaas zonder veel resultaat. Nu heb ik wel MMC met de pecs en betere resultaten.
Ja. Maar soms is even er vanaf stappen imo prima om een plateau te doorbreken. Het is allemaal niet zo zwart wit. Wat je ook doet, soms is het gewoon goed om even wat anders te proberenDoe eens een biceps curl waarbij je focus ligt op het naar boven te bewegen van de arm en doe dan eens een curl waarbij je de focus legt op het activeren van de biceps, bij een goede mmc gaat de arm dan al "vanzelf" omhoog.
Dut kun je gelijk uitproberen zonder gewichten![]()
Maar dat ligt niet aan de bank of de halter. Maar aan de aanwijzingen die ze krijgen. Het gros van de trainers kan het anderen niet aanleren.Benchen is voor het gros van de mensen dan ook een sucky oefening voor borst.
Tegen wie je het zegt... 🤪Ja. Maar soms is even er vanaf stappen imo prima om een plateau te doorbreken. Het is allemaal niet zo zwart wit. Wat je ook doet, soms is het gewoon goed om even wat anders te proberen
Wat bedoel je?
Mmc is zwaar overtrokken. Natuurlijk moet je je doelspier voelen bewegen. Maar op mmc concentreren gaat je niets extra’s geven.
Erger me kapot aan mensen die standaard squat shoes dragen in de gym. Trainen ze bijvoorbeeld chest en biceps en staan ze daar met hun oranje Nike Romaleos schoenen. Fucking sterf.