XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Degene die meer zitten scrollen dan trainen dan toch.
Ik gebruik mijn gsm voor muziek en ik noteer mijn sets.
Iedereen ziet het verschil tussen muziek en sets, en "meer scrollen dan trainen".

Als je het echt moet vragen... :fluit:

Ik sta een uur dbb te refreshen in de powercage terwijl ik af en toe een setje bicep curls doe.

De kluitjes (vooral jonge jongens) die om een plek heen zwermen met hun telefoon in hun hand er t*ring lang doen over de "oefening" als ze er al aan toe komen.

20240119_104659.jpg

Ff bicepscurlen.

Irritaties in de sportschool?

Mensen die steeds komen vragen hoeveel setjes ik nog moet. Gast, zie je niet dat ik bezig ben op mijn telefoon.

Ben deze en vorige week geweest. Wat een o.a. waardeloze machines! En ik dacht alles al gezien te hebben met enkele zeer gedateerde Panatta machines.

Wat ben ik blij met mijn homo-gym!

Maar die Technogym/Matrix spullen van BF zijn toch dik in orde?

Wat is er mis mee?

Maar die Technogym/Matrix spullen van BF zijn toch dik in orde?

Wat is er mis mee?

Ligt er maar net aan wat je gewend bent.

Wat mij betreft zijn sommige machines, zoals bijvoorbeeld de leg extension en leg curls van Hammer Strenght vrijwel ongeëvenaard. Als je die 1 op 1 gaat vergelijken met analogen van Technogym of Matrix, dan zijn die laatste 2 merken absolute prut.

Maar er zullen vast ook wel machines zijn van die merken die niet eens zo heel slecht zijn. Maar als ik zou kunnen kiezen, zou ik altijd voor HS/LF/Cybex gaan.

Ligt er maar net aan wat je gewend bent.

Wat mij betreft zijn sommige machines, zoals bijvoorbeeld de leg extension en leg curls van Hammer Strenght vrijwel ongeëvenaard. Als je die 1 op 1 gaat vergelijken met analogen van Technogym of Matrix, dan zijn die laatste 2 merken absolute prut.

Maar er zullen vast ook wel machines zijn van die merken die niet eens zo heel slecht zijn. Maar als ik zou kunnen kiezen, zou ik altijd voor HS/LF/Cybex gaan.
De Pure Strength line van Technogym is dikke prima.

Terug
Naar boven