- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Im arsch
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Im arsch
Waarom train je dan niet lekker in Brooklyn gym of fox gym in rotterdam?- Mensen die niks opruimen.
- Mensen die teveel op hun mobiel zitten
- Mensen die teveel praten
- Mensen die twee of meerdere oefeningen tegelijk menen te kunnen doen en dit verdedigen
- Mensen die niet vriendelijk zijn
- Mensen die andere dingen doen dan squatten in een squatrek
- Mensen die met minder trainen er veel beter uitzien dan ik
- Groepjes die trainen
- Mooie dames met een goed lichaam in niks verhullende kledij (ambivalent punt)
- Obese dames in dezelfde kledij
- Kauwgom overal (vloer, apparaten)
- Schijt en pis naast of op het toilet
- Ontbrekend wc papier
Train daarom graag buiten in mijn tuin. Maar ben ook wel in de basic fit te vinden omgeving Rotterdam. Daar is dit allemaal eerder regel dan uitzondering.
Kosten, gemak + 24/7Waarom train je dan niet lekker in Brooklyn gym of fox gym in rotterdam?
Bij Basic fit heb je dit soort taferelen idd
Ik schijt of kots altijd naast Squat rack- Mensen die niks opruimen.
- Mensen die teveel op hun mobiel zitten
- Mensen die teveel praten
- Mensen die twee of meerdere oefeningen tegelijk menen te kunnen doen en dit verdedigen
- Mensen die niet vriendelijk zijn
- Mensen die andere dingen doen dan squatten in een squatrek
- Mensen die met minder trainen er veel beter uitzien dan ik
- Groepjes die trainen
- Mooie dames met een goed lichaam in niks verhullende kledij (ambivalent punt)
- Obese dames in dezelfde kledij
- Mannen in kledij met dergelijk effect
- Kauwgom overal (vloer, apparaten)
- Schijt en pis naast of op het toilet
- Ontbrekend wc papier
Train daarom graag buiten in mijn tuin. Maar ben ook wel in de basic fit te vinden omgeving Rotterdam. Daar is dit allemaal eerder regel dan uitzondering.
Ben ik de enigste die de gevaren van een stalen ronde buis ziet ?
Netjes

Ik doe dat wel eens letterlijk

Om en om. Maar ik maak wel eens mee dat er dan handdoekjes op het andere apparaat gelegd worden. Vandaar tegelijkertijd.
Om en om. Maar ik maak wel eens mee dat er dan handdoekjes op het andere apparaat gelegd worden. Vandaar tegelijkertijd.
Ik mieter dan altijd die handdoek op de grond en roep luid: we zijn hier niet in Spanje!!! En dan zo lekker zelfgenoegzaam hardop lachen als een ouwe Gerrit. En twee keer meegemaakt dat er dan nog vervolg komt.
Een keer een vrouw van +- veertig. Die zei: maar zo train ik altijd. En dan ik weer als Gerrit die niet beter weet en kan: ‘Vanaf nu niet meer’. En zij weer: ‘echt wel’. Toen kwam verbazing. ‘Mevrouw meen je dit nou?’ ‘Dat is tegen elke gym ethiek in’. ‘Nou en’ zei ze. Ja dan weet ome Gerrit het ook niet meer. Dus dan ga je steun zoeken: ‘Horen jullie dat!!!! Ze luistert niet, wat een brutaliteit’. En dan reageerde niemand. Kijken wel. Dat wel.
En een keer roid rage van een hele grote donkere meneer. Die ging helemaal uit z’n plaat toen ik die handdoek wegslingerde. Maarja Ome Gerrit is eerder dom dan boos dus ik zei: ‘Hé, maar je kunt toch niet op twee apparatuh tuhgelijk?’ ‘Ga je nu ruzie zoeken? Kijk hoe groot je bent. En die is toen serieus boos naar huis gegaan. True story. Ik heb meer verhalen maar moet nu weer werken want ik zit te procrastineren.
Xxx
hahahah
Andersom doe ik dat wel hoor. Ik superset alles eigenlijk. Ik superset vaak de persoon die bezig is gewoon mee.
Hoezo? Niemand is perfect symmetrisch waardoor je voeten op de mm nauwkeurig gelijk gepositioneerd zouden moeten worden, maar als dat al zo zou zijn, hoe zorg je er dan voor dat de barbell perfect parallel blijft aan de stang op de grond? Dat laatste is namelijk ook een vereiste waardoor het eerste eventueel zinvol zou kunnen zijn.