MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als je enigszins meer dan gemiddelde kracht bezit en er navenant uitziet is er niet super veel om aan te storen in de gemiddelde sportschool. En in de gyms waar serieuze mensen lopen komt veel aan op het bespreekbaar maken. Je komt daar om te trainen en bent allemaal volwassen genoeg om het voor iedereen naar de zin te maken denk ik dan. Ik heb eigenlijk veel goede ervaringen gehad. Vaak behulpzaam, mensen die het leuk vonden om je weer te zien, je niet onnodig lastigvallen, vriendelijk. De laatste keer in een gym was vorig jaar in Duitsland, in Nederland ben ik zeker al een jaar of tien niet meer in een commerciële gym geweest.

De gym waar ik train is ook chill. Niet heel groot, maar bijna alles is er. En het is er heerlijk rustig. Ruim voldoende schijven en alle schijven hangen netjes gesorteerd. Bij iedere machine boven 20 kg, daaronder 10 kg, daaronder 5 kg. Netjes gesorteerd en evenveel links als rechts. Nooit zoeken naar gewichten of verschillende schijven die door elkaar hangen.
Daar zou ik me nou aan ergeren!

Mensen die ongevraagd tijdens je set tegen je aan gaan zitten praten. Volgens mij is het een ongeschreven regel dat je zoiets niet doet. Het overkwam me dus vandaag. Uit beleefdheid moest ik m'n set onderbreken om te antwoorden.

Ik zou de facepull dus verkeerd uitvoeren. Ik zou rechtop moeten blijven staan. Door achterover te hangen (wat mijns inziens onvermijdelijk is, aangezien de kabel je anders voorover trekt) zou ik geblesseerd raken. Het 'advies' was ongetwijfeld goed bedoeld, maar ik was daarna helemaal uit m'n ritme.

Mensen die ongevraagd tijdens je set tegen je aan gaan zitten praten. Volgens mij is het een ongeschreven regel dat je zoiets niet doet. Het overkwam me dus vandaag. Uit beleefdheid moest ik m'n set onderbreken om te antwoorden.

Ik zou de facepull dus verkeerd uitvoeren. ik zou rechtop moeten blijven staan. Door achterover te hangen (wat mijns inzien onvermijdelijk is, aangezien de kabel je anders voorover trekt) zou ik geblesseerd raken. Het 'advies' was ongetwijfeld goed bedoeld, maar ik was daarna helemaal uit m'n ritme.
Dat is iets dat misschien wel behoort in de top 3 meest irritante dingen in de gym.

Niet gewoon even wachten tot je set klaar is, nee hoor gewoon onderbreken.

Ik zou de facepull dus verkeerd uitvoeren. Ik zou rechtop moeten blijven staan. Door achterover te hangen (wat mijns inziens onvermijdelijk is, aangezien de kabel je anders voorover trekt) zou ik geblesseerd raken. Het 'advies' was ongetwijfeld goed bedoeld, maar ik was daarna helemaal uit m'n ritme.
Gewoon boos kijken en oortjes indoen met of geen muziek (hebben ze verder toch niet door)
En misschien is deze wat voor je om te proberen?

Terug
Naar boven